Jump to content

DTM 1989 mod


mad_dog

Recommended Posts

nd22vl4v.jpg

 

O @John@John, έκανε μια προσπάθεια και έφτιαξε ένα mod για DTM 1989.

Θα υπάρχουν 4 αυτοκίνητα:

Opel Kadett GSi 16V
BMW M3 E30
Ford Sierra Cosworth
Mercedes 190E 2,3-16

Eδώ βοηθάμε όλοι στην ανάπτυξη.

Ξεκινώ εγώ πρώτα.

Δοκίμασα το Mercedes 190E 2,3-16. Πολύ καλό, θέλει ακόμη δουλειά στα ελαστικά πίσω, τα είπαμε και στο TS.

To BMW δεν το δοκίμασα ακόμη. Στην δοκιματική πίστα Norisring γράφω χρόνο 0.57. Στην πραγματική πίστα χτυπάνε χρόνο με το ίδιο 0.56,45 (quali time).

Δεν έχουμε setup, αυτό πρέπει να το κοιτάξουμε.

 

Ξέχαχα να πω, το FFB στο δικό μου τιμόνι παίζει να είναι και το καλύτερο μέχρι τώρα...πολύ δύναμη, νιώθεις τα πάντα, καλή δουλειά στο FFB.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Τα εύσημα κι από μένα στον @John@Johnείναι πολύ καλό το mod ,έχει αφιερώσει ατελείωτες ώρες στο να φτιάξει όσο το δυνατόν πιο πιστά τα αυτοκίνητα που θα τρέξουμε.

Δοκιμές κάνουμε με σετάπ από τους μηχανικούς της εποχής εκείνης και πραγματικά αποδίδουν τα αναμενόμενα .

Ηχοι παρμένοι από βίντεο της εποχής και ρετουσαρισμένοι για να αποδίδουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μέσα στο παιχνίδι,ffb και μοντέλο ελαστικών το τελευταίο (cpm) ,τεχνικά χαρακτηριστικά που είναι τα ίδια με των αυτοκινήτων της εποχής και πολλά άλλα που δεν τα ξέρω εγώ αλλά ο john είναι πολύ μετριόφρων για να τα αναφέρει.

Με τη βοήθεια και του @rapid_fastθα γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις στα ήδη πολύ καλά κατά τη γνώμη μου φύζικς και νομίζω θα έχουμε ένα μόντ ποίημα.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Τα εύσημα κι από μένα στον @John@Johnείναι πολύ καλό το mod ,έχει αφιερώσει ατελείωτες ώρες στο να φτιάξει όσο το δυνατόν πιο πιστά τα αυτοκίνητα που θα τρέξουμε.

Δοκιμές κάνουμε με σετάπ από τους μηχανικούς της εποχής εκείνης και πραγματικά αποδίδουν τα αναμενόμενα .

Ηχοι παρμένοι από βίντεο της εποχής και ρετουσαρισμένοι για να αποδίδουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μέσα στο παιχνίδι,ffb και μοντέλο ελαστικών το τελευταίο (cpm) ,τεχνικά χαρακτηριστικά που είναι τα ίδια με των αυτοκινήτων της εποχής και πολλά άλλα που δεν τα ξέρω εγώ αλλά ο john είναι πολύ μετριόφρων για να τα αναφέρει.

Με τη βοήθεια και του @rapid_fastθα γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις στα ήδη πολύ καλά κατά τη γνώμη μου φύζικς και νομίζω θα έχουμε ένα μόντ ποίημα.


Θα βάλω τα δυνατά μου.
Αλλα ξερω μονο τα 3 απο τα 4.
Το μερκ δεν το οδηγησα ποτε.
Να μπει το λινκ με τα μοντ για να τα κατεβασω.. καλα;

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Μια ιδέα είναι να βάλω στον 2ο server το mod για εμάς που θα το δοκιμάσουμε και το αναπτύξουμε.

Θα βάλουμε τα δύο αυτοκίνητα πρώτα.

Το Cosi θα αργήσει επειδή έχει το turbo.

@John@John, δώσε τα δύο αυτοκίνητα σε εμάς τους beta-testers.

Τα λέμε τρισάθλια σαλιγκάρια...

 

nfwa8jm6.jpg

 

 

Επίσης μην ξεχάσω να αναφέρω, ότι το mod τρέχει με το τελευταίο μοντέλο ελαστικών (CPM) και φυσικά παραμόρφωση σασί (flexible chassis)

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Σημερα μεχρι το βραδακι θα ανεβουν 3 απο τα 4 αυτοκινητα που ετρεχαν στο πρωταθλημα DTM του 1989.Ολα τα στοιχεια μηχανης,σασμαν,διαφορικου και βαρους δεν ειναι βγαλμενα απο το μυαλο μαυ, αλλα της εποχης DTM 1989 παρμενα απο διαφορα αρχεια-περιοδικα που κυκλοφορουν στο διαδικτυο. ;)

BMW M3 Group A/DTM (E30) 

Years:1989 , cyl./valv.:i4/16V , compr.:12.0:1 , displacement:2332 cc. ,power@rpm:320DIN-hp@8200rpm ,torque@rpm:275 Nm@7000rpm ,

topspeed:285kph/h , 0-100kph:4.6s,  5-speed/RWD , weight:940 kg.

oikwo3zh.png

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution DTM (W201) 

Years:1989 , cyl./valv.:i4/16V , compr.:12.0:1 , displacement:2496 cc. ,power@rpm:340DIN-hp@8500rpm ,torque@rpm:295 Nm@7000rpm ,

topspeed:290kph/h , 0-100kph:4.4s,  5-speed/RWD , weight:1040 kg.


bhbabt7o.png

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opel Kadett E GSi 16V DTM  

Years:1989 , cyl./valv.:i4/16V , compr.:11.0:1 , displacement:1998 cc. ,power@rpm:267DIN-hp@8200rpm ,torque@rpm:243 Nm@6000rpm ,

topspeed:285kph/h , 0-100kph:5.2s,  5-speed/FWD , weight:814 kg.

9aq2lq8w.png

Υ.Γ Ειναι ακομα σε Beta Mod, οι δοκιμες που θα γινουν αφορουν ΜΟΝΟ τη φυσικη και ηχους,οχι γραφικα ,τζαμια,τιμονια,κατραν κ.λ.π πραγματα που δεν επηρεαζουν την οδηγηση.Μεχρι να φτιαχτει και το SIERRA θα γινουν και αυτα :)

 

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη πρόσεξε τις τελικές στα 0-100

To BMW: topspeed:285kph/h , 0-100kph:4.6s,  5-speed/RWD , weight:940 kg

To Mercedes: topspeed:290kph/h , 0-100kph:4.4s,  5-speed/RWD , weight:1040 kg

To Opel: topspeed:285kph/h , 0-100kph:5.2s,  5-speed/FWD , weight:814 kg

 

Mην κάνεις το Opel πύραυλο επειδή είναι 800kg. Το πιο αργό από όλα είναι !!!

Επίσης κοίτα να βγαίνουν οι τελικές και τα 0-100 να είναι ίδια !!!

Και τέλος τα ελαστικά πίσω κοίταξε...

Και για μένα ένα mercedes χρυσό θέλω να λάμπει σαν τον ήλιο !!!

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, mad_dog said:

Γιάννη πρόσεξε τις τελικές στα 0-100

To BMW: topspeed:285kph/h , 0-100kph:4.6s,  5-speed/RWD , weight:940 kg

To Mercedes: topspeed:290kph/h , 0-100kph:4.4s,  5-speed/RWD , weight:1040 kg

To Opel: topspeed:285kph/h , 0-100kph:5.2s,  5-speed/FWD , weight:814 kg

 

Mην κάνεις το Opel πύραυλο επειδή είναι 800kg. Το πιο αργό από όλα είναι !!!

Επίσης κοίτα να βγαίνουν οι τελικές και τα 0-100 να είναι ίδια !!!

Και τέλος τα ελαστικά πίσω κοίταξε...

Και για μένα ένα mercedes χρυσό θέλω να λάμπει σαν τον ήλιο !!!

1989 320 HP 2.3 DTM BMW E30 M3 (Gruppe A)

Transmission

    Five or six speed gearbox depending on the track. (mostly the 5 speed was used by privateer teams, with fewer financial resources.)

    Transmission oil-cooler
    Limited slip differential
    Gear ratios (5 speed):
    1st 2.337:1, 2nd 1.681:1, 3rd 1.358:1, 4th 1.150:1, 5th 1.000:1, Reverse 2.660:1
    Final drives from 3.15 : 1 to 5.28 : 1

Performance

    0-60 Mph ( with 5 speed and a final drive of 4.44) 4.3 seconds
    Top Speed (with 5 speed and a final drive of 3.25:1) 177 Mph=284.8km

---------------------------------------------------------------------------------------------

1989 Mercedes 190E DTM 2.5 16v EVO 1

gear / standard / group A
I / 4.08 / 2.337
II / 2.52 / 1.681
III / 1.77 / 1.358
IV / 1.26 / 1.150
IV / 1.0 / 1.0

3.64 / 3.73/ even a 3.91 mated to the Getrag Close ratio box ,endurance cars did run 3.9 or 3.7 rear diffs

Top Speed (with 5 speed and a final drive of 3.73:1) 292.16km

--------------------------------------------------------------------------------------------------
1989 Opel Kadett E 2.0 GSi group A (rallye)

1st: 3.417/1 (41/12)
2nd: 2.158/1 (41/19)
3rd: 1.480/1 (37/25)
4th: 1.121/1 (37/33)
5th: 0.892/1 (33/37)
R: 3.333/1 (27/12 x 40/27)

Diffrential ratio     
3.550/1 (71/20), and 2.550/1 (51/20), 2.650/1 (53/20), 2.737/1 (52/19), 2.842/1 (54/19), 2.944/1 (53/18), 3.055/1 (55/18), 3.176/1 (54/17), 3.294/1 (56/17), 3.438/1 (55/16), 3.652/1 (57/16), 3.733/1 (56/15), 3.867/1 (58/15), 4.071/1 (57/14), 4.214/1 (59/14)

Aυτες οι σχεσεις ειναι κοντες για πιστα.
Εβαλα απο το BMW,γιατι στοιχεια για το DTM Opel Kadett δεν βρηκα πουθενα .

Αυτα τα στοιχεια βρηκα και εβαλα :bleh:

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, mad_dog said:

Ναι κατάλαβα τι λες αλλά βρες στοιχεία για το Opel αλλιώς πετά το έξω.
Να γίνει σωστή δουλειά

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk
 

Μας  δουλευεις μωρε τωρα???????????????? Δεν βρηκα.Να σε αρχισω τωρα δημοσια? Στο κεντρο της ΟΠΕΛ εισαι ρε μπουφο ,παρε ενα τηλεφωνο η σε κανα συνεργειο εξει και μαθε.ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ???????? :burp::furiouslightning:

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Η Μπέμπα είναι ποίημα. Δεν την χορταίνω με ένα απλό σεταπάκι που έκανα. Με λεβγέ ιδίως, φοβερή. Καμιά φορά βέβαια μπαίνει από τετάρτη-πρώτη(ανάθεμα την G27)

Ήχοι- FFB, super. Τα άλλα θα τα πουν οι ειδικοί.  Άντε και κάντε κάνα σωστό set up και δώστε και σε μας.

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, mad_dog said:

Γιάννη για το OPEL δεν μπορώ να βρω τίποτα...

Βγάλτο και πιάσε το Cosi...

Άσε τρία μέσα, μια χαρά είναι.

Ασε ασε αν ειναι να περιμενω απο εσενα καηκα.................:t119002:  Πηρα χτες τηλ. εναν φιλο μου που εχει συνεργειο κατω και δουλευε πριν στην  ΟΠΕΛ στη Γερμανια και σημερα το πρωι μου στειλε τα στοιχεια .Ενα σου λεω μονο η καντερα σκιζει μιλαμε ,ειναι σε αλλο επιπεδο :):)

 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, John@John said:

Ασε ασε αν ειναι να περιμενω απο εσενα καηκα.................:t119002:  Πηρα χτες τηλ. εναν φιλο μου που εχει συνεργειο κατω και δουλευε πριν στην  ΟΠΕΛ στη Γερμανια και σημερα το πρωι μου στειλε τα στοιχεια .Ενα σου λεω μονο η καντερα σκιζει μιλαμε ,ειναι σε αλλο επιπεδο :):)

 

Μην κάνεις τον κουβά πύραυλο...στο DTM 1989 σερνότανε, αυτά που χτυπούσανε χρόνους ήταν τα mercedes, BMW, cosi.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, mad_dog said:

Μην κάνεις τον κουβά πύραυλο...στο DTM 1989 σερνότανε, αυτά που χτυπούσανε χρόνους ήταν τα mercedes, BMW, cosi.

Μην ξεχνας οτι υπαρχουν αρχεια με τους χρονους που εκαμναν,απο εκει δεν μπορουμε να ξεφυγουμε,απλα μιλαω για θεματα φυσικης,,,,

Βασικα ολα και τα 4 θα στηθουν βαση των καλυτερων lap time που καμναν τοτε και για αυτο χρειαζονται να κανουμε τις δοκιμες,να δουμε τα ορια τους.

33 minutes ago, mad_dog said:

Μην κάνεις τον κουβά πύραυλο...στο DTM 1989 σερνότανε, αυτά που χτυπούσανε χρόνους ήταν τα mercedes, BMW, cosi.

Αααααα ,,,και μην ξεχνας στο game αν ενας χερας παρει την καντεταρα μπορει εμενα τον 'αναπηρο' με το σιερρα πχ να με κανει σκονη...............:)

Edited by John@John
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bρήκα πακέτο (που όσοι το δοκίμασαν είναι με εγκεφαλικά)

Έχει τα παρακάτω αυτοκίνητα...

BMW-M3 M3EVO
BMW-635
Ford rs500 Sierra and Cosworth
Holden VK/VL/TWR-VL Commodore
Nissan r31 GTR Skyline
Rover Vitesse
Volvo 242 Turbo

Εδώ να τα κατεβάσετε, Γιάννη δες και το cosi πως το έχουν

 

 

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Καλα ξυπνητουρια.......Τωρα το ειδες? ρωτα και τον Spyder

Ναι ναι απο το 2012 πραγματα εχει.......δηλαδη τιποτα πανω,αν δεν ξερεις μην γραφεις αρλουμπες,αυτος εχει πραγματα ,λαστιχα και φυσικες επανω απο τον καιρο που εδωσε τη λεκανη στον Πιλατο να νιψει τας χειρας του.

Δεν μιλαμε για σασι.....Εχει και τα μοτερ λαθος.... αστον να προσπαθει ακομα,θα μαθει  σιγα σιγα

Edited by John@John
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάω για την v0.31 !!!

Μιλάω για την v0.36 !!!

Mιλάμε για το UPDATE 17-8-2016

Σιγά μην έκανα post αρχαιολογικά ευρήματα !!

Άσε τα πολλά λόγια και αν δεν μπορείς, θα τα κοιτάξω εγώ και πρώτα το BMW και το cosi !!!

Mικροί μεγάλοι στα καφενεία μάθανε τώρα όλοι και μιλάνε...

 

 

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Μα ποσο χοντροκεφαλος μπορει να εισαι?Τι βαζουν στο νερο εκει περα αραγε???

Λες να λεω πραγματα χωρις να εχω κανει σκονη τους φακελους του??Δεν εχει κανει τιποτα ο τυπος ,μια απλη μετατροπη απο rf1 se rf2  εκανε + τις ροδες να φαινεται πως γυρνανε στο 3d και κατι παλιολαστιχα απο το 2013, οχι τα cpm πως τα λενε,τιποτε αλλο.

Αντε μαθαμε τωρα,σε καθε τοιχο ενας τρελος!!!!!!!!!!!!!1

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Για να τελειωνουμε και να κλεινουμε εδω το θεμα,τα εχω δει ολα πριν καιρο,μονο grip και τιποτα αλλο, ο Spyder τα ξερει μπορει να στα επιβεβαιωσει ,γιατι σχεδον μαζι ψαχναμε να δουμε τι εχει κανει ο τυπος απως και σε αλλα 2-3 μοντ που ειχαν κυκλοφορισει παλια και τα ξεψαχνισαμε και αυτα,λοιπον οπως σου εξηγησα σπο πριν ενα μηνα μελετησα το πραγμα που προσπαθει να κανει αυτος ο πιτσιρικας , μονο στο BMW στο τελευταιο update που εκανε ,που μου ειπες και το εγραψες και με μεγαλα γραμματα κιολας να μας βγαλεις τα ματια (κεφαλα...) εχει κανει 3 update ,νομιζω οτι τα κανει και διαφημιση στο 397 σιτε κατι τετοιο.Εχουν την παλια φυσικη, κουκουρουκου μοτερ σχεσεις HP & Torque και υποπιεσης εχει μπερδεψει τις χρονιες με τα specs που επρεπε να ειχαν ,οτι να ναι σασμαν διαφορικα,δυναμεις αναρτησεων,ελατηριων ,το βαρος των αυτοκινητων και η κατανομη τους ειναι λαθος ,παχος και διαμετρο φρενων,οτι να ναι δυναμεις στο δισκο-πλατο που εχει,μαπα ηχους ,ολα εχουν τα ιδια πραγματα σχεδον  και αλλαζει το βαρος και την ιπποδυναμη σε καθε αμαξι ,μεχρι  και τις δυναμεις XYZ που ασκουντε στο αμαξι βαση των διαστασεων του καθε αυτοκινητου και του βαρους του που βγαινουν απο μια μαθηματικη φορμουλα ειναι λαθος και το μονο που αξιζει απο αυτον ειναι τα 3d ο σχεδιασμος των υποφακελων τιποτε αλλο.Για αυτο σεφτελε ακου και εναν ειδικο :) μη επιμενεις σε θεματα που δεν τα εχεις μελετησει.

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά το πας John αλλά το αυτοκίνητο θα δείξει την αξία του και θα το απολαύσουμε μόλις ο ανεκδιήγητος pilotos tromara tou βάλει επιτέλους το naturally progressive και στο practice. 

Χθες μας βγήκε η πίστη να το οδηγήσουμε γιατί είχε το γκριπ σε επίπεδα παγοπίστας.

Όταν μπήκαμε στον αγώνα όπου προφανώς είχε βάλει να στρώνεται γόμα το αυτοκίνητο έγινε πιο σταθερό και αρκετά πιο απολαυστικό γιατί δεν γλυστραγε με το παραμικρό κούνημα και ένιωθα τα φρένα πολύ καλύτερα με μόλις 5 γύρους και 4 άτομα στην πίστα.

Θέλουμε η δεν θέλουμε real road? 

Επιτέλους Φιλόθεε κάνε κάτι σωστό και ενημέρωσε μας και μια φορά. 

Το ίδιο έχεις κάνει κ στο σέρβερ με το megane, ποιός ο λόγος να κάνουμε practice σε μια πίστα με στατικό γκριπ που είναι οτι πρέπει για να μισήσεις το αυτοκίνητο ?

Προχθές με το Γιάννη γλυστράγαμε παντού και φάγαμε την ώρα μας να ψάχνουμε σετάπ τη στιγμή που το μόνο που έφταιγε ήταν το στατικό κι ελάχιστο γκριπ.

Προσπαθουσαμε χτες να κάνουμε χρόνους και να τους συγκρίνουμε με τους πραγματικούς του qualify της εποχής σε μια πίστα που δεν ανεβαζε γκριπ ενώ εκείνοι στο παρελθόν προφανώς είχαν στρώσει αρκετή γόμα. 

Ένα έχω να πω ο John γ@μήθηκε να φτιάξει αυτό το υπέροχο μοντ κι εσύ συνεχίζεις να είσαι στον κόσμο σου και να βάζεις τρικλοποδιές.

 

Link to comment
Share on other sites

Mα έβαλα επίτηδες high rubber στο practice...αυτό σημαίνει ότι στο quali που είναι natural όπως και στον αγώνα, παίρνεις την πίστα από το practice και την στρώνεις ακόμη περισσότερο. Δηλαδή στο practice είχες ήδη στρωμένο ελαστικό τρισάθλιο σαλγκάρι...τι παγοδρομίες μου λες δεν μπορώ να καταλάβω...αν το πας στο όριο και φυσικά θα σου φεύγει, αλλά αν είσαι χεράς το μαζεύεις.

Αν δεν νιώθεις δεν θα μιλάς !!!

Τώρα το άλλαξα και έβαλα παντού natural. Kαι στο practice και στο quali και στο race.

 

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Ετσι γειά σου  κι αν θέλουμε για κάποιο λόγο να βάλουμε στατικό γκριπ πχ αν θέλουμε να συγκρίνουμε στις ίδιες συνθήκες τους ταχύτερους γύρους σε βάθος εβδομάδας ας πούμε σου λέμε να το βάλεις αλλά να το ξέρουμε και να συμφωνήσουμε όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...