Jump to content

AccuForce Pro


mad_dog

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Καλησπέρα στην παρέα!

Αν και, όπως συνήθως άλλωστε :P, είμαι ταξίδι λέω να κάνω ένα πολύ αρχικό review για το Accuforce DIY kit που παρέλαβα χθές.

Όπως μπορεί να ξέρουν οι περισσότεροι, το αγόρασα μεταχειρισμένο με ανταλλαγή (έδωσα το Fanatec CSW v2 + BMW replica weel + Universal Hub και πήρα το Accuforce DIY kit μαζί με extra βάσεις και quick release + Silverstone MK1 Button Box από το sim-gear.co.uk), αφού είπα να μπώ και εγώ στον κόσμο των dd τιμονιών, ενώ δεν υπάρχει μια...:D

Τιμόνι και hub ουσιαστικά, αγοράστηκαν τον Ιούνιο (με απόδειξη αγοράς) και με βάση τα λεγόμενα του φίλου από την Κύπρο, ελλάχιστα χρησιμοποιημένα μιας και έχει άλλα 2-3 συστήματα με OSW, Fanatec και Thrustmaster! Οι εντυπώσεις μου όταν παρέλαβα και άνοιξα τις όχι factory συσκευασίες (τις είχε πετάξει...) δεν μπορώ να πω ότι σε πρώτη φάση μου άφησαν και τις καλύτερες εντυπώσεις, αφού εκτός από την μπίχλα από την σκόνη που είχαν πάνω τους, δεν υπήρχαν πουθενά στις συσκευασίες όλα τα καλώδια και όλες οι βίδες (για το quick release και το hub). Ακόμα όμως και τα καλώδια που υπήρχαν είχαν λίγο τό μαύρο τους το χάλι, με ταινίες κλπ τσαπατσοδουλειές! Από την μεριά μου, καθάριζα και συσκεύαζα μισή μέρα τα πράγματα που έστειλα, ΟΛΑ στις factory συσκευασίες, με τα όποια manuals είχαν μέσα όταν τα είχα αγοράσει (ακόμα και τα σιδεράκια που μαζεύουν τα καλώδια έβαλα!)!

Με την παραλαβή, έπρεπε να τρέξω 2 πράγματα άμεσα, αν ήθελα να πιάσω τιμόνι μετά από 1 και βδομάδα. 1. Να καταγράψω τι βίδες χρειαζόμουν και να προλάβω να τις αγοράσω και 2. Να σχεδιάσω εκ νέου το αλουμινένιο rig μου, αφού ήθελα να το προστατέψω από τις μεγαλύτερες δυνάμει, αλλά και βάρος του νέου τιμονιού. Επιπλέον έπρεπε να σκεφτώ μόντες για να χρησιμοποιήσω το button box για παράδειγμα, που ήταν κατασκευασμένο να κουμπώνει πάνω στην Fanatec.

Βούρ στον πατσά που λένε και ευτυχώς που σχετικά κοντά στην περιοχή μου, υπάρχει ένα ας πούμε mega store με βίδες και εργαλεία. Δεν είναι εύκολες οι βίδες, γιατί για παράδειγμα οι περισσότερες έπρεπε να είναι με "πατούρα" για να χωνεύονται στην στεφάνη του τιμονιού, ενώ και για τα αλουμίνια είναι ακόμα δυσκολότερη η κατάσταση εδώ στο Ελλάντα.

Μετά από κάνα 2ωρο και αλαφρωμένες κανά 20'αρι ευραίους, επιστροφή σπίτι και δουλειά! Χρειάστηκε βέβαια και η βοήθεια του καλού φίλου και μηχανικού της Aprilia, για να μου ανοίξει τις τρύπες από τις βάσεις, είπαμε safety first! Η όλη ιστορία, μου πήρε περισσότερο από κάνα 5ώρο, είμαι γνωστός ΑΣΧΕΤΟΣ αλλά μέσα στον χρόνο ατυτό έβαλα και...ηλεκρική σκούπα στο χώρο που έχω το rig, μην φάμε και καμιά παντόφλα χρονιάρες μέρες χαχαχαχαχα!!!:bleh::bleh::bleh:

Κατά τις 23:00 και μετά από διάλειμα για φαγητό, κάθισα και άνοιξα για πρώτη φορά το pc και το controller box της Accuforce (ξέχασα να γράψω ότι μαζί με την μεταφορά του harware κομματιού, έπρεπε να γίνει και μεταφορά του software κομματιού που είναι το sim commander 4 και για το οποίο κάνει αίτηση ο πωλητής με τα στοιχεία του αγοραστη, η οποία παίρνει τουλάχιστον 2 εργάσιμες μέρες lol και χωρίς αυτό είσαι στο σκοτάδι, αφού σχεδόν όλα γίνονται μέσα από αυτό ακόμα και τα updates του τιμονιού!).

Πρώτη εντύπωση? ΠΛΗΡΗΣ  ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!! Ήθελα να βάλω τα κλάματα με την αίσθηση, τον θόρυβο και το πόσο μ@λ@κι@ φαινόταν το όλο θέμα! Στο μόνο sim που μπορούσα έστω να κάνω ένα γύρο, ήταν το iRacing και εκεί κακήν - κακώς! Το μόνο που κατάφερα ήταν (εδώ να πω το πρώτο μπράβο στα Αμερικανά, γιατί η κατασκευή είναι πράγματι plug & play) να σετάρω το τιμόνι (updates κλπ), να το κεντράρω και να το καλυμπράρω (8.000 μοίρες μου έγραψε κάποια στιγμή, ιδανικές για την οδήγηση-πλοήγηση γαλέρας :wallbash:). Αφού είχε προηγηθεί ένα τσιγάρο-πακέτο, με μπόλικη "κλάψα" στην γυναίκα μου, αποφάσισα να τα κλείσω όλα και απογοητευμένος να πάω για ύπνο... Φανταστείτε ότι στο ρουφού, ούτε από το γκαράζ δεν μπορούσα να το βγάλω, αφού η αίσθηση του τιμονιού ήταν σαν να είσαι σε τιμόνι βάρκας όπου στο κέντρο έχει καμιά 10 μοίρες κενό και δεξιά - αριστερά είναι τοσο σφικτό που βάζοντας δύναμη για ν ατο ελέγξεις, χάνεις τον έλεγχο ακαριαία, λόγω της δύναμης που έβαλες αν μπορώ να σας δώσω να καταλάβετε...

Η 1η δουλειά που έκανα νωρίς το πρωί, ήταν να στείλω ξεχεστήριο στον φίλο που την πήρα, ενώ όλο το βράδυ σκεφτόμου και είχα καταλήξει να την βάλω αγγελία και να την δώσω άμεσα. Μετά από τα "απολογητικά" μέιλ του φίλου για τα missing καλώδια κλπ, αλλά και ότι σίγουρα κάπου έχω κάνει λάθος, έφτιαξα καφέ και άρχισα το διάβασμα! Στο owners club πρώτα (πρόσβαση μόνο σε "ιδιοκτήτες" AF και Motion συστημάτων και μόνο με "κλειδιά τύπου microsoft license key), όπου άρχισα να καταλανβαίνω λίγο την λειτουργία αφενός του τιμονιού, αλλά και αφετέρου του sim commander 4. Γενικά το σύστημα είναι πολύ σοφιστικέ και ιδιαίτερο (θα κάνω κανά "σεντόνι" και για αυτό, μόλις θα γίνει φιλικό προς εμένα) και παρέχει παααααραααα πολές, τις περισσότερες άχρηστες, πληροφορίες και ρυθμίσεις για τον χρήστη (ας πούμε forward wheel oversteering ή Rear traction loss). Η πιό σημαντική από όλες, είναι να κατεβάσεις "έτοιμα" προφίλ για το κάθε sim από άλλους και να τα δοκιμάσεις.

Το έκανα λοιπόν και...Ω ΘΑΥΜΑ!  

Ξαφνικά έγινε από "στριγγλα αρνάκι" και μπόρεσα να κάνω αξιοπρεπέστατους χρόνους με το Fiat στην Βραζιλία που τρέξαμε τον τελευταίο αγώνα και να οδηγήσω και στα iRacing, Project Cars 2, R3E και RBR (με λιγότερη επιτυχία στο RBR). Έπαψε να σκούζει σαν κομπρεσερ και βγάζει ήχους από την κόλαση, έγινε αυτό που η γιαγιά μου έλεγε smooth και η αίσθηση ξεκίνησε να θυμίζει τιμόνι (και μάλιστα ακριβό έ?)

Μετά... ΔΕΝ έχει μετά, γιατί έπρεπε να φύγω τρέχοντας μάλιστα (αν δεν θέλω να μπω στο ταμείο ανεργίας)! Γίνομαι σοφότερος αφού το διάβασμα συνεχίζεται και περιμένω να γυρίσω αύριο βράδυ και να ασχοληθώ μαζί της, αφού συνεχώς ανακαλύπτω πράγματα που ΔΕΝ έχω κάνει και είναι σημαντικά, όπως η δυνατότητα που έχει για να γίνεται HUD in game (on game screen app) όπου μπορείς να ρυθμίζεις επιτόπου ότι θέλεις και επιπλέον να κάνεις γύρο και μέσα από αυτόν να σου προτείνει ρυθμίσεις!

ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ:

Οδηγώντας όχι παραπάνω από κάνα 2ωρο και αυτό με μπές-βγές, θα μπορούσα να πω ότι το τιμόνι δεν είναι για τα σκουπίδια που βιάστηκα να συμπεράνω χθές...

Δεν ξέρω που θα το φτάσω, αλλά σίγουρα είναι μια κατασκευή διαφορετική και ίσως πιό ποιοτική από όλες όσες είχα μέχρι σήμερα στα χέρια μου.

Είναι καλύτερο από την Fanatec CSW v2 που είχα πρίν? Αρχικά ΟΧΙ, γιατί με την Fanatec είχαμε "βρεθεί" την ήξερα και απλά καθόμουν και έτρεχα. Σε θέματα κατασκευή όμως και δύναμης - αίσθηση, σίγουρα είναι σκάλες ανώτερη! Βέβαια χθές βράδυ μέσα στην απογοήτευσή μου, σκέφτηκα ότι σίγουρα μια G25 που είχα κάποτε ίσως να ΄΄ηταν καλύτερη επιλογή και χαρά στο απιχνίδι, αφού απλά κάθεσαι και οδηγείς!!! Αυτό απαντάει και το ερώτημα - θρύλος, αν ένα high end τιμόνι σε κάνει και καλύτερο οδηγό... Η Απάντηση εύκολη και αβίαστη: ΟΧΙ ΔΕΝ μπορεί να σε κάνει καλύτερο οδηγό, εάν δεν είσαι καλός οδηγός και δεν καταλαβαίνεις τι κάνεις! Άλλωστε αυτό το επιβεβαιώνουν και τα απανταχού άλιεν, τα οποία τρέχουν κατά κόρον με Logitech GT ή στην καλύτερη με Logitech G25-27!!!

Τότε γιατί??? Όρεξη για πεταμένα λεφτά? Πεταμένς ώρες γεμάτες μάλιστα άγχος? Όρεξη για "επιμόρφωση" επί παντός επιστητού σε θέματα ηλεκτρονικής κλπ?

Όχι τίποτα από τα παραπάνω! Απλά η ανάγκη για καλύτερη αίσθηση και προσωμοίωση στην αγαπημένη συνήθεια! To be Continued!!!

 

ΥΓ: Αφού καταφέρω να στρώσω το τιμόνι, νομίζω ότι θα πρέπει να διοργανώσουμε ένα συγκριτικό με τον Γιάννη @spyder για να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα over all!

 

Μερικές πρώτες φωτό:

IMG_2962.thumb.JPG.0fcdd219d81fec92854f212721765da3.JPG

IMG_2963.thumb.JPG.4d532bce5bc1f9fe3490e5feb3efbf36.JPG

IMG_2966.thumb.JPG.88b9c9def87757fec9f5c00b7a67d767.JPG

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μεγιες και καλοριζικη!

Μην αγχωνεσαι,ενα ενα θα τα σεταρεις ολα!Οι χρονοι στην αρχη θα ειναι καπως απογοητευτικοι,ετσι πρεπει.Ισως αλλαξεις τροπο οδηγησης,κοψεις κακες παλιες συνηθειες αφου τωρα ο εγκεφαλος σου θα εχει καλυτερη πληροφορηση.

Κοιτα και εδω για ρουφου

https://forum.studio-397.com/index.php?threads/need-help-with-setting-up-the-accuforce-ffb-for-rf2.57721/#post-912310

Link to comment
Share on other sites

Μεγειά το τιμόνι Γιώργο και υπομονή μέχρι να μάθεις τα τερτίπια του. Η αλήθεια είναι ότι είμαστε λίγο κακομαθημένοι με τη CSW V2, εγώ δοκίμασα πρίν καιρό το OSW του Άρη από thelab και ενώ πίστευα ότι μόλις το δοκιμάσω θα έτρεχα να το αγοράσω τελικά αποφάσισα να το αναστείλω τουλάχιστον μέχρι να δώ το DD της Fanatec. Δεν μπορώ να πώ ότι είδα καμμία τεράστια διαφορά αν και δυστυχώς το δοκίμασα μόνο στο AC που δεν είναι και από τα αγαπημένα μου, ιδανικά θα το δοκίμαζα στο iR ή AMS που έχω σαφώς περισσότερες εμπειρίες.

 

Πάντως την ανταλλαγή που έκανες με ένα άγνωστο (;) πολύ δύσκολα θα την έκανα χωρίς να δοκιμάζα πρώτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...