Jump to content

Group H Special [General Discussion]


Recommended Posts

Τα GT3 είναι 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στην Oulton NC, αν αλλάξουν οι αεροδυναμικοί συντελεστές στα Group H τα καλύπτουν αυτά τα 3 δεύτερα αλλά μετά θα είναι εύκολα στην οδήγηση με δύσκολη τη προσπέραση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Θα μας τρελάνετε. Δε θα ξέρουμε ποιο να διαλέξουμε.

Εάν βγουν πριν τη νέα σεζόν

Προτείνω στους τελευταίους 5 αγώνες να είναι free η επιλογή αυτοκινήτου έτσι όλοι να τα δοκιμάσουν όλα.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, mad_dog said:

Έκλεισε από τώρα λέμε...

Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
 

Toυ'στειλες μηνυμα? Γιατι τελειωνει....

 Και κατα'ρχην εσυ μονο να τα βλεπεις κανει,,,αυτα τα εργαλεια δεν ειναι για τα χερια σου,,,,,,,,,,,, χαρ χαρ χαρ που λεει και ο @andre

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

                                                                                                  Για τους τυχερους κατοχους,,,,,,καποιες μικροαλλαγες :)

031-H.jpg

.:: SE 031 3500 V6- DATI TECNICI - 07/1975 ABARTH ::.
.:: MOTORE ::.
Posizione Longitudinale, anteriore
N° cilindri V6
Alesaggio/Corsa 102 x 71 mm
Cilindrata Totale 3480,6 cm3
N° di valvole 4 per cilindro 2 aspirazione+2 di scarico, DOHC
Rapporto di compressione 10.9:1
Potenza 422 HP / 9250 rpm
Coppia Max. 34.9 kgm (342.5 Nm) / 7500 rpm
Impianto di scarico Di tipo speciale realizzato appositamente in Abarth
Raffreddamento Ad acqua con radiatore frontale
Lubrificazione Carter secco - Radiatori per olio laterali

 

.:: RUOTE ::.

Cerchi anteriori In lega di alluminio 8.5x15
Cerchi posteriori In lega di alluminio 10x15
Pneumatici anteriori Pirelli 225/40x15
Pneumatici posteriori Pirelli 255/35x15
   
   
   
   
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, troffeo said:

FIAT 131 ABARTH 035





e041c5c009503fd0e0f2b710ce032465.jpg


Έρωτας με την 1η ...γκαζια!!!
 

Αντε πες τον δικο σου,πανω στο 131 που εχουμε να μας κανει το 3d.(ξερω τι αρχεια να του στειλω να τα δουλεψει) ,,,,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΕΡΧΕΤΕ..ΠΑΛΙ ΣΤΑ 3,5L ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ  ΣΤΑ 435HP & 1087kg

maxresdefault.jpg

Fotos 2008 by 100octane.de
52db2110c6.jpg                6593ff5db6.jpg
 

Technische Daten

Karosserie  
Basis: Mercedes-Benz W 201
Aufbau: nach FIA E1-Reglement
Gewicht leer-lackiert: 200 kg
Rohrrahmen: 25ChrMo4
Zelle angefertigt durch: LEUKO Motorsportteile
Anbauteile: Komplett aus Karbon
Fahrzeuggewicht fahrfertig: 825 Kg
   
Motor  
Hersteller: Judd
Leistung: 415 kW (564 PS) bei 9900 U/min. 400 Nm
Bohrung / Hubraum: 3,5 lt.
Zylinderzahl 90-Grad-V8
Gemischaufbereitung: Motec M800
Zündung: Sequentiell über Motec / CDI 8
Gewicht trocken: 138 Kg
Jahrgang / Geschichte: 1990 / Brabham F1
   
weitere Daten  
Getriebe: Hewland 6-Gang sequentiell
Antriebsart: Transaxel
Gewichtsverteilung: 47% vorne - 53 % hinten
Bremsen: AP mit ABS TEVES MK 60
Vortriebssystem: Traktions-Kontrolle
Beschleunigung: 0 - 100 km/h 2,7 sek.
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...