Jump to content

rFactor2 [Greek]


mad_dog

Recommended Posts

8 minutes ago, panosdimip said:

@mad_dogΔεν με βάζει μου λέει πως δεν υπαρχει το package θα εννοεί την πίστα ,έψαξα δεν υπάρχει αντ αυτής υπάρχει μια έκδοση 2.0 στο racedepartment

Και το αυτοκίνητο από steam...

@liakjim κεφάλι μας έκανες με το Forzassetto...

Link to comment
Share on other sites

@panosdimip επειδή μου είχε κάνει και εμένα εντύπωση η αρνητική τιμή της αεροτομής στα urd το έψαξα στο thread της urd στο φόρουμ της isi. Είναι απλώς ένα νούμερο, δεν σημαίνει ότι προκαλεί lift. Αντι να ξεκινάει από το 0 ξεκινάει από το -10. Το είχα πει και στο ts αλλά μάλλον έψαχνες το τέλειο σετάπι και δεν με άκουσες :P

Edited by gchristod
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, gchristod said:

@panosdimip επειδή μου είχε κάνει και εμένα εντύπωση η αρνητική τιμή της αεροτομής στα urd το έψαξα στο thread της urd στο φόρουμ της isi. Είναι απλώς ένα νούμερο, δεν σημαίνει ότι προκαλεί lift. Αντι να ξεκινάει από το 0 ξεκινάει από το -10. Το είχα πει και στο ts αλλά μάλλον έψαχνες το τέλειο σετάπι και δεν με άκουσες :P

Bρε το άκουσα αλλά τότε το είχα καταλάβει πια .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, sC_w0lveS said:

Αυτο το πραγμα το αναζητω κοντα 2 χρονια. Υπαρχει περιπτωση να γινει;

Εστω ενα ts gathering το μηνα για αυτο το σκοπο και μονο;

Μη μου πειτε "ρωτα οτι θες, οταν ειμαστε μαζεμενοι καθημερινα στο ts", γιατι αυτο το γνωριζετε οτι δε γινετε.

Κωστή με το που τελειώσω με το καλό τέλη Σεπτέμβρη είμαι στη διάθεσή σου για ότι δύναμαι να γνωρίζω.Επειδή μάλιστα στο παρελθόν έχω κάνει κ driving school  στο ΛΦΣ,μπορούμε να μαζευτούμε κ να συζητήσουμε κάποια έστω βασικά.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, liakjim said:

Πως οδηγά ο @rapid_fast 

 

Δεν οδηγάω έτσι ρε μουρλέ...

7 psi και χαμηλότερα (μόνο) έχουν αυτοί...(0,4 bar και αν)

 

17 hours ago, liakjim said:

1η φορά στα χρονικά , θα πέσει Ignore σε admin.

 

Στα δικά μας , να που θέλουμε σωστή πίεση (eau rouge)

 

rahUoYc.jpg

Δεν το λέω για εσένα.. ΕΝΤΑΞΕΙ??? δεν το λέω για εσένα... ακούς...???

Δεν έχετε την παραμικρή ιδέα πώς πρέπει να είναι ένα λάστιχο για να λειτουργήσει σωστά, οούτε με ποιόν τρόπο κερδίζεις χρόνο..

Τα λάστιχα πρέπει να είναι ξεφούσκωτα για να αποδώσουν τα μέγιστα...

Τα φουσκωμένα λάστιχα κάνουν το αυτοκίνητο να είναι πιο αργό και να γλυστράει..

Φουσκωμένα λάστιχα μόνο σε χώμα και πέτρα....

Τα ξεφούσκωτα το κάνουν πιο γρήγορο, και ζεσταίνονται καλύτερα και πιο γρήγορα, και αποδίδουν αμέσως και πιο σταθερα......

Ναι φθείρονται περισσότερο...

Αλλά κρύβουν ατέλειες ανάρτησης, και μεγαλώνουν το πέλμα...

Το ασσέττο έχει λάθος μοντέλο ελαστικών ακόμα και τώρα...

Ρωτήστε έναν μηχανολόγο να σας εξηγήσει το γιατί...

Βαριέμαι να τα αναλύω ξανα...

Διαβάστε... διαβάστε, διαβάστε...

Δεν το παίζω εξυπνάκιας, ούτε είμαι εξυπνάκιας....

Δεν ισχύουν αυτά που προσπαθούν να σας περάσουν αυτοί που έχουν συμφέρον...

http://www.thisisf1.com/2016/06/28/mercedes-f1-tyre-pressure-trick-revealed/

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, liakjim said:

Μιλάμε για λίγα PSI έτσι?
Το ξεφουσκωτο δεν αυξάνει την τριβή κύλισης?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πολύ ωραία ερώτηση.. με πάρα πολύ πολύπλοκη απάντηση.

Ναι, αυξάνεται η τριβή κύλισης, γιατί μεγαλώνει το πέλμα του ελαστικού που είναι σε επαφή με το έδαφος.

Και αυτό επειδή δεν θεωρώ οτι υπάρχει σημειακή επαφή μεταξύ του ελαστικού και του οδοστρώματος όπως λεει η φυσική σε ιδανικές συνθήκες.

ομοίως αυτό σε βοηθάει πολλαπλάσια στις στροφές (έχεις μεγαλύτερο πέλμα) και στο φρενάρισμά (έχεις μεγαλύτερο πελμα)

Πρόσεξε τώρα.. έχει μικρότερη πίεση, έχει μικρότερη διάμετρο, έχει μικρότερη διάμετρο σημαίνει έχει καλύτερη επιτάχυνση με το ίδιο γρανάζωμα..

Αντίθετα τώρα..

Όταν έχω πίστα με ευθείες και γρήγορες καμπές, δεν με ενδιαφέρει η επιτάχυνση, αλλά η τελική..

Εκεί τουμπανιάζω τα ελαστικά, για να αυξήσω την τελική με το ίδιο γρανάζωμα.

Πώς επηρεάζει η πίεση την θερμοκρασία ελαστικών?

Κυρίως με έναν τρόπο.. με το ξεχείλωμα!!!

Το ελαστικό, όσο περισσότερο τρέχουμε, τόσο περισσότερο μεγαλώνει σε διάμετρο..

Αν ξεκινάμε με διάμετρο Α, σε υψηλές ταχύτητες το ελαστικό μεγαλώνει σε διάμετρο και γίνεται Α+25%..

Το Α+25% είναι το όριο μας, είτε λόγω ταχύτητας, είτε λόγω του περιορισμού της ελαστικής παραμόρφωσης (όριο ελαστικότητας)

Αν θέλουμε λοιπόν να ανεβάσουμε την ταλάντωση στην ελαστικότητα τι κάνουμε?

Ξεκινάμε απο το Α-10% και φτάνουμε στο Α+25%...

Απο το ΤΣ για να στα εξηγήσω καλύτερα..

Υ.Γ.

Το φρενάρισμα και το στρίψιμο δεν υπάγονται σε κύλιση αλλά ολίσθηση και τα κέρδη μας είναι πολλαπλάσια..

Υ.Γ. 2. ναι, πάρα πολύ μικρή πίεση είναι αυτή.. απολύτως ξεφούσκωτα!!! στέκονται μόνο με το μάγουλο που έχει ενίσχυση..

 

Edited by rapid_fast
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, rapid_fast said:

Όταν έχω πίστα με ευθείες και γρήγορες καμπές, δεν με ενδιαφέρει η επιτάχυνση, αλλά η τελική..

Εκεί τουμπανιάζω τα ελαστικά, για να αυξήσω την τελική με το ίδιο γρανάζωμα.

Εμείς στη Μόνζα τα ξεφουσκώσαμε όμως με οποιοδήποτε γρανάζωμα.

Πρόσεξα όμως πως στο Ρενώ της isi χθες δεν δούλευε με τον ίδιο τρόπο ,έφταιγε το μόντ ή είναι απλά νούμερα που θά λεγε κι ο gchritod.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, liakjim said:

Άραγε στο rf2 εξομοιώνεται αυτό? ( το AC ναι )

Σου έχω πει χιλιάδες φορές (και εσύ δεν το έχεις πάρει ακόμη σοβαρά) ότι το ελαστικό δεν είναι όπως στο AC μόνο γραφικά, αλλά ζωντανή οντότητα. Το ελαστικό παραμορφώνεται ΔΥΝΑΜΙΚΑ και φθείρεται ΔΥΝΑΜΙΚΑ !!!

Ανάλογα το ελαστικό (άλλο η F1, άλλο τα GT κ.τ.λ.) έχεις τις αλλαγές ΔΥΝΑΜΙΚΑ και σε REAL TIME !

Δες εδώ το ελαστικό πως συμπεριφέρεται...τι να λέμε τώρα...

 

Και εδώ από αληθινό...

 

 

Edited by mad_dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, liakjim said:

Ενημερωτικά, η αύξηση διαμέτρου στα ελαστικά των GT3 , είναι της τάξης των 5mm στα 300χλμ/ώρα .
Άραγε στο rf2 εξομοιώνεται αυτό? ( το AC ναι )

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εσύ πως θα το διαπιστώσεις θα κατέβεις και θα μετρήσεις τη διάμετρο ?

Οπως είπε και το αστέρι μας αναγκαζόμαστε να παραδεχθούμε και όπως ξαναείπε το αστέρι μας στην πράξη γίνονται πράγματα που αν τα βλέπαμε σε εξομοίωση θα την ονομάζαμε αρκαδούρα.

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεστε παιδιά μου..

Οσο και να παραμορφωθεί το ελαστικό απο την φυγόκεντρο, το πέλμα του παραμένει ίδιο...

Εμείς μιλάμε πόσο μπορεί το λάστιχο να μεγαλώσει απο το φουσκωμα μόνο.

Μόνε εκεί μεγαλώνει ή μικραίνει η διάμετρος.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εσύ πως θα το διαπιστώσεις θα κατέβεις και θα μετρήσεις τη διάμετρο ?

Οπως είπε και το αστέρι μας αναγκαζόμαστε να παραδεχθούμε και όπως ξαναείπε το αστέρι μας στην πράξη γίνονται πράγματα που αν τα βλέπαμε σε εξομοίωση θα την ονομάζαμε αρκαδούρα.


Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, liakjim said:

Γίνεται. Μετράς διάμετρο, υπολογίζεις ταχύτητα/σαλ με αυτό και μετά κοιτάς την πραγματική ταχύτητα/σαλ. Από τη διαφορά των διαμέτρων των κύκλων έχεις την απάντηση.

Βασικά το πέλμα στενεύει ελαφρώς.

attachment.php?attachmentid=10660&d=1383683720

το πέλμα στενεύει όταν το λάστιχο περιστρέφεται με μεγάλη ταχύτητα, όταν και πάς με τελικές...

Και τα ξεφούσκωτα λάστιχα σε υψηλή ταχύτητα έχουν μικρότερη μετωπική επιφάνεια στον αέρα, μικρότερη αντίσταση στον αέρα και άλλα 1002 που δεν θα στα πω...

και αυτό επειδή πάνω στο μάγουλο δεν έχεις πίεση...

Αντε, θα στα πώ... τα ξεφούσκωτα μπορεί να γυρίσουν πάνω στη ζάντα σε δυνατό φρενάρισμα και να ψάχνεσαι, και είμαι 100% σίγουρος οτι αυτό δεν εξομοιώνεται πουθενά...

Αλλά σε χαμηλές ταχύτητες έχουν μεγαλύτερο πέλμα και καλύτερη πρόσφυση...

Αλλά απαιτούν πολύ χαμηλωμένο αυτοκίνητο και σκληρή ανάρτηση (γιατί είναι αναρτημένα στον τροχό και είναι και τα ίδια αμορτισέρ)

Μεγάλη κουβέντα σου λέω... ΤΣ.....

48 minutes ago, panosdimip said:

Εσύ πως θα το διαπιστώσεις θα κατέβεις και θα μετρήσεις τη διάμετρο ?

Οπως είπε και το αστέρι μας αναγκαζόμαστε να παραδεχθούμε και όπως ξαναείπε το αστέρι μας στην πράξη γίνονται πράγματα που αν τα βλέπαμε σε εξομοίωση θα την ονομάζαμε αρκαδούρα.

Το ταχύμετρο δεν ξέρει πόσο τρέχεις..

Αυτό που σου δείχνει είναι πλασματικό, γιατί μετράει περιστροφές στο διαφορικό...(ή στο κιβώτιο)

αν έχεις σχέση τελικής 3,47:1, για κάθε 3,47 στροφές του μοτέρ, ο τροχός κάνει μια στροφή.

Αν η στροφή είναι με Φ500, ή με Φ300, δεν μπορεί να το ξέρει το αυτοκίνητο...

Εκτός αν βάλεις GPS...

Αλλα και τα GPS είναι για το πουλάκι..

Το GPS του αυτοκινήτου μου δείχνει 104, το GPS του κινητού 105 το GPS του στερεοφωνικού μου δείχνει 106 και το κοντέρ μου 100....(17 ζαντα)

Στα ίδια ακριβώς με 16ρες ζάντες ειχα 100 κοντερ και όλα τα αλλα 98-99

Ακόμη, όσο το ελαστικό χάνει πέλμα, τόσο πιο μικρή η διάμετρος, τόσο πιο γρήγορη η επιτάχυνση..

(δεν ξέρω αν σιμ το υπολογίζει αυτό...)

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites



Άσχετο, αλλά η αλλαγή καστερ, δεν μεταβάλει/αλλοιώνει τη γεωμετρία της ανάρτησης?


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Οχι.. επηρεάζει μονο τη ροπή που ασκείται στο τιμόνι.
Θετικο καστερ σπρωχνει τους τροχους και το τιμονι στην ευθεία μολις αφησεις το τιμονι.
Αρνητικό αφηνει τους τροχους εκει που ειναι στριμενοι μεχρι να τους επαναφερεις με το τιμονι ασκωντας δυναμη..
Οσο πιο επιθετικά οδηγας τοσο περισσοτερο καστερ πρεπει να εχεις..
Το αρνητικο καστερ ειναι θανατηφορο.



Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, rapid_fast said:

Οχι.. επηρεάζει μονο τη ροπή που ασκείται στο τιμόνι.
Θετικο καστερ σπρωχνει τους τροχους και το τιμονι στην ευθεία μολις αφησεις το τιμονι.
Αρνητικό αφηνει τους τροχους εκει που ειναι στριμενοι μεχρι να τους επαναφερεις με το τιμονι ασκωντας δυναμη..
Οσο πιο επιθετικά οδηγας τοσο περισσοτερο καστερ πρεπει να εχεις..
Το αρνητικο καστερ ειναι θανατηφορο.

LIKE.jpg.facd75aabe093578312b53c32012c6c6.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

O rapid έχει ξεσαλώσει :P Το κάστερ δεν έχει επίδραση μόνο στην αίσθηση του τιμονιού αλλά και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αυξημένο καστερ κάνει το αυτοκίνητο σταθερό στην ευθεία αλλά χάνει ευελιξία. Μειωμένο κάστερ (αλλά πάντα θετικό) κάνει το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο αλλά και πιο νευρικό. Ακραίο παράδειγμα θετικού κάστερ είναι οι τσοπεριές:52c7308a1e4f9.jpgΑκραίο παράδειγμα μηδενικού ή και αρνητικού κάστερ είναι τα καρότσια του σούπερ μάρκετ.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, gchristod said:

O rapid έχει ξεσαλώσει :P Το κάστερ δεν έχει επίδραση μόνο στην αίσθηση του τιμονιού αλλά και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αυξημένο καστερ κάνει το αυτοκίνητο σταθερό στην ευθεία αλλά χάνει ευελιξία. Μειωμένο κάστερ (αλλά πάντα θετικό) κάνει το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο αλλά και πιο νευρικό. Ακραίο παράδειγμα θετικού κάστερ είναι οι τσοπεριές:Ακραίο παράδειγμα μηδενικού ή και αρνητικού κάστερ είναι τα καρότσια του σούπερ μάρκετ.

LIKE.jpg.facd75aabe093578312b53c32012c6c6.jpg

Link to comment
Share on other sites

O rapid έχει ξεσαλώσει Το κάστερ δεν έχει επίδραση μόνο στην αίσθηση του τιμονιού αλλά και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αυξημένο καστερ κάνει το αυτοκίνητο σταθερό στην ευθεία αλλά χάνει ευελιξία. Μειωμένο κάστερ (αλλά πάντα θετικό) κάνει το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο αλλά και πιο νευρικό. Ακραίο παράδειγμα θετικού κάστερ είναι οι τσοπεριές:52c7308a1e4f9.jpgΑκραίο παράδειγμα μηδενικού ή και αρνητικού κάστερ είναι τα καρότσια του σούπερ μάρκετ.


Μπερδευετε την αίσθηση σταθεροτητας με την γεωμετρια..
Αν για παραδειγμα βαλτε ελατήριο επαναφορας στην τιμονιερα σας στο 200 τοις εκατο και φουλ αρνητικο καστερ δεν θα εχει διαφορα με μικρο ελατήριο επαναφορας και φουλ θετικο καστερ.
Το κράτημα του αυτοκινήτου θα παραμεινει το ιδιο.
Τα καροτσακια στο σουπερ μαρκετ εχουν πάντα θετικο καστερ. Το σημειο επαφης της ροδας ειναι παντα πισω απο τον αξονα περιστροφης κατα την κινηση τους. Για εμας αρνητικο καστερ εχουν μονο οταν κανουμε λιγο οπισθεν και ξαναπαμε μπροστα.
Απλα οι ροδες δεν ειναι δεμενες με αξονα μεταξύ τους... ουτε και τις στριβετε με τιμονι, απλα τις σπρωχνετε απο πισω και αυτες ακολουθουν..
Προβληματιστειτε και ψαχτειτε λιγο παραπανω στο θεμα..
Η απουσια επαναφορας στο τιμονι δεν εχει να κανει με το αν ειναι σταθερο ή οχι το αυτοκίνητο αλλα αν χρειάζεται να κραταμε ορισμενη παντα την κατευθυνση του εμεις μεσω του τιμονιου.
Αν επαιζε τον παραμικρο ρολο στα κρατηματα και την ευελιξια το καστερ σας διαβεβαιω οτι ολοι στα αυτοκινητα τους θα ειχαν πλεον μηδενικο ή αρνητικο καστερ και ηλεκτρουδραυλικη επαναφορα μέσω της κρεμαγιερας.


Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, liakjim said:

Μάλλον πρέπει να θέσω διαφορετικά το ερώτημα μου:
στο rf2 έχεις τη δυνατότητα ρύθμισης καστερ.
Στην πραγματικότητα, προκειμένου να αλλάξεις τη γωνία, θα πρέπει ταυτόχρονα να μεταβληθεί ελαφρώς η γεωμετρία της ανάρτησης?
Δλδ πώς επιτυγχάνεται?
Φαντάζομαι θα έχει κάποιο ρεγουλαδορο ή κάτι τέτοιο.
Αλλά ακριβώς αυτή η ενέργεια, τί αποτελέσματα θα έχει στη γεωμετρία?
Η αλλαγή του καστερ, είναι παντελώς ανεξάρτητη?

Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ναι τώρα έγινες κατανοητός..

Πάνω στο θόλο εκεί που είναι το top mount της μπουκάλας έχει το spindle support, το οποίο σου επιτρέπει να φέρεις το επάνω μέρος της μπουκάλας προς τα εμπρός ή προς τα πίσω.

Ο σύνδεσμος της κρεμαγιέρας έχει σταυρό, οπότε μπορεί να δεχτεί διαφορετικές γωνίες και δεν ενοχλεί αυτή η μετατόπιση.

Αυτά στο στατικό κομμάτι.

Στο δυναμικό κομμάτι όμως, το caster έχει άμεση επίπτωση στο κάμπερ όταν στρίβουμε τους τροχούς. Εδώ θέλει και την ιδιαίτερη προσοχή.

Το κάστερ αναιρεί την κάμπερ όταν στρίβουμε τον τροχό, και πρέπει πάντα να ρυθμίζουμε ταυτόχρονα και το steering axis inclination.

Και αυτό είναι που αλλάζει την γεωμετρία (steering axis inclination) που πρέπει πάντα να ρυθμίζουμε σε συσχετισμό με το caster για να μην αλλάξουμε την γεωμετρία

της ανάρτησης (δυναμικά). Στα περισσότερα spindle support, υπάρχει η ρύθμιση του caster και ταυτόχρονα και η ρύθμιση του S.A.I

Οταν θα περιστρέψουμε τους τροχούς με ακίνητο το αυτοκίνητο, θα δούμε οτι το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου σηκώνεται απο την μια πλευρά και βουλιάζει απο την άλλη..

Κάντε το στο αυτοκινητο σας για να καταλάβετε τι λέω!!

Στα πισωκίνητα είναι πολύ πιο εμφανές το φαινόμενο, γιατί το τιμόνι μπορεί να περιστραφεί περισσότερο.

99,99% των ανθρώπων, δυστυχώς και των μηχανολόγων μηχανικών που ξέρω, έχουν την απόλυτη σύγχυση στο θέμα και δεν μπορούν να αντιληφθούν την διαφορά

και τον συσχετισμό του streering axis inclination και του caster.

Συγγνώμη που τα γράφω στα Αγγλικά, δεν τα γνωρίζω στα Ελληνικά, (στην Αγγλία σπούδασα..)

Υ.Γ. είναι πολύ βασικό να γνωρίζουμε τι caster θα έχει το αυτοκίνητο κατά την κατασκευή του πλαισίου μας. η γωνία caster έχει επίπτωση στον τρόπο

που το πλαίσιο θα υποδεχτεί τις δυνάμεις ανάκρουσης της ανάρτησης.

 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, gchristod said:

Το σήκωμα της μούρης όταν στρίβουμε δεν είναι λόγω της γωνίας Άκερμαν? Βρε rapid, πας να λύσεις μία απορία και δημιουργείς 5! :P 

Η γωνία άκερμαν ορίζει τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ της κάθετης γραμμής του πέλματος των πίσω τροχών και της κάθετης γραμμής του πελματος του καθενός των

εμπρός τροχών όταν στρίβουμε..

Αγνοούμε το υψομετρικό τελείως στην άκερμαν.

Τα οχήματα με μεγάλο μεταξόνιο θεωρητικά στριβουν καλύτερα απο αυτά με το μικρότερο λόγω αυτής της γωνίας..

Το αντίθετο με το μετατρόχιο..

Οταν ξεπερνάμε την ιδανική, το όχημα τείνει να υποστρέψει..

Η σύγκλιση / απόκλιση των τροχών παίζει μεγάλο ρόλο εδώ..

 

ακερμαν.png

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...