Jump to content

Group H Special [General Discussion]


Recommended Posts

O τρόμος των αγώνων, η αστραπή, ο ένας και μοναδικός Π Ι Λ Ο Τ Ο Σ θα είναι παρών !!!

86jx4gr5.jpg

2 hours ago, troffeo said:

ΥΓ. Η BMW Τελικά θα κατέβει στους αγώνες? Όχι τίποτα άλλο, αλλά σήμερα θα τρέξω με πυρετό ειδικά για αυτούς χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Aπό τώρα δικαιολογίες τρισάθλιο σαλιγκάρι ???

Har har har

Edited by mad_dog
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kοίτα αν είναι να μας αρρωστήσεις μην κατέβεις στον αγώνα...μας πάθεις και τίποτα από το ζόρι σου και έχουμε τύψεις μετά...

Har har har

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι βλέπω μια κόκκινη γερμανική κατασκευή που το παίζει αυτοκίνητο ακριβώς από κάτω μου.
Λέτε να έχει κοκκινίσει από το κακό του???
Αχαχαχαχαχαχαχαα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γράφω εδώ για τον αγώνα, αν και νομίζω ότι θα πρέπει να ανοίξουμε ξεχωριστό thread για αυτό.

Λοιπόν πραγματικά ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ αγώνας και ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ το mod από όλα τα παιδιά που ασχολήθηκαν, ιδιαίτερα στον @John@John!!!!

Το grid πολύ καλό με 8 συμμετοχές και έφτασα σε αυτό με το θρυλικό 131, χωρίς καλή φυσική υγεία, αλλά με ωραία ψυχολογία και όρεξη για αγώνα!

Άσχετος εντελώς με γραμμές και γνώση της πολύ τεχνικής πίστας, κατάφερα να βρώ κάποια σημεία και στις κατατακτήριες πέτυχα τον 4ο καλύτερο χρόνο με pb 1:30:056. Η μεγαλύτερη "ηδονή" ήταν ότι άφησα  πίσω στην 5η θέση το μόνιμα ΑΣΧΕΤΟ @mad_dog ο οποίος πριν ρώταγε εάν θα έτρεχα κλπ χαχαχαχα:P.

Και στις 2 εκκινήσεις, το 131 λειτούργησε ΑΨΟΓΑ, μαζί και με τα αντανακλαστικά μου αν και γέρος :bleh:, καλύτερα όμως στην 2η όπου κατάφερα στην Κ2 βουτώντας στα φρένα να πάρω την προσωρινή 1η θέση από τους @spyder και  @andre (sorry δεν θυμάμαι εάν ήταν μέσα και ο @marmagas) . Οδήγησα για 1-2 γύρους τον αγώνα, με πολύ ωραίο και κυρίως καθαρό συναγωνισμό που τον ευχαριστήθηκα και μετά υποχώρησα στη 3η θέση, αφού αφενός δεν μπορούσα να κινηθώ στον ρυθμό του Γιάννη και του Αντρέα, αλλά αφετέρου κυρίως ήθελα να "βρω" το αυτοκίνητο, εμένα και το παιχνίδι (έκαναν μλκς  οι ενδείξεις στην οθόνη και εξαφανιζόντουσαν με συνέπεια να μην ξέρω ούτε καν σε ποιόν γύρο βρισκόμουν, έκανα μλκς με τα κουμπιά που έχω σετάρει και που δεν ξέρω τι μου γίνεται και τέλος δεν ήξερα τι μου γινότανε με την διαδικασία του Pit-stop). Με όλο το άγχος να βρεθώ με τις ρυθμίσεις μου στο παιχνίδι και στα χειριστήρια, έχω αποφασίσει μετά από αρκετούς γύρους να μπω για να κάνω το υποχρεωτικό Pit-stop όπως είχα ακούσει ότι θα κάνουμε όλοι, βλέπω στους καθρέφτες μου τον "ΑΣΧΕΤΟ" @mad_dog να έρχεται πίσω μου. Ακαριαία πήρα την απόφαση να μείνω 1 γύρο ακόμα για να "παίξω" μαζί του και όλα θα ήταν καλά, μόνο ένα μικρό μπλέξιμο στην Κ10 (stirlings) με τζαρτζαρίσματα εκατέρωθεν (αν και ήταν ξεκάθαρα πίσω μου ο 'ακατανόμαστος" :P) και έτσι φθάσαμε στην Κ11 (τελευταία δεξιά πρίν την είσοδο των Pits), όπου κλεινοντας την γραμμή μου για να μπω μέσα, ο "ΑΣΧΕΤΟΣ" έπεσε πάνω μου γυρίζοντας με κάθετα με αποτέλεσμα να σβήσει και το μοτέρ... Κυρίως όμως αυτό που έπαθα ήταν να τα κάνω μαντάρα και να χάσω πολύ χρόνο επισκευάζοντας αχρείαστες ζημιές...

Μετά την έξοδο από το Pit-stop, οδήγησα σχετικά σβέλτα στην προσπάθεια μου να πάρω πίσω τον χαμένο χρόνο έως ότου δω στους καθρέφτες μου λευκό καπνό (δυστυχώς όχι αυτόν που βγαίνει από τον βατικανό στην εκλογή του νέου πάπα χαχαχα:P) και κατάλαβα ότι αρχίζουν τα δύσκολα... Έχω εξωτερικό όργανο αυτόSRH_Gforce_LCD_DASH.jpg.21f365d5d75e4c0368204a26d7aafc25.jpg

Μία από τις οθόνες που κοίταξα επιτόπου, οι ενδείξεις ήταν πολύ φυσιολογικές, νερό 75, λάδι θερμοκρασία 90 και πίεση 70

LCD1.jpg.bb02efc224d706f1aae704cd69cc4603.jpg

Θεώρησα ότι ο καπνός είναι τυχαίος (αφού ούτε και το παιχνίδι μου είπε κάτι, ενώ μου έλεγε για τα λάστιχα και για τα φρένα), αλλά γελάστηκα αφού 2 γύρους αργότερα (στον 20ο και αφού στους 2 γύρους το πήγαινα με 6η και χαλαρά) το μοτέρ παρέδωσε το πνεύμα...

Τους 8 τελευταίους γύρους τους είδα από την εξέδρα και απόλαυσα τις μάχες του @sC_w0lveS αρχικά και του @andre με τον "ακατανόμαστο" χαχαχαχα

 

Εν κατακλείδι ο αγώνας μου έδωσε μεγάλη απόλαυση και αναμένω τον επόμενο με μεγάλη προσμονή!!! Θα πρέπει όμως να κάτσω και να ασχοληθώ 1. Με το αυτοκίνητο και 2. Με το παιχνίδι εάν θέλω να  χαίρομαι και να μην τσαντίζομαι!

Μπράβο σε ΟΛΟΥΣ!!! Μπράβο στους πρώτους!!!

 

 

 

ΥΓ. Διαβάζοντας τα specs των αυτοκινήτων, παρατήρησα 2 κατηγορίες στον τομέα κιλά/ίππο.

Στην 1η κατηγορία (ΑΕ 86, Escort, BMW και κυρίως MANTA) η αναλογία είναι 2,69 - 2,72 κιλά/ίππο και στην 2η κατηγορία (Lada, 131 και Kadett) η αναλογία είναι στο 2,83 - 2,85 κιλά/ίππο. Το αναφέρω όχι για να αρχίσω την κλάψα τύπου @mad_dog :t2309: , αλλά έτσι προς συζήτηση.

Σε ότι αφορά το θέμα με το σπασμένο μοτέρ, εκτός από τα φράγκα που θα ξεπαραδιαστώ για να το έχω έτοιμο για τον επόμενο αγώνα :P, θα ψαχτώ να βρώ λύση με shift light το οποίο σκέφτομαι να το βάλω στις 9.000 rpm, παρόλο που τα specs δίνουν 9.500 rpm. Αυτό θα το κάνω 1ον γιατί το εργαλείο είναι ... Ιταλικό :s0119: και 2ον για να δω τι θα κάνει το μοτέρ μετά από 25-30 γύρους.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nα πω και εγώ...

Πολύ καλός αγώνας, ίσως ήταν λάθος μου να οδηγήσω έτσι χαλαρά για να μου μείνει ελαστικό (αν δείτε τα στατιστικά για τα ελαστικά θα καταλάβετε τι εννοώ). Στην εκκίνηση ενω περίμενα να κερδίσω κάποια θέση, όλοι έκαναν τέλεια εκκίνηση οπότε δεν πίεσα αφού είδα ότι δεν μπορώ να πάρω καμία θέση και μετά απλά έκανα τον αγώνα μου.

Στον αγώνα (και δεν μιλώ σαν αγωνοδίκης όπου θα είμαι εγώ στους επίσημους αγώνες) θα σταθώ σε δύο πράματα.

1. @marmagas, είμαι καθαρά μισό αμάξι μπροστά και μπαίνεις στην στροφή σφήνα χωρίς φρένα αλλά ούτε αφήνεις. Στους επίσημους αγώνες θα έχει ποινή. Απλά ενημερώνω εδώ για να αποκλείονται στο μέλλον τέτοια συμβάντα. 

2. @troffeo, εδώ θα πω κάτι για το συμβάν που είχαμε. Βλέπεις είμαι γρηγορότερος στα τελευταίους γύρους πριν μπεις στα pit. Σκέφτεσαι να μπεις στα pit και πολύ καλά κάνεις. Εγώ βέβαια δεν το γνωρίζω. Και αντί να με αφήσεις στην ευθεία πριν τα pit, και στην στροφή που έχει ενώ κρατώ την εσωτερική για να μην έχουμε επαφή, ξαφνικά βλέπω εσένα να έρχεσαι επάνω μου και να βγαίνεις μπροστά μου !!!

Είσαι υποτίθεται οδηγός με εμπειρία και έκανες τέτοια πατάτα ??? Έχεις σκοπό να μπεις στα pit...κόψε βρε άνθρωπε στην ευθεία, κρατά γραμμή για pit και πάνε στα pit κανονκά. Είσαι πατητός, αλλάζεις ξαφνικά γραμμή, βγείνεις μπροστά μου και από πάνω σου φταίω εγώ ???

Απαράδεκτη συμπεριφορά από οδηγό που έχει εμπειρία σε αγώνες !!! Επιεικώς απαράδεκτη συμπεριφορά !!!

 

3. @sC_w0lveS, η αποκαλυψη του αγώνα. Και στους χρόνους και στην οδήγηση. Ταχύτατος τόσο πολύ, που απλά εμεινα πίσω του και τον χάζευα. (Μπορούσα να τον προσπεράσω, αλλά μελετούσα τα σημεία που και πως οδηγά). Αλλά μιλάμε η έκπληξη του αγώνα για μένα. Πολλά συγχαρητήρια και μπράβο για την προσπάθεια.

4. @spyder, τι να πούμε για αυτόν. Υπόδειγμα οδηγού, γρήγορος όπως πάντα, αλλά άτυχος σε αυτόν τον αγώνα.

Για τους υπόλοιπους δεν ξέρω δεν είχαμε επαφή στον αγώνα.

Τέλος για την μικρή μου μάχη με τον @andre, όπου στο τελευταίο γύρο με προσπέρασε και πήρε την νίκη (όχι ότι δεν την άξιζε δηλαδή)

Στα γενικά του αγώνα, πολύ καλά τα πήγαμε, λίγο προσοχή στην αρχή γιατί έχουμε κρύα ελαστικά, όχι πίεση. 

Τελειώνοντας να πω ένα μπράβο σε όλους τους οδηγούς για την συμμετοχή, πολύ καλός αγώνας με απρόοπτα και με πολύ ένταση.

Τα λέμε στον πρώτο επίσημο αγώνα τους πρωταθλήματος την επόμενη Δευτέρα.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mad_dog said:

 

Στον αγώνα (και δεν μιλώ σαν αγωνοδίκης όπου θα είμαι εγώ στους επίσημους αγώνες) θα σταθώ σε δύο πράματα.

 

2. @troffeo, εδώ θα πω κάτι για το συμβάν που είχαμε. Βλέπεις είμαι γρηγορότερος στα τελευταίους γύρους πριν μπεις στα pit. Σκέφτεσαι να μπεις στα pit και πολύ καλά κάνεις. Εγώ βέβαια δεν το γνωρίζω. Και αντί να με αφήσεις στην ευθεία πριν τα pit, και στην στροφή που έχει ενώ κρατώ την εσωτερική για να μην έχουμε επαφή, ξαφνικά βλέπω εσένα να έρχεσαι επάνω μου και να βγαίνεις μπροστά μου !!!

Είσαι υποτίθεται οδηγός με εμπειρία και έκανες τέτοια πατάτα ??? Έχεις σκοπό να μπεις στα pit...κόψε βρε άνθρωπε στην ευθεία, κρατά γραμμή για pit και πάνε στα pit κανονκά. Είσαι πατητός, αλλάζεις ξαφνικά γραμμή, βγείνεις μπροστά μου και από πάνω σου φταίω εγώ ???

Απαράδεκτη συμπεριφορά από οδηγό που έχει εμπειρία σε αγώνες !!! Επιεικώς απαράδεκτη συμπεριφορά !!!

 

Καλημέρες!!!

1ον Στην απευκταία περίπτωση που κάποιος σε βάλει αγωνοδίκη (χασοδίκη δλδ), ΔΕΝ τρέχω!!!

2ον Σε ότι αφορά το συμβάν, μήπως έχεις πιεί τίποτε μπύρες πρωί-πρωί????:P

Έχεις δει ποτέ στην ζωή σου αγωνιζόμενο να κόβει, σταματάει, ελέγχει το επερχόμενο stop, προσέχει να περάσουν οι χελώνες και οι καρέτα-καρέτα απέναντι και με ασφάλεια???

Έχεις δει ποτέ στην ζωή σου κάποιον αγωνιζόμενο που μπορεί να είναι αργός, κουλός, μλκς, κλπ, κλπ, να παραχωρεί την θέση του στον γρηγορότερο???

Κρατάς όπως λες την εσωτερική, όπως την κράτησες σε όλες τις προηγούμενες στροφές, για 2 λόγους... 1ος Βουτάς στα φρένα και προσπαθείς να περάσεις, 2ος Είσαι κουλός και δεν γνωρίζεις γραμμές και τι πρέπει να κάνεις για να στρίψεις. Εγώ "κράτησα" την εξωτερική από ανάγκη γιατί δεν είχα λάστιχο και γλύστραγα. Επίσης στην ευθεία πριν εάν θα έκοβα ή θα σταματούσα όπως θα ήθελες για να περάσεις, θα έσκαγες επάνω μου αφού πηγαίναμε τάπα και οι 2 από πρίν! Αυτό σκέφτηκα εκείνη την στιγμή. Επίσης τρισάθλια χελώνα ο πίσω ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ για ότι άγωνιστικό συμβάν συμβεί με τον εμπρός, αφού ναι μεν ο πίσω ΔΕΝ μπορεί να γνωρίζει τι θα κάνει ο εμπρός οδηγός, ΑΛΛΑ γνωρίζει πολύ καλά τι θέλει να κάνει ο ίδιος, οπότε ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΔΙΠΛΑ στον εμπρός οδηγό ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ, είναι ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για όποιο συμβάν γίνει!!!! Κατάλαβες τώρα ΑΣΧΕΤΕ που μου θέλεις να γίνεις και αγωνοδίκης????:jester2: Ρε φίλε δεν είμαστε στα συγκροούμενα του λούνα πάρκ :smoke3:

Επίσης σύμφωνα με την λογική σου, περί αργού και γρήγορου οδηγού, στον τελευταίο αγώνα για παράδειγμα του Motogp πήρε την 2η θέση στην εκκίνηση ο Karel Abraham (ο οποίος παρόλο το σεβασμό μου, περισσότερα χιλιόμετρα έχει γράψει ξάπλα παρά όρθιος) μάλιστα με μηχανή του 2016 και στην 6η θέση ο Valentino Rossi ένας από τους καλύτερους οδηγούς ever, αν όχι ο καλύτερος για μένα, με μηχανή 2017. Τι νομίζεις ότι έγινε τρισάθλιε σαλίγκαρε??? 1ον Κατουρήθηκε πάνω του ο Karel και άνοιξε όλες τις πόρτες για να περάσει ο Rossi??? ΌΟΟΟΧΧΧΧΙΙΙΙΙΙΙ, απλά έγινε μια σύντομη μάχη, λόγω της ποιότητας τους και τον πέρασε αγωνιστικά και κυρίως ΣΥΝΕΤΑ ο Rossi.

Η ΜΟΝΗ περίπτωση που ο εμπρός οδηγός ΟΦΕΙΛΕΙ να σεβαστεί τον πίσω οδηγό και να αλλάξει τις αγωνιστικές γραμμές του, είναι ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΜΠΛΕ ΣΗΜΑΙΑ και πάλι όμως έξακολουθεί και έχει υπαιτιότητα στο προσπέρασμα και σε όποιο συμβαν τυχόν προκύψει!

Μάθε μπαλίτσα αγόρι μου!!!

Για αυτή την φορά θα στην χαρίσω και θα δεχτώ για τον εαυτό μου ότι έχουμε 50-50 ευθύνη, είναι και εντελώς λάθος η είσοδος στα pits σε αυτή την πίστα, εσύ επειδή είσαι άσχετος και εγώ επειδή είμαι μλκς και έπρεπε να σε προσέξω περισσότερο για να μην χαλάσω τον αγώνα μου. Στην επόμενη όμως που θα βρεθούμε στην δύσκολη και θα φταίς, θα φας report!!!

Τέλος δεν έχει καμμία σημασία για εμένα εάν κάποιος έχει αγωνιστική εμπειρία από πραγματικούς αγώνες, αφού εγώ θεωρώ όλους τους υπόλοιπους στην χειρότερη ισότιμους με εμένα, μάλιστα θα έλεγα ότι οι περισσότεροι είναι και καλύτεροι από εμένα! Στο μόνο που θα συμφωνήσω και αυτό αφορά ΜΟΝΟ εσένα που είσαι γνωστή κουλομαρία :P, έπρεπε όπως είπα και παραπάνω να σε "φυλάξω" αφού σε ξέρω καλά για μην ξενερώσω, όπως και έγινε χαχαχαχαχαχαχα . Για αυτό και δέχθηκα το 50-50 και δεν έφαγες Report!!!

Αυτά τα ολίγα τρισάθλιε σαλίγκαρε. Τώρα εάν δεν κατάλαβες, δεν μπορώ να κάνω κάτι. Δες την λοβοτομή ώς ύστατη λύση... Δεν είναι ντροπή :bleh::bleh::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, θα εκλάβω το παραπάνο ως κακόγουστο αστείο...

Είμαι στην εσωτερική και μπαίνεις καρφί μπροστά μου !!!

Δηλαδή τι να εξηγήσουμε ???

Αλλάζεις γραμμή επάνω μου επειδή θέλεις να μπεις στα pit ???

Είσαι στην εξωτερική και αλλάζεις γραμμή επάνω μου και από πάνω μου κάνεις και ανάλυση ???

Δηλαδή ότι και να πεις επιβαρύνεις την θέση σου με την μ@λ@κί@ που έκανες και εσύ το συνεχίζεις !!!

Να δεις το replay όπου το βραδάκι θα το ανεβάσω και εγώ μήπως και καταλάβεις τι έκανες !!!

Αγωνοδίκης θα μπω εγώ στο επίσημο πρωτάθλημα.

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Τελικά εισαι στην εξωτερική η στην εσωτερικη???
Αφού κανεις τον κόπο να απαντήσεις, πες μας και ποια από τις 2 (εξωτερική -εσωτερική) ειναι η αγωνιστική γραμμή της στροφής.

Δεν θάμπωσε στον κόπο να σου απαντήσω στα υπόλοιπα, αφού είπαμε εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ!!!

Δεν περιγράφω αλλο λέμε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Α! Για να μην μπερδευτούμε, αν οπως λες θα εισαι αγωνοδικης, απλά εγώ θα βλέπω τους αγώνες από τα pits!
Τέλος.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δες το replay και τα χάλια σου και μετά τοποθετήσου !!!

Τουλάχιστον εγώ αν έκανα τέτοια πατάτα θα το έλεγα. Εσύ εκεί ακάθεκτος...

Τι να πω...έχω χάσει πάσα ιδέα...

:c0602:

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, mad_dog said:

Τα λέμε στον πρώτο επίσημο αγώνα τους πρωταθλήματος την επόμενη Δευτέρα.

Γιατι τοση βιασυνη ρε παιδια? (εγω Δευτερα μαλλον θα γυρισω ή Τριτη)
Χαλαρωστε. Ας το παμε μια βδομαδα μετα. Να ειναι ολα ετοιμα και κομπλε.
Δοκιμαστε να κανετε και κανα αγωνα αναβασης, να δειτε τι και πως και αν δουλευει το πραμα.

Τα αμαξια ειναι ετοιμα; Τελειωμενα; Υπαρχουν αλλες ελλειψεις ή διορθωσεις? Δεν το λεω για εμας, αλλα για τον υπολοιπο κοσμο τον "ξενο" που θα ερθει-δοκιμασει....

my2cents...............

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

@sC_w0lveS ΜΗΝ του δίνεις σημασία, αφού τον ξέρεις!

Είναι κάτι σαν να λέμε αστο τον τρελό στην τρέλα του :P

Προφανώς έχει χάσει την μπάλα και δεν μπορεί να θυμηθεί ότι η επόμενη Δευτέρα είναι η 2η μέρα του Πάσχα και ή ο κόσμος θα λείπει ή θα είναι πρισμένος από τα αρνιά και τα κοκορέτσια!!!

Με τον Γιάννη @John@John λέγαμε χθές ότι μάλλον θα πάμε για τον επόμενο αγώνα (1ο της σεζόν) στις 24/4.

 

ΥΓ. Άσε θα μας ενημερώσει ο....αγωνοδίκης :P

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, troffeo said:

@sC_w0lveS ΜΗΝ του δίνεις σημασία, αφού τον ξέρεις!

Είναι κάτι σαν να λέμε αστο τον τρελό στην τρέλα του :P

Προφανώς έχει χάσει την μπάλα και δεν μπορεί να θυμηθεί ότι η επόμενη Δευτέρα είναι η 2η μέρα του Πάσχα και ή ο κόσμος θα λείπει ή θα είναι πρισμένος από τα αρνιά και τα κοκορέτσια!!!

Με τον Γιάννη @John@John λέγαμε χθές ότι μάλλον θα πάμε για τον επόμενο αγώνα (1ο της σεζόν) στις 24/4.

 

ΥΓ. Άσε θα μας ενημερώσει ο....αγωνοδίκης :P

Mια φωρογραφία...1000 λέξεις...

:bleh::bleh::bleh:

brands1.png

19 minutes ago, sC_w0lveS said:

Γιατι τοση βιασυνη ρε παιδια? (εγω Δευτερα μαλλον θα γυρισω ή Τριτη)
Χαλαρωστε. Ας το παμε μια βδομαδα μετα. Να ειναι ολα ετοιμα και κομπλε.
Δοκιμαστε να κανετε και κανα αγωνα αναβασης, να δειτε τι και πως και αν δουλευει το πραμα.

Τα αμαξια ειναι ετοιμα; Τελειωμενα; Υπαρχουν αλλες ελλειψεις ή διορθωσεις? Δεν το λεω για εμας, αλλα για τον υπολοιπο κοσμο τον "ξενο" που θα ερθει-δοκιμασει....

my2cents...............

 

E ναι, όποτε είμαστε έτοιμοι και πλακώσουν και οι ξένοι...να τους δείξουμε γραμμές εμείς οι γρήγοροι...βλέπε @mad_dog, @andre, @marmagas, @spyder...

Tον @troffeo θα τον έχουμε να πάει να τους παραλάβει με το λεωφορείο και να τους φέρει στα pit...

Har har har

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, troffeo said:

Με τον Γιάννη @John@John λέγαμε χθές ότι μάλλον θα πάμε για τον επόμενο αγώνα (1ο της σεζόν) στις 24/4.

Ναι ειπαμε οτι το πρωταθλημα επισημα θα ξεκινησει στις 24/4 με Dogington Park & live weather (που θελει λιγο συζητηση εδω για τον καιρο).

2 hours ago, troffeo said:

Καλημέρες!!!

1ον Στην απευκταία περίπτωση που κάποιος σε βάλει αγωνοδίκη (χασοδίκη δλδ), ΔΕΝ τρέχω!!!

Για αγωνοδικης θα μπει καποιος που εχει αληθινη εμπειρια απο αγωνες.

10 hours ago, troffeo said:

ΥΓ. Διαβάζοντας τα specs των αυτοκινήτων, παρατήρησα 2 κατηγορίες στον τομέα κιλά/ίππο.

Στην 1η κατηγορία (ΑΕ 86, Escort, BMW και κυρίως MANTA) η αναλογία είναι 2,69 - 2,72 κιλά/ίππο και στην 2η κατηγορία (Lada, 131 και Kadett) η αναλογία είναι στο 2,83 - 2,85 κιλά/ίππο. Το αναφέρω όχι για να αρχίσω την κλάψα τύπου @mad_dog :t2309: , αλλά έτσι προς συζήτηση.

 

Υπαρχουν διαφορες κιλα/ιππο γιατι υπαρχουν και διαφορετικοι αεροδυναμικοι συντελεστες και ετσι διαφορετικα αυτοκινητα να μπορουν να ερχοντε σε μια ισορροπια.

Οσο αναφορα τα αμαξια γιατι θα βγει ακομα 1 update ,θελω να μυ επισημανετε καποιες ελλειψεις ! :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος αγώνας με διάφορα συμβάντα χθές. Στην έξοδο απο το pit-stop τρώω ποινή για υπέρβαση ταχύτητας μπαίνω στον επόμενο για το drive through penalty και μου ξαναδίνει ποινή για άλλο ένα drive through penalty :t2622: Απ'τα νεύρα μου άρχισα να πηγαίνω τάπα, κάνω το καλύτερο χρόνο και απ'το qualify με καύσιμα και τρώω άλλο ένα stop & go penalty γιατί πάτησα όλο το kerb στη 3η αριστερή στροφή. Replay δεν έχω δεί ακόμη, θα φτιάξω βίντεο αργά το βράδυ.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα να πω κάτι που συζητήσαμε και εχθές στο ΤS.

Το πιο σπουδαίο που έχουν αυτά τα αυτοκίνητα είναι οτι συγχωρούν τα μικρά λάθη , οπότε σου δίνουν τη δυνατότητα να πιέζεις και να μπαίνεις στις μάχες με περισσότερη αυτοπεποίθηση. 

Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο Mod έχω δοκιμάσει, που με το παραμικρό λάθος έχεις χάσει την επαφή με την μάχη.

Αυτός είναι και ο λόγος που δίνει συναρπαστικές μάχες σε όλη την πίστα και όλη την ώρα του αγώνα. Νομίζω αυτό είναι και το ζητούμενο στο sim-racing.

Στα του αγώνα. 

Προσπαθώ σε practice και qualy να σεταρω το kadett και δε μου κάθεται τίποτα. Σε σχέση με τον pollman @spyder είμαι  1-1.5 sec πίσω. 

Τελικά στην τελευταία προσπάθεια παίρνω την δεύτερη θέση από τον @marmagas.

Οπότε αλλάζω τακτική. Μπαίνω με 65 λίτρα και τα  (1-1.5 sec Χ 28 laps = 30-40 sec) να τα κερδίσω από το μικρότερο pit stop.

Για 5 γύρους ωραίες μάχες με @spyder και @troffeo , εναλλαγές στις θέσεις και καθαρή οδήγηση.

Μετά από ένα λάθος με περνάει ο Γιάννης ( έτσι και αλλιώς θα με περνούσε ) οπότε plan B.

Μπαίνω στον 18 γύρο, βάζω 40 λίτρα και βγαίνω τρίτος πίσω από @sC_w0lveS και  @mad_dog . Που είναι ο Γιάννης; Τον φάγανε τα πέναλτι. 

Πάντως όπως τα υπολόγισα , όντως θα έβγαινα λίγο μπροστά λίγο πίσω από τον Γιάννη με φρέσκα λάστιχα και έτοιμος για μάχη ( ας όψονται τα πέναλτι.) 

Μετά από προτροπή του @John@John μπαίνουν και οι Κώστας-Φιλόθεος για pit. Ο Φιλόθεος με ένα pit αστραπή (και χωρίς να αλλάξει λάστιχα) στον 26 γύρο βγαίνει στο τσακ μπροστά μου.

Εκεί αρχίζει η μάχη που σας έλεγα στην εισαγωγή. Τρεις γύρους καθαρού κυνηγητού και καταφέρνω να τον περάσω τρεις στροφές από το τέλος.

 

@mad_dog Μην είσαι μετριόφρων.  -Τέλος για την μικρή μου μάχη με τον andre-

 @John@John Με αυτά τα κάρα θα ξεχάσουμε πως οδηγούν τα άλλα αυτοκίνητα του rF2.

@marmagas Εντυπώσεις από το LADA ( πως πάει κτλ) και αν χρειάζεται κάτι. 

@troffeo Ωραία μάχη ( όσο κράτησε). Οι ενδείξεις που έβαλες είναι πραγματικές; Γιατί στον πίνακα λέει  OIL Temp 112C.

@sC_w0lveS  Συνκαντετίστα. Κάτσε να σεταρουμε σωστά το κάρο να δούμε αν ξαναειρωνευτεί ο Άσχημος με γλυκόλογα - Μπορούσα να τον προσπεράσω, αλλά μελετούσα τα σημεία -

Ο john και ο @haris274 νομίζω προετοιμάζονται να μας πάρουν τα σώβρακα στις ειδικές. Πάνε συνέχεια με κολίδια και ανάποδα.

@spyder Ε ποιος είσαι ρε φίλε. Ο Ολυμπιακός. - Δεν ξέρω αν με πιάνεις;

 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, andre said:

@mad_dog Μην είσαι μετριόφρων.  -Τέλος για την μικρή

Σε άφησα να με περάσεις γιατί μετά ποιος τους άκουγε...

:crazy:

@troffeo, φίλε μου έκανες 2 λάθη, το ένα που σου παίρνω την εσωτερική πάω να φύγω και έρχεσαι επάνω μου (μιλάω για την ευθεία πριν την στροφή για τα pit) και το άλλο όπως βλέπεις που ενώ έχω την εσωτερική και πάω τάπα, αλλάζει γραμμή και καρφώνεσαι μπροστά μου. Ορίστε και το video.

Δεν το έβαλα για να μαλώσουμε αλλά αυτά τα λάθη μας κάνουν καλύτερους και έτσι αποφευγουμε στο μέλλον τυχόν ίδια λάθη. 

Το ξαναλέω δεν το έβαλα για να μαλώσουμε αλλά όπως βλέπεις την μια με χτυπάς ενώ σου έχω πάρει την εσωτερική, κρατώ γραμμή και φεύγω και μετά καπάκι αλλάζεις γραμμή ξαφνικά μπροστά μου.

8 minutes ago, andre said:

@sC_w0lveS  Συνκαντετίστα. Κάτσε να σεταρουμε σωστά το κάρο να δούμε αν ξαναειρωνευτεί ο Άσχημος με γλυκόλογα - Μπορούσα να τον προσπεράσω, αλλά μελετούσα τα σημεία -

Δεν ειρωνεύτηκα ρε τρελέ, ίσα-ίσα που μου άρεσε πάρα πολύ και με ξάφνιασε πως το πήγαινε το opel o @sC_w0lveS

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, andre said:

 

Για 5 γύρους ωραίες μάχες με @spyder και @troffeo , εναλλαγές στις θέσεις και καθαρή οδήγηση.

 

@troffeo Ωραία μάχη ( όσο κράτησε). Οι ενδείξεις που έβαλες είναι πραγματικές; Γιατί στον πίνακα λέει  OIL Temp 112C.

@andre  Όχι ρε φίλε, αυτό που ανέβασα ήταν φωτογραφία απλά για να δείξω τι βλέπω. Τα δικά μου ήταν πολύ χαμηλά, αλλά μέσα στον πανικό δεν τα έβγαλα φωτό. Τώρα θα ρυθμίσω, να δώ πως, το shift light  χαμηλά, γύρο στις 9.000 και θα κάνω δοκιμές για να δω τι κάνει.

 

thxs για τις χθεσινές μάχες και εσένα και τον @spyder !!!!

Link to comment
Share on other sites

@mad_dog Φιλόθεε ΔΕΝ μαλώνω ποτέ και για κανένα λόγο, όταν είναι φίλος μου και το αντικείμενο της διαφωνίας μας, είναι κάτι που μας διασκεδάζει!

Άλλωστε αυτό νομίζω το έχεις καταλάβει και το ξέρεις αρκετά χρόνια τώρα, θέλω να πιστεύω.

Στα των 2 "λαθών" τώρα:

1. Σε ότι αφορά την έξοδο από την αριστερή και το πλάγιο τζαρτζάρισμα, εγώ θα σου δώσω δίκιο, γιατί σε χτυπάω εμφανώς  σχεδόν στον πίσω άξονα,. Μάλιστα θα έπρεπε να σου δώσω την θέση πίσω, εάν το είχα καταλάβει και έτσι πιθανών ΔΕΝ θα γινότανε και το επόμενο θέμα. Πάντως, επειδή εγώ δεν έχω το βίντεο και το βλέπω τώρα για πρώτη φορά, έχω την αίσθηση ότι με τράβηξε το μπλοκέ αριστερά κατά πάνω σου και δεν το έκανα επίτηδες!

Άρα Γιώργος - Φιλόθεος = 0-1 :D

2. Σε ότι αφορά όμως το 2ο συμβάν, προσωπικά θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί δεν κάνω τίποτε άλλο από το να κρατήσω την γραμμή μου όπως έχω δικαίωμα. Τα γεγονός ότι βουτάς από δεξιά το κάνεις για να προσπεράσεις, όπως έχεις το δικαίωμα, αλλά παίρνεις και όλη την ευθύνη επάνω σου για ότι συμβεί. Μάλιστα ακριβώς για τον ίδιο λόγο που παραπάνω παίρνω την ευθύνη επάνω μου, αφού σε χτυπάω στο πλάι και πίσω, το ίδιο ακριβώς αλλά ανάποδα γίνεται σε αυτό το συμβάν.

Δηλαδή για να σου δώσω να καταλάβεις, ο εμπρός δεν απασχολείται με το τι κάνει ο πίσω, καθώς είναι δουλειά του καθενός να προσέχει μόνο τον μπροστά του. Δεν ξέρω πως μπορώ να στο δώσω να το καταλάβεις, όχι για να με δικαιώσεις, απλά για να το καταλάβεις. Μάλιστα θα μπορούσες, ακολουθώντας με στην δεξιά, να με προσπεράσεις εύκολα ακόμα και στην ευθέια ή στην χειρότερη στα φρένα για την Κ1. Αυτό το είχες καταλάβει, το είπες και το έγραψες δηλαδή ότι ήσουν ταχύτερος σε εκέινο το κομμάτι, άρα κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε να ρισκάρεις εκεί που είναι και η είσοδος των πιτς.

Και να σου πω και κάτι τελευταίο?

Φαίνεται ξεκάθαρα από το βίντεο σου ότι όταν με χτυπάς εσύ δεν κάνεις προσπάθεια  να μην με εμβολίσεις και με πετάξεις εκτός, αφού εσύ τελικά συνεχίζεις κύριος, ενώ στην περίπτωση που σε χτυπάω εγώ, βλέπεις ότι μαζεύομαι δεξιά και δεν σε γυρνάω, όπως θα μπορούσα να κάνω εάν κρατούσα το τιμόνι μου αριστερά. Πρόσεξε, ΔΕΝ μιλάω για φρένο.

Άρα Γιώργος - Φιλόθεος = 1-1 :D , πάντα κατά την γνώμη μου ε?

Τέλος, επειδή όπως έγραψα και πριν, θα έπρεπε εγώ να σε είχα φυλάξει, παίρνω επάνω μου και τις 2 περιπτώσεις και πάμε για άλλα...

Άρα Γιώργος - Φιλόθεος = 0-2 και ζητώ συγνώμη Φιλόθεε!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Γίωργο σε ξέρω χρόνια οπότε δεν υπάρχει καν θέμα...και που το συζητάμε πολύ είναι.

Απλά είπα τι έγινε και πως το είδα εγώ. Αν το είδα λάθος δεκτή η κάθε παρατήρηση.

Στο φινάλε τρέχουμε για την παρέα και επειδή περνάμε καλά. Οι μάχες εδώ είναι κάτι το απίστευτο, πολύ ένταση και με εσένα και με τον @andre και το λυκόπουλο.

Πάμε για Donington Park !!!

 

9 minutes ago, troffeo said:

Φαίνεται ξεκάθαρα από το βίντεο σου ότι όταν με χτυπάς εσύ δεν κάνεις προσπάθεια  να μην με εμβολίσεις και με πετάξεις εκτός, αφού εσύ τελικά συνεχίζεις κύριος, ενώ στην περίπτωση που σε χτυπάω εγώ, βλέπεις ότι μαζεύομαι δεξιά και δεν σε γυρνάω, όπως θα μπορούσα να κάνω εάν κρατούσ

Εκεί φίλε όπως βγήκες μπροστά μου είναι όπως το ανέκδοτο που ρωτάνε ποιο είναι το γρηγορότερο πράμα στον κόσμο, ο ένας λέει η πορδή, ο άλλος το φως και ο άλλος το χέσιμο, ούτε φως προλαβαίνεις να ανάψεις ούτε να κλάσεις...

Δεν υπήρχε χρόνος για αντίδραση έτσι όπως έγινε εκεί...

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Μήπως να βάλουμε φλας στα αμάξια; xDxD

Αγωνιστικό συμβάν με προεκτάσεις το βλέπω :P με τη μάχη που δίνατε πριν τη στροφή που να φανταστεί ο πίσω ότι ο προπορευόμενος θα έμπαινε στα πιτς

Διδακτικό το συμβάν γιατί η είσοδος των πιτς όντως δεν είναι σε καλό σημείο

1 hour ago, andre said:

Ε ποιος είσαι ρε φίλε. Ο Ολυμπιακός. - Δεν ξέρω αν με πιάνεις;

Δεν είμαι ποδοσφαιρόφιλος αν και Ολυμπιακός οπότε δεν σε πιάνω :89:

Edited by spyder
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...