Jump to content

Automobilista


Guest liakjim

Recommended Posts

Guest liakjim
23ευρω σκετο και 45ευρω με το season pass

Automobilista on Steam

 

 



Αν δε βαριέσαι βάλτο και δίπλα Κώστα ( να μη σου παίρνω τη δόξα )

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest liakjim
Υπαρχει ελληνικο σέρβερ στο AMS;


Sent from my iPhone using Tapatalk



Δεν νομίζω.
Αν ψάχνεσαι για αγώνες, τράβα στο Racedepartment. Είναι πολύ δραστήριοι.

Πώς σου φάνηκε το game?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον να σου πω κ γω δυο λόγια για το game..
Καταρχην αυτο που σου τραβάει την προσοχή και στην συνεχεια σε ενθουσιάζει και τελος σου προκαλεί εθιςμο ειναι ο ήχος!
Φοβερός,σου δινει την αίσθηση οτι οι ταχύτητες κουμπώνουν!
Παρα πολυ καλο FFB-physics,αν και εδω να επισημάνω οτι μετα το update στην εκδοση την οποία ειναι τωρα,αλλαξε και νομιζω οτι μου αρεσε οπως ηταν πριν,βεβαια θελει ψάξιμο στις ρυθμησεις λογικα..
Επησεις στην προηγούμενη εκδοση παρατήρησα και την φθορά του ελαστικού κατα το φρενάρισμα στο σημείο της τριβής (στην μετέπειτα εκδοση δεν μπόρεσα να το διακρίνω.ισως να παίζει ρολο η επιλογή του sweet fx)
Εχεις τρομερή αίσθηση της ασφάλτου ,οι πληροφορίες που δέχομαι στο τιμόνι ειναι πολυ ρεαλιστικές ..το ερωτεύεσαι για πλακα!



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 31/10/2016 at 11:27 AM, Xristos said:

Υπαρχει ελληνικο σέρβερ στο AMS;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ελληνικός σέρβερ θα υπάρξει έχουμε κάνει κάτι δοκιμαστκά με 5 αυτοκίνητα και δουλεύει αλλά έχουμε επικεντρωθεί στο πρωτάθλημα του rf2 kai toy raceroom για την ώρα.

Στα σχέδιά μας είναι και ένα πρωτάθλημα με ΑΜS.

Από πλευράς ερωτεύσιμου ffb πάντως είμαστε διαθέσιμοι στο rf2 που κατά την γνώμη μου είναι καλύτερο σ΄αυτόν τον τομέα από το automobilista χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν μας αρέσει κι αυτό .

Οπότε αν θέλεις σε φιλοξενούμε ,η εμπειρία θα σου μείνει αξέχαστη .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest liakjim

Είναι όντως καλύτερο μέχρι την over the slip area. Εκεί που το rf2 καταρρέει , το AMS διαπρέπει.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest liakjim
LIKE.jpg

Με τα φορμουλάκια τα παλιά όλο με drift πηγαίναμε στη suzuka by the way, δεν μας πείραξε το over the slip area.



Αναμενόμενο. Scripted physics.

Κανε το ίδιο στο AMS και έλα πες μου.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, liakjim said:

 


Αναμενόμενο. Scripted physics.

Κανε το ίδιο στο AMS και έλα πες μου.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πρόσεξε δεν είπα ότι ήταν εύκολο, μια δοκιμή μαζί μας θα σε πείσει όταν θα ψάχνεις να βρεις γιατί δεν δουλεύει το σκριπτεντ φυζικς νιαχ νιαχ νιαχ, η μήπως φοβάσαι πάλιο τσικεν κόρσα.

Ιδού η Ρόδα ιδού και το πήδημα χμμ λιγάκι παραφρασμένο.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, liakjim said:

Είναι όντως καλύτερο μέχρι την over the slip area. Εκεί που το rf2 καταρρέει , το AMS διαπρέπει.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που λες αλλά σε εμένα στο σημείο εκείνο που το λάστιχο ξεκινά να χάνει πρόσφυση κ  γλιστρά η τιμονιέρα είναι νεκρή.Μόνο αφού περάσει ένα slip angle κ μετά μου δίνει την πληροφορία οτι επ ψηλέ το παράκανες,αλλά δυστυχώς τότε είναι αργά αφού δεν μαζεύεται με τίποτε.Το ίδιο πρόβλημα ακριβώς έχω κ στο iR.

Ενώ στα rF2 AC Racevroom-παρά μια κάποια ασάφεια- το ffb είναι άμεσο κ με λέει τι πρέπει να κάνω κ πόσο υπερέβαλα.

Ίσως πρέπει να ασχοληθώ παραπάνω με τις ρυθμίσεις κ να είναι κάποια πλημμέλεια από πλευράς μου,γιατί μου φαίνεται παράξενο να λένε αρκετοί για το πολύ καλό ffb κ γω να μην μπορώ να το διακρίνω.Παίζει βέβαια κ απλά να μην μου ταιριάζει σαν ffb αίσθηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest liakjim
Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που λες αλλά σε εμένα στο σημείο εκείνο που το λάστιχο ξεκινά να χάνει πρόσφυση κ  γλιστρά η τιμονιέρα είναι νεκρή.Μόνο αφού περάσει ένα slip angle κ μετά μου δίνει την πληροφορία οτι επ ψηλέ το παράκανες,αλλά δυστυχώς τότε είναι αργά αφού δεν μαζεύεται με τίποτε.Το ίδιο πρόβλημα ακριβώς έχω κ στο iR.

Ενώ στα rF2 AC Racevroom-παρά μια κάποια ασάφεια- το ffb είναι άμεσο κ με λέει τι πρέπει να κάνω κ πόσο υπερέβαλα.

Ίσως πρέπει να ασχοληθώ παραπάνω με τις ρυθμίσεις κ να είναι κάποια πλημμέλεια από πλευράς μου,γιατί μου φαίνεται παράξενο να λένε αρκετοί για το πολύ καλό ffb κ γω να μην μπορώ να το διακρίνω.Παίζει βέβαια κ απλά να μην μου ταιριάζει σαν ffb αίσθηση.



Εγώ πάλι το αντίθετο και μάλιστα για αυτό δεν μπορώ να παίξω το rf2.
Το τιμόνι μου νεκρώνει στο ανάποδο και απλά περιμένω να τελειώσει.
Στο AC και πολύ περισσότερο στο AMS , σχεδόν ξέρω πόσο % γκριπ διατηρώ εκεί πάνω.

Περίεργο Νάσο που έχουμε τόσο αντιδιαμετρικα feelings.


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παίζετε ακόμη rFactor 1 ???

Οχι γιατί αν δεν το πείρατε χαμπάρι υπάρχει ήδη το rF2 από το 2013...

2 hours ago, liakjim said:

Αναμενόμενο. Scripted physics.

Πόσο άσχετος μπορεί να είσαι άραγε...

Link to comment
Share on other sites

Η απόδειξη πως δεν νεκρώνει τίποτα κ πως έχεις συνέχεια σωστή πλεροφόρηση είναι η ISI EVE F1,γνωρίζεις κ συμφωνώ απόλυτα με το Νάσο, το πως πότε κ γιατι γίνονται όσα γίνονται. 

Αλλά κ στο σκριπτεντ RRE το ίδιο συμβαίνει πας την ουρά όσο δίπλα σου τη θες σε κάποια αυτοκίνητα που το κάνουν εύκολα. 

Χτες δοκίμασα το φορντ το gto κ μου άρεσε πολύ η αίσθηση του, τόσο που νόμιζα πως ήμουν στο ρου φου2.

Ακόμα κ στο σκριπτεντ υποστρφοδιωξιμικό assetto νιώθεις καλύτερα το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. 

Στο automobilista έχω κι εγώ αυτό το προβληματάκι, δεν έχω όση πληροφορία θα ήθελα, δεν με χαλάει όμως καθόλου γιατί με λίγη ενασχόληση θα αναλάβει ο εγκέφαλος τα της αίσθησης.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest liakjim
7 hours ago, panosdimip said:

Χτες δοκίμασα το φορντ το gto κ μου άρεσε πολύ η αίσθηση του, τόσο που νόμιζα πως ήμουν στο ρου φου2.

Με παααααααααααααααααααααααρα πολύ φαντασία.

Το δοκίμασα.  Αν ήταν έτσι τα αγωνιστικά στην οδήγηση, θα είχαν γεμίσει οι τάφοι με νεκρούς οδηγούς. Απαράδεκτο αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει είναι Κωστή, κάνα δίωρο που άντεξα προτού με ξεθεώσει δεν είχε κανένα πρόβλημα αλλά θέλω προπόνηση γιατί μου φαίνεται πολύ δυνατό και πιάστηκαν τα μπράτσα μου, ίσως βέβαια να φταίει που έβαλα το formula rim (ελαφρύτερο > πιο δυνατό FFB)μέχρι να ξαναδέσω το Universal Hub που το είχα λύσει για να το στείλω και αυτό να το κοιτάξουν!

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Build v1.1.3 now up - includes 2 historical versions of Imola plus a some other good stuff :)

Main changelog below:

  • Added Imola 1972 & 1988 versions
  • Added Ultima GTR Standard engine configuration (500 HP vs 720 HP from the original road model)
  • Minor DFV sound update
  • Corrected pit menuarrow-10x10.png settings for recent carsarrow-10x10.png
  • Updated road & terrain properties for Brands, Cadwell & Oulton
  • Cadwell: Fixed issue with falling through terrain on right hand side just before mountain turns
  • StockV8: Corrected Julio Campos driver number
  • Metalmoro: Fixed cockpit windows texture
  • Boxer Cup: Fixed cockpit windows texture
  • Superkart: Fixed low-res mirrors
  • Ultima GTR: Minor tire, aero & diff adjustments
  • F-Trainer: Minor tire revisions
  • MRC2000: Add leftarrow-10x10.png driver side configuration; minor areo adjustments, corrected minimum weight & default steering ratio
  • Caterhams: Fixed Oil and Water gauges; added headlights for cockpit view; Added rollcage to driver side configuration; Adjusted drag coefficient; Revised tires in all models, steering ratio in 270 model


We haven´t gone through all bug reports since v1.1.1 yet but there will be another QA pass in time for the nextarrow-10x10.png build, including some of the AI issues reportedarrow-10x10.png for Brit Pack cars and tracks.

 

Αντε τωρα να τρεξουμε RF2...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα έπεισα τον ευατό μου να αφήσει λίγο τα Caterhams και να δοκιμάσει και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του Brit pack. Όσον αφορά τα Caterhams και ειδικά το 360R νομίζω ότι είναι το νέο μου αγαπημένο αυτοκίνητο σε simulators και θα προσπαθήσω να τρέξω σε όσα events του RD το πετυχαίνω, το 270R μία μικρότερη έκδοση και αυτό πολύ παιχνιδιάρικο και το 620R μία τρέλα όταν ανεβάζει στροφές σε πορώνει μόνο και μόνο με τον εκπληκτικό του ήχο αλλά συχνά παρασέρνομαι σαν εικοσάχρονο που βγήκε στα λιμανάκια για κόντρες και φεύγω για εκδρομή στα χωράφια ανήμπορος να το τιθασεύσω.

 

Το Ultima είναι κάνω υπομονή, βγαίνω στην ευθεία, ισιώνω το τιμόνι και πατάω τέρμα γκάζι ανεβάζωντας ταχύτητες σαν Formula 1 αλλά μόλις βλέπω τη στροφή κάνω το σταυρό μου και πλακώνομαι στα φρένα προσευχόμενος να σταματήσω. Φοβερό αυτοκίνητο για hotlaps και ανάποδα τιμόνια αλλά δύσκολα το βλέπω σε αγώνες. Το MCR μία μίνι έκδοση των Radicals (κοντά σε SR3 μου φέρνει), διασκεδαστικό αλλά μπροστά στα Caterhams μένει πίσω και δεν βλέπω να περνάω και πολύ χρόνο μαζί του. Η μεγάλη έκπληξη είναι το Formula Trainer Advanced,  ένα μεγαλύτερο Formula Vee με Sequential κιβώτιο και θέλω και αυτό να το δοκιμάσω σε αγώνες, πιστεύω ιδανικό trainer. Οι τρείς πίστες καταπληκτικές, εάν σκεφτεί κανείς πόσο ετών μηχανή έχει το AMS είναι να απορεί κανείς με τους τύπους της Reiza και το πόσο μακρία έχουν φτάσει τη gmotor.

 

To FFB που ήταν ήδη από τα κορυφαία προσωπικά το βρίσκω βελτιωμένο , η μεταφορά βάρους αποδίδεται υποδειγματικά και για μένα ισοφαρίζει το απόλυτο παράδειγμα του Dissenter στο rF2, αυτά όσον αφορά τη CSW V2 τόσο με το Formula Wheel όσο και με το Universal Hub με 0% low force boost και τόσο στο pure 180hz όσο και στο pure + effects 2 που δοκίμασα πάντα ήξερα ακριβώς τι κάνει το αυτοκίνητο που δοκίμαζα.

 

Αναμένω τα επόμενα releases από τα DLC και φυσικά πώς και πώς τις αποκαλύψεις σχετικά με το επόμενο sim της Reiza λογικά μέσα στο 2017.

 

ΥΓ Κανονίστε αγώνες στο Brit Pack τώρα που τελείωσε το RRE, εγώ προτείνω είτε με 360R είτε Formula Trainer advanced τώρα που έχουμε και γνωστές πίστες εκτός Βραζιλίας.

 

 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

και προσθετω φιλε @geovas77,

Vintage formula(DFV engine)67@Imola 72=ΤΡΟΜΟΣ!!!!!!!

ΤΟΤΕ οδηγουσαν!Χωρις πτερυγες και βοηθηματα,μονο μηχανικη προσφυση!

Οτι και να πω για τον πιο πανω συνδυασμο ειναι λιγο.

Οι κραδασμοι μεταφερονται τελεια στο τιμονι και στο σασι!Οι ηχοι του κιβωτιου τρυπαν το αυτι στις ψηλες και γεμιζουν το γουφερ στα χαμηλα!

Εδω και μιση ωρα που δοκιμασα την ιστορικη Ιμολα μαλλον δεν θελω να τρεξω αλλο σιμ....

REIZA μπραβο!

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

Guest liakjim
12 hours ago, geovas77 said:

Αναμένω τα επόμενα releases από τα DLC

Δεν θα απογοητευτείς : ( @admin, παρακαλώ το νήμα να πάει στη θέση που του αρμόζει δλδ στα racing games)

 

Automobilista Trucks.jpg
Reiza Studios have revealed their 'development roadmap' for the month of October, showcasing the first images of the various Imola layouts due to be added to the game, and the Formula Truck 2013 refugee due to be included as part of upcoming DLC due in the coming weeks and months.

Interestingly the studio have confirmed they are very close to renewing a licencing agreement with the official Brazilian truck racing series, which could well see official teams, drivers and liveries joining the sim rather than the originally proposed fantasy schemes painted over the truck models. This could, according to Reiza, lead to further season expansions of the popular series in future updates.

Also confirmed in the October update is the inclusion of the first 'legendary tracks' release, bringing the Imola circuit to the game in versions specific to four different decades. Of course with the ever necessary requirement to adhere to the latest safety standards Imola has undergone several transformations over the years, most notably the re-profiling of the Tamburello corner following the loss of Ayrton Senna in during the 1994 Grand Prix, and many of these variations have been captured by Reiza in the upcoming DLC. With versions from 1972, 1988, 2001 and 2016, the Imola track will make an interesting addition and should provide a very comfortable fit for much of the content found in Automobilista.

The full development roadmap for October can be seen below:

To begin with a little retrospective of the past 18 months from the car & track guys - this will probably sound like we´re tooting our own horn a bit :p but mainly it´s a small tribute to a team who have been working exceptionally hard and really shifted up a gear in this last year and a half.

The image below shows all new cars and tracks released since may 2015, from the end of Stock Car Extreme into the release of AMS, and finally moving into AMS DLCs:
AMS Released Content.png
A total of 13 new venues along with 20 car models for 14 series have been released over a period of 18 months. That in itself is notable, even more so if you consider that in the same timespan all old content was updated to keep up with newer standards and include all latest features - a total of 27 series and 38 tracks which currently features in AMS.

It´s easy to underestimate the workload involved in delivering all this - if you´re on the other end waiting for stuff to materialise, it probably doesn´t feel very fast at all :p make no mistake though, this would be substantial output even for a bigger team with bigger budget than ourselves, so there´s a feeling of mission accomplished in delivering on what has been a very aggressive plan. Beyond the sheer volume, there´s also satisfaction from the fact that quality standards have not only been retained but upgraded, and older content has not been left to become too outdated relative to the newer stuff, so the sim remains as consistent as possible no matter what and where you´re racing.

What's Coming Next
We´re not going on vacation just yet though - in fact we´re still pushing hard not only with new content but also towards several significant new features and general improvements all across the sim - there are some exciting things already in the works with others being evaluated, but with development being what it is and known to throw some curve balls on occasion we´ll refrain from jumping the gun and push to cover a bit more ground before we confirm stuff. If you´re a Reiza Member though you may not only have a glance of what we´re aiming for, but help influence the development path in this Reiza 51 poll.

We´ve got one, possibly two updates to be delivered over the course of this month, with v1.15 scheduled for November 15th.

One important note regarding this update: @gongo has been working on integration with the latest Logitech drivers to better support G29 and G920. This however will require all users on Logitech wheels to upgrade to their latest software - even those running older models like G25 or G27, so those running Logitech gear please be advised to upgrade in time for v1.15 release.

Upcoming DLC
Part 1 of Legendary Tracks is next up - Imola is coming, oozing history with 4 distinct versions from 4 different decades - 1972, 1988, 2001 and 2016:
Automobilista Imola 1972.jpg
The 1972 & 1988 versions are hitting AMS Beta within a couple of hours from this post. 2001 & 2016 should follow next friday.

Legendary Tracks Part 1 - Imola will sell for US$ 5.99 on release, scheduled to come along with v1.15 on November 15th.

Before the end of November or at the latest early on December, we´re pushing to wrap another pack:
Automobilista Trucks.jpg
For those of you keeping track of AMS development, it will come as no surprise that the trucks from Formula Truck are bound to come to Automobilista - fully revamped and featuring new custom rules and functionalities.

The good news is that we´re very close to finalizing a new deal with Formula Truck series, which would allow us to officially release the complete, fully branded series (not just the trucks) for AMS. That would in turn open up the possibility of expanding this pack to include the latest season in a future update.

One way or another, to begin with we´ll be releasing the Trucks from 2013 after Imola - the pack will also sell for US$ 5.99. As previously announced, this DLC will be free to those that already own Formula Truck on Steam (if you own the non-Steam copy make sure to retrieve your Steam key for it here).

Always worth reminding also that those who took part in last year´s crowdfunding campaign on any level, acquired our Membership pack or bought the Season Pass on Steam have already secured these and all the other DLC packs to come to AMS.

And what´s next after the Trucks I hear you ask? That´s subject for our next update :)

To wrap up I´d like to remind that as more stuff is confirmed, prices for both the Season Pass on Steam & Membership pack here are due to receive another upgrade - by the time next Dev Update rolls out with some more DLC confirmations, the Season Pass will be upgraded from the current US$ 29.99 to US$ 39.99, so don´t wait up too long :)
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...