Hauenstein Bergrennen - Race 3

Hauenstein Bergrennen (DEU)

LOCATION (START AREA)
Hausen -Germany

Hauenstein-Bergrennen_AL2021.jpg.73e06d4a4e08009f734c12c45a5479cc.jpg

Hauenstein Bergrennen PROGRAMMA - TIME TABLE

TIME ATHENS GREECE (GMT +2)

11/1/2021 free practice

20:00 start of qualify / TIME ATHENS GREECE (GMT +2)
19:00 CET

22:00 start of the first car (warm up session) - first stage / TIME ATHENS GREECE (GMT +2)
21:00 CET

- second stage (restart warm up session)

-*third stage (restart warm up session)

- end of race

• 2 weeks later...
On 1/12/2021 at 4:18 PM, mad_dog said:

@andre δηλώσεις μετά τον αγώνα επιτρέπεται ?

Σαφώς, αγαπητέ φίλε και συνάδελφε. Και αναμένουμε το review σου με αγωνία.  Και στα Αγγλικά αν γίνεται.

** Βλέπεις πως σου φέρομαι. Καταλαβαίνεις γιατί.

• Upvote 1

Δηλώσεις μετά τον αγώνα (οδηγός: mad_dog)
Είμαι άνθρωπος που δεν κάνει δηλώσεις μετά τους αγώνες γιατί τα έργα και οι πράξεις μιλούν από μόνες τους.
Κατέβηκα σχεδόν χωρίς προπόνηση με τους άσπονδους εχθρούς μου να με περιμένουν στην γωνία ελπίζοντας να κάνω το λάθος.

Ενας Πιλότος δεν κάνει ποτέ λάθη και τίποτα δεν είναι τυχαίο, οι αλλαγές ταχυτήτων, το τιμόνι και η αισθηση του γκαζιού με το φρένο μοιάζουν περισσότερο με χορο μπαλέτου παρά οδήγηση. Και όμως ένας Πιλότος όταν οδηγά το θέαμα που μένει και αφήνει να πλανάται είναι λες και βλέπεις μια χορογραφία στην άσφαλτο.

Οι κινήσεις απαλές και όμως δείχνουν άγριες σαν τα κύματα της θάλασσας, που μόνο ο Πιλότος μπορεί και είναι σε θέση να δαμάσει. Για να μην μακρυγορώ, θέλω να πω ότι αυτός ο αγώνας ήταν ένας περίπατος χωρίς αγχος, μια βόλτα στην εξοχή ή αν προτιμάτε μια χαρούμενη βόλτα στο ηλιοβασίλεμα.

Οδηγοί που τόλμισαν και με κοίταξαν στα μάτια (ονόματα δεν λέμε ούτε ρουφιάνοι είμαστε @troffeo τον λένε) έμειναν με την απορία και με τις σκέψεις πως είναι αδύνατον όχι μόνο να με πλησιάσουν στους χρόνους αλλά απεντίας είναι θείο δώρο να έχουν την χαρά να αγωνίζονται δίπλα  μου !

Τα λέμε στον επόμενο αγώνα αγαπητοί μου φιλοί και οπαδοί μου !

Statements after the race (driver: mad_dog)
I am a person who does not make statements after the races because the works and deeds speak for themselves.
I went down almost without training with my helpless enemies waiting for me in the corner hoping to make a mistake.

A Pilot never makes mistakes and nothing is accidental, the gear changes, the steering wheel and the feeling of the accelerator with the brake are more like a ballet dance than driving. And yet a Pilot when he drives the spectacle that stays and lets it wander is as if you see a choreography on the asphalt.

The movements are gentle and yet look wild like the waves of the sea, which only the Pilot can and is able to tame. Not to be outdone, I mean this race was a stress-free walk, a walk in the countryside or if you prefer a happy walk at sunset.

Drivers who dared and looked me in the eyes (we do not say names or we are traitors, they call him @troffeo) were left with the question and the thoughts that it is impossible not only to approach me in time but in return it is a divine gift to have the joy of fighting side by side my!

See you in the next match my dear friends and fans!

• Like 2

Τι ποίημα είναι αυτό. Έχω μείνει έκθαμβος. Παρακαλώ η english version να δημοσιοποιηθεί στα forums και social media του SRW.

Εύγε Κύριε. Δείχνεις το δρόμο... 

• Like 1