Jump to content

rFactor2 [Greek]


mad_dog

Recommended Posts

13 minutes ago, gchristod said:

Αυτό που τρέχουμε έναν αγώνα το μήνα για μένα είναι βάσανο. Τη μόντσα πλέον ούτε να τη δω δεν θέλω, αν τρέξω απόψε θα είναι μάλλον διαδικαστικό και για την παρέα. 2 εβδομάδες είναι υπεραρκετές για να βρεις και το τελευταίο χιλιοστό, οτιδήποτε παραπάνω φλερτάρει με τον ψυχαναγκασμό προσωπικά.

Δεν είπα για μήνα, αλλά για μια φορά τις 15 ημέρες...δεν έχουμε όλοι χρόνο, ο @rapid_fast μπαίνει για δοκιμές να στήσει αυτοκίνητο ΜΟΝΟ Παρασκευή και ίσως Κυριακή και αυτό αν...

Δεν τρέχουμε για πλάκα, θέλουμε λεπτομέρεια, για πλάκα και ανά εβδομάδα έχουμε το R3E...

O άλλος θέλει να δει πως θα τον βγάλουν τα ελαστικά στον αγώνα...να δοκιμάσει στρατηγικές...δεν είναι μπήκαμε και πάμε βόλτα...

Για να τελειώνουμε, διαλέξτε ένα αυτοκίνητο ISI και όσοι δεν μίλησαν να μιλήσουν (από αυτούς που θέλουνε να τρέξουμε, όχι φιλοσοφίες)

16 minutes ago, gchristod said:

Φιλόθεε έχασες τελείως το πόιντ σε αυτά που είπα. Ανέφερα να προσεγγίζαμε τα παιδιά του f1axion για περισσότερο κόσμο και μου λες τι κάνατε όταν τρέχατε εκεί, τι σχέση έχει αυτό? Δεν σε πικάρω, στο πλαίσιο της συζήτησης το λέω.

Βρε Γιάννη αν δουν soft πράματα δεν πρόκειται να έρθουν...άσε που θέλουνε και πολύ χρόνο για να στήσουν το μονοθέσιο για τους αγώνες τους...

Σου είπα, άλλη κατηγορία...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε ΟΛΗ την παρέα (RBR R40, The Lab, F1 Axion, κλπ κλπ)...

Έχοντας, πιθανώς, την μικρότερη εμπειρία στο sim racing (hardcore ή όχι :D), αλλά το μηχανοκίνητο στο αίμα από τότε που γεννήθηκα (και την τύχη να τρέξω αγώνες σε rally, αναβάσεις πίστες κλπ) θέλω να πω και εγώ 2 πραγματάκια και κυρίως την γνώμη μου.

1. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ξεκάθαρη επιλογή πλατφόρμας sim, δηλαδή rFactor, AC κλπ. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως ΟΧΙ δογματικές υστερίες, γιατί ο μέσος και όχι ο κολλημένος χρήστης, κάνει κύκλους και συχνά πυκνά μπορεί να αλλάζει πλατφόρμες και ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ τον ενδιαφέρει να παίρνει μέρος σε ανούσιες κόντρες του τύπου ποιός την έχει μεγαλύτερη...

Επίσης αυτό που γουστάρει το "κοινό" είναι η παρέα και όχι η "έχθρα" και η απαξίωση ενθεν και έθεν!

 

2. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει μια ξεκάθαρη επιλογή κατηγορίας αυτοκινήτου - αγώνων. Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση (ΟΚ το παίρνω πίσω, είπαμε όχι δογματισμούς) κάποιος "φορμουλάς" να πορωθεί άσχημα με το RBR για παράδειγμα, γιατί απλά έχει συνηθήσει να βλέπει τον κόσμο διαφορετικά ή ΔΕΝ έχει συνηθήσει να ακούει τον συνοδηγό του χαχχαχαχα. Βέβαια κατά καιρούς έχουν κάνει την βόλτα τους εκατέρωθεν οδηγοί, αλλά πιστεύω ότι μετά από λίγο καιρό ξαναγυρνάνε σε αυτό που αγαπάνε περισσότερο. Εδώ θα συμφωνήσω με τον Πάνο και τον Δημήτρη (@panosdimip και @liakjim) σχετικά με original combos αυτοκινήτων και πίστας, αλλά είπαμε ας μην είμαστε δογματικοί. Για αυτό πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει καταγεγραμμένη η άποψη όλων (poll?) για το περιεχόμενο του πρωταθλήματος.

 

3. Για να στηθεί ένα πρωτάθλημα, "επαγγελματικό" ή "ερασιτεχνικό" θα πρέπει να έχει σίγουρα ΞΕΚΑΘΑΡΟΥΣ όρους και κανόνες. Θα πρέπει έγκαιρα να έχει συναποφασιστεί το μοντ και οι πίστες, θα πρέπει να υπάρχει εύλογος χρόνος προετοιμασίας (pre season) μεσα στον οποίο θα γίνονται κάποια event προετοιμασίας και γνωριμίας. Επίσης θεωρώ ότι καλό είναι να υπάρχει και η δυνατότητα "ομάδας" γιατί έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερο δέσιμο, άρα και μεγαλύτερες ελπίδες να ολοκληρωθεί το όποιο πρωτάθλημα. Έχω παρατηρήσει ότι ΟΛΑ ξεκινάνε με ΠΟΛΥ μεγάλο ενθουσιασμό και μετά από τα μισά, εξαφανίζονται οι περισσότεροι είτε γιατί χάνουν το ενδιαφέρον τους, είτε γιατί θεωρούν ότι δεν είναι ανταγωνιστικοί...

 

4. Γκρινιάζουμε με τα λίγα άτομα που μαζευόμαστε (καμιά 10αριά εδώ, παραπάνω στο the lab, φτάσαμε καμιά 50αρια στο R40 και το RBR!!!), αλλά πιστέψτε με ΔΕΝ είναι καθόλου εύκολο να καταφέρεις να κρατήσεις ενωμένους και "φιλιωμένους" τόσους πολλούς Ελληνάρες... (για να μην κατηγορώ βέβαια μόνο την φάρα μας :D, το είδα αυτο το άσχημο και σε ξένο φόρουμ όπου οι μόνοι Έλληνες είμασταν μόλις 3 και ειλικρινά δεν συμμετείχαμε στις ίντριγκες τους). Εδω μεγάλο ρόλο παίζει η "δημοκρατία" την οποία όμως την παρεξηγούμε και την βιάζουμε κατά το δοκούν. Δηλαδή θα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει, πριν από το αγωνιστικό σκέλος, ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ-ΟΙ κανόνες συμπεριφοράς προς ΟΛΟΥΣ όπως επίσης και συμμετοχή σε διάφορα από ΟΛΟΥΣ. Βέβαια θα μου πει κάποιος με 50 νοματέους πως θα καταφέρεις να μοιράσεις δουλειές σε όλους? Απλά, εκτός από τους μόνιμους, θα πρέπει να εναλλάσονται σε ρόλους κριτών, αγωνοδικών κλπ ΟΛΑ τα παιδιά. Η συμμετοχή είναι το παν για εμένα, αλλάκαι η πεμπτουσία της "δημοκρατίας" που ανέφερα παραπάνω. Και δεν εννοώ διαγραφές κλπ φασιστικά, αλλά μυαλό και ήθος για την αποφυγή τους!

 

5. Σίγουρα σε κάθε ομάδα θα υπάρχουν διαβαθμίσεις οδηγών, χεράδες ταλέντα μέτριοι αργοί αλλά και άσχετοι, αλλά αυτό ΔΕΝ είναι κακό... Θυμάμαι στο R40 είχανε μαζευτεί, εκτός των άλλων και κανά 3άρι τουλάχιστον πρωταθλητές των Ελληνικών αγώνων rally και αναβάσεων!!! Το πρόβλημα γίνεται όταν ΔΕΝ υπάρχει ΣΕΒΑΣΜΟΣ αλλά και ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ. Για παράδειγμα θα μπορούσαν τα δικά μας τα "alien", να έχουν σε συγκεκριμένες μέρες της βδομάδας ή του μήνα, "εκπαιδευτικά σεμινάρια" για το πως και τι για όποιον ενδιαφέρεται. Το ίδιο θα μπορούσαν να κάνουν οι "τεχνικοί του σεταπ" για να μαθουν όλους πως να στήνουν ένα αυτοκίνητο και να πάψει ο τρελόσκυλος να ζητιανεύει δεξια και αριστερά χαχαχαχαχα. Για να πω και ολόκληρη την αλήθεια οι πρωταθλητές-ης ήταν αυτός που έφερε και την διάσπαση, αλλά την αποφυγή την αναφέρω παραπάνω.

 

6. MARKETING και PROMOTION... Πολύ γνωστές έννοιες αλλά συνάμα και πολύ άγνωστες... ΄<ετσι και αλλιώς ως λαός την έχουμε την εσωστρέφια και τον ξερολισμό μέσα μας. Βέβαια αυτά δεν αναλύονται με γράψιμο, αλλά μέσω TS.

 

7. Όπως υπάρχουν διαφορές σε driving skills (sic), έτσι υπάρχουν και διαφορές σε επίπεδο εξοπλισμού. Και αυτό κατά την γνώμη μου μπορεί να είναι πλεονέκτημα, αρκεί να μπορούμε να μοιραζόμαστε διάφορα μεταξύ μας. Επίσης σημαντικές είναι οι γώσεις software της κάθε πλατφόρμας-παιχνιδιού, μέσα από τις οποίες ολοι μπορούν να επωφεληθούν αλλά και να παραμείνουν στην παρέα. Εδώ πολύ σημαντική είναι και η αξιοποίηση των παραπάνω με διάφορους ιστότοπους που πουλάνε ή φτιάχνουν εξοπλισμό, μέσω των οποίων θα μπορεί η όλη προσπάθεια να γίνεται γνωστή στον πολύ κόσμο! Δείτε για παράδειγμα την σχέση όλων των παραπάνω με το iracing! Σημαντική επίσης και η δουλειά του @John@John και όποιου άλλου (ο @thazio σταθερή αξία) με τα skin και με τις πίστες - ειδικές (αργότερα και μοντ? ΜΑΚΑΡΙ!) που κατά καιρούς καταπιάνονται!!!

 

8. SERVER-S!!! ΠΟΛΥ σημαντικό και ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ Η ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΛΥΣΗ. Αξιέπαινη η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ του ΦΙΛΟΘΕΟΥ (@mad_dog), αλλά δυστυχώς ΔΕΝ φτάνει. Θέλει server-s 24/7 και 24/7/365 ΤΕΛΟΣ! Δεν μπορεί κάποιος "νέος" και "άγνωστος" να περιμένει πότε θα σηκωθεί server. Και δεν δέχομαι τα περι rfactor γιατί συμμετήχα σε πρωτάθλημα 2 χρονιές  σε κοινότητα που είχε 3 servers σηκωμένους ΠΑΝΤΑ! Το καλύτερο από όλα κατα την γνώμη μου το AC μέσω του οποίου ΟΛΑ γίνονται ΕΥΚΟΛΑ! Επίσης με αυτό τον τρόπο προσελκύεις και νέους συναθλητές που ψάχνονται και δεν σε έχουν βρει από αλλού. Για αυτό και ένα από τους servers θα πρέπει να είναι ξεκλίδωτος και προς όλους. Επίσης σε αυτή την περίπτωση θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ρίχνουμε ΟΛΟΙ τον οβολόν μας, έτσι ώστε να μην παρουσιαστουν, οι μικρές είναι αλήθεια στο The lab, κόντρες ποιανού είναι και ποιός πληρώνει!

 

9. ΑΓΑΠΗ (και όχι αγάπη μόνο αχαχαχαχαχαχαχαχα) από όλους και προς όλους, αλλά κυρίως με αυτή καθε αυτή την οδήγηση και το μηχανοκίνητο!!!! Ρε σεις έχετε καταλάβει - διανοηθεί ότι είμαστε ΟΛΟΙ πολύ τυχεροί που μπορούμε να είμαστε ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ με την πραγματικότητα??? Έχοντας "αγωνιστική εμπλοκή" με τους Ελληνικούς αγώνες, θα σας πω ότι βιώνω τα ίδια σχεδόν συναισθήματα με αυτά που βίωνα όταν έτρεχα στην πραγματικότητα. Εξαιρεση το πάτημα του ESC... αχαχαχαχαχαχα. Μην το απαξιώνουμε λοιπόν από μόνοι μας!!!

 

10. Άφησα τελευταίο το τρελόσκυλο χαχαχα, κατά κόσμο Φιλόθεο, ο οποίος είναι ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ Ψ Υ Χ Α Ρ Α. Ξοδεύει πολύ χρόνο και χρήμα για να μπορούμε να κάνουμε την κ@υλ@ μας. ΟΜΩΣ...αγαπητέ φίλε θα πρέπει να μάθεις ΚΑΙ να ακούς αλλά ΚΥΡΙΩΣ να μην είσαι βιαστικός και να λειτουργείς παρορμιτικά!!! Α! και να κόψεις-ψουμε τα δογματικά με το AC και τα παιδιά που είναι φίλοι έτσι και αλλιώς!!!

 

Τέλος θέλω να ζητήσω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ από ΟΛΟΥΣ για το παραπάνω σεντόνι, αλλά και που με ανέχεστε!!!

Φιλικά

Γιώργος (@troffeo)

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Γίωργο μου τελείωσαν τα like, αλλά από εμένα +1

Συμφωνώ με τα παραπάνω...

Για τα αυτοκίνητα για αρχή το Megane είναι πολύ φιλικό, δεν έχει τα τρελά άλογα και μπορεί να γίνουν πολύ όμορφες κόντρες.

Για τους κανονισμούς θα προσπαθήσω να τους συντάξω (parc ferme εννοείται θα ισχύει)

Τέλος στην περίπτωση που τρέξουμε με Megane θέλω κάποιος να μου πει, αν έχουν ABS και traction control...

O server μπορεί να είναι up όπως είπα από τις 8:00 - 24:00 όλες τις ημέρες της εβδομάδας.

Είσαι τεράστιος και πολύ large...αλλά δυστυχώς αργός...

Har har har 

13 minutes ago, troffeo said:

Α! και να κόψεις-ψουμε τα δογματικά με το AC και τα παιδιά που είναι φίλοι έτσι και αλλιώς!!!

Δεν υπάρχει πρόβλημα με τα παιδιά από το AC...όπως είπα, η πόρτα είναι ανοιχτή και μπορούν να αισθανθούν σαν το σπίτι τους.

Link to comment
Share on other sites

Υπερ-πληρης καλυψη απο το @troffeo... like και παλι like...

10 minutes ago, mad_dog said:

Τέλος στην περίπτωση που τρέξουμε με Megane θέλω κάποιος να μου πει, αν έχουν ABS και traction control...

Στο σεταπ κατι αναφερει περι weight penalty με τη χρηση τους. Δεν εχω καταλαβει αν και πως δουλευει ομως....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, John@John said:

Το Mégane Trophy: 3.5 L 24-valve V6, 330 PS ,αυτο ειναι? Μπορει να εχεις και δικιο,αλλα με -100,150   αλογα απο τα GT3 λογικο ειναι να καθεται πιο φιλικο στην πιστα.

Δεν αναφέρομαι στο ποιό είναι πιο φιλικό αλλά στο ποιό σου μεταδίδει τις σωστότερες πληροφορίες απ το δρόμο. 

Link to comment
Share on other sites


Το mod είναι απλά disconected from the road το megane super connected .

Mε το mod δεν καταλαβαίνεις το δρόμο ούτε όταν φρενάρεις ούτε όταν στρίβεις  και εδώ πρέπει να αποδώσω τα εύσημα στον @jimliak  γιατί αυτουνού μάλλιασε η γώσσα να μας το επισημαίνει ξανά και ξανά.

Μονο για αυτο το σημειο σχολιαζω
Εχεις λιγο καστερ..
ανεβασε το και θα δεις..
Αν δεν με πιστεύεις καντο και στο αυτοκινητο σου

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν θα γίνει ο αγώνας με τα gt3? 

Τη μέρα που γίνεται ο αγώνας αλλάζεις κόμπο ? 

Είσαι άπαιχτος. 

1 hour ago, rapid_fast said:


Μονο για αυτο το σημειο σχολιαζω
Εχεις λιγο καστερ..
ανεβασε το και θα δεις..
Αν δεν με πιστεύεις καντο και στο αυτοκινητο σου

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δοκίμασες ? 

Δοκίμασε αυτό που λέω κ αν μετά επιμένεις πως είναι θέμα καστερ τα λέμε. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι νεύρα, κούραση είναι. Ούτε εντιτ έκανα αν δεις, first take είναι το σχόλιο μου, καθόλου επιθετικό πιστεύω. Όλοι εδώ μέσα τα ξέρουμε τα παιχνίδια, δεν πρόκειται να αλλάξουμε γνώμη. Στο σχετικό θρεντ παρακαλώ.

Edited by gchristod
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί είναι υπέρ? Επειδή μοιάζουν? Δεν με ενδιαφέρει αν μοιάζουν, και με ποιο tyre model, αυτό εννοώ. Δεν παρεξήγησα κάτι, πλέον καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Δημήτρης. Και πάλι έμμεσα χρησιμοποιείται το ac σαν benchmark. Είναι σαν να λέω πχ ότι οι ήχοι του apex είναι πολύ καλοί γιατί είναι σχεδόν ίδιοι με του raceroom. Είναι κοπλιμέντο? Είναι. Είναι τρίπλα καλλιτεχνική? Είναι. Γιατι μόλις έβαλα το δεύτερο πάνω στο pedestal (δεν μου έρχεται η ελληνική λεξη, συγγνώμη). Γνώμη μου.

Edited by gchristod
Link to comment
Share on other sites


Δοκίμασες ? 

Δοκίμασε αυτό που λέω κ αν μετά επιμένεις πως είναι θέμα καστερ τα λέμε. 


Εσύ ας πούμε δοκίμασες ποτέ να οδηγησεις αγωνιστικό;
Δεν κατάλαβα σωστά τι ειπες προφανως...
Συγγνώμη.

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν θα γίνει ο αγώνας με τα gt3? 


Να αλλάξουμε και πιστα...
Τι λετε για μακαου;
Χα χα χα...
Ειναι τοσο απελπισμενος ο χελωνονιντζακης που ειναι τοσο πισω που θα κανει τα παντα να το κρύψει...

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω ρε παίδες αλλά ή είμαι εντελώς στόκος -τονίζω το εντελώς γιατί στόκος γενικά είμαι- ή μαλλον δεν καταλαβαίνω τι μου γίνεται.

Το λέω αυτό γιατί προσωπικά τέτοια προβλήματα ασάφειας με τα URD,γιατί από τα άλλα 2 δεν δοκίμασα καθόλου,δεν τα ¨είδα¨.Δεν ξέρω μήπως φταίει οτι όντας απροσάρμοστος γενικά είμαι ευπροσάρμοστος εφεφμπικά.

Ναι σε μερικές φάσεις είχα τις στιγμές μου αλλά μιας κ μαρέσει να παίζω με τη μεταφορά βάρους μια χαρά την πάλευα κ με σχεδόν ντιφόλτ σετάπ.

Θεωρώ οτι λόγω της μεγαλύτερης τριβής σας αφού τα έχετε τρέξει περισσότερο μπορείτε να το διακρίνετε ευκρινέστερα.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Μid Ohio
Megane
Ο χρόνος μου απλησιαστος...αλλά έτρεχα με βρόχινα ελαστικά...

To Forzassetto Benchmark???
Αχαχαχαχαχα...καλό
Το Forzassetto είναι arcade.
Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk





Να αλλάξουμε και πιστα...
Τι λετε για μακαου;
Χα χα χα...
Ειναι τοσο απελπισμενος ο χελωνονιντζακης που ειναι τοσο πισω που θα κανει τα παντα να το κρύψει...

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Στην Mid Ohio πολλοί θα σταματήσουν από το sim racing...
Εκεί θα ξεχωρίσουν τα αληθινά τιμόνια από τους Amateurs

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk

Ελα ρε αυτό ήταν υπέρ, πω πω νεύρα, έχετε γίνει όλοι χειρότεροι κι από μένα. 

Ο mad φταίει μας έχει δημιουργήσει μια νευρικοτητα. 


Εσύ χθες με πλήγωσες και μου μίλησες επιθετικά...

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, troffeo said:

Για παράδειγμα θα μπορούσαν τα δικά μας τα "alien", να έχουν σε συγκεκριμένες μέρες της βδομάδας ή του μήνα, "εκπαιδευτικά σεμινάρια" για το πως και τι για όποιον ενδιαφέρεται. Το ίδιο θα μπορούσαν να κάνουν οι "τεχνικοί του σεταπ" για να μαθουν όλους πως να στήνουν ένα αυτοκίνητο και να πάψει ο τρελόσκυλος να ζητιανεύει δεξια και αριστερά χαχαχαχαχα.

 

Αυτο το πραγμα το αναζητω κοντα 2 χρονια. Υπαρχει περιπτωση να γινει;

Εστω ενα ts gathering το μηνα για αυτο το σκοπο και μονο;

Μη μου πειτε "ρωτα οτι θες, οταν ειμαστε μαζεμενοι καθημερινα στο ts", γιατι αυτο το γνωριζετε οτι δε γινετε.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Γίνεται!!! Το κάναμε, τουλάχιστον 2 μέρες το μήνα, στο R40 και το RBR.
Μιλάω για τα driving sessions.
Για τα σεταπ επίσης πιστεύω ότι μπορεί να γίνει ακόμα και από άτομα που μπορεί να μην ειναι στο rfactor σήμερα.

Θέληση για κάτι καλό και ΟΛΑ γίνονται!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, sC_w0lveS said:

Αυτο το πραγμα το αναζητω κοντα 2 χρονια. Υπαρχει περιπτωση να γινει;

Κωσταντή δεν έχεις δίκιο ,έχουν συζητηθεί τα πάντα αλλά θυμάμαι στην αρχή δεν χρησιμοποιούσες ts  η δεν είχες ακόμα έλθει και έχασες πολλά, μάλιστα μερικές φορές συζητούσαμε τόση ώρα που τελικά δεν μπορούσαμε να σταυρώσουμε γύρο.

Μάλιστα ο marmagas εκεί στο lochdrummond είχε κάνει επί 20 και βάλε λεπτά σεμινάριο στησίματος ,ο vitas έχει μιλήσει από το βήμα αρκετές φορές κι εγώ έχω πει κάτι λίγα ως πιο άσχετος στα θέματα του αυτοκινήτου,παλιότερα και ο Δημήτρης μας είχε φωτίσει θυμάμαι με σετάπ βροχής με τις κορβετ .

Είμαστε πάντα εκεί για σένα αρκεί να ρωτήσεις ,αλήθεια ρε !:D

ΥΓ. Ξέρεις πιο είναι το θέμα ,έκατσα κάποτε κι εγώ και διάβασα ε λοιπόν δεν είναι καθόλου εύκολο να εφαρμόσεις αυτά που έχεις μάθει χωρίς να τα δεις στην πράξη και με βοήθεια από κάποιον που έχει πείρα .

Προσπαθούσα να τα εφαρμόσω αλλά από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω άσε που το ένα αλληλεπιδρά με το άλλο ,τώρα τελευταία έχω αρχίσει και καταλαβαίνω κάτι τις .

Πολλές φορές νόμιζα πως η αλλαγή που έκανα με βάση τη θεωρία έφερνε το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα ,απόδειξη η Μόνζα και τα urd  ένας άγνωστος ωκεανός για μένα που δεν ξέρω από πραγματικά αυτοκίνητα .

Μαλάκωμα λέει ξεφούσκωμα λέει αρνητική έως -10 η αεροτομή ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ?

2 hours ago, mad_dog said:

Εσύ χθες με πλήγωσες και μου μίλησες επιθετικά...

Σε μισώ.

Edited by panosdimip
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites


Πάντα όμως το 1ο υπερτερεί. Σε πραγματικά μονοθέσια F1 , πάνε πάντα με μεγαλύτερες πιέσεις. Αν στο rF2 , λειτουργεί ανάποδα, είναι λάθος.

Ξέρεις που αυτος ο κανονας δεν εχει απολυτως καμια εφαρμογη, αλλα ας μη το κανουμε θεμα...
Το βασικο ειναι οτι το ξεφουσκωμα των ελαστικων βοηθαει σε πιστες με ομαλο οδοστρωμα ενω το φουσκωμα βοηθαει σε σκληρο οδοστρωμα και κερμπς...
Στην φορμουλα 1 γενικως τα πραγματα ειναι πιο συνθετα μιας και οι αναρτησεις εχουν ελαστικοτητα μονο προς τις 3 απο τις 4 κατευθυνσεις.
Και για να παρεις την ελαστικοτητα που χρειαζεσαι (αν τη χρειαζεσαι) στην 4 κατευθυνση, σε βοηθαει μονο το ελαστικο...


Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, liakjim said:

Το μαλάκωμα είναι λογικό. Χαμηλές αεροτομές = χαμηλό downforce = μικρό φορτίο = δεν απαιτούνται σκληρά ελατήρια.

Το ανάποδο σε πίστες με μεγάλο downforce. Εκεί η μαλακή ανάρτηση θα υποχωρήσει και θα έχεις στολάρισμα στο spliter που θέλει min απόσταση από έδαφος.

Αεροτομές στην Monza πάντα ελάχιστες δυνατές για μέγιστη τελική.

Τα λάστιχα όμως ξεφούσκωμα? Μάλλον λάθος.

Μεγάλες ευθείες = τα λάστιχα κρυώνουν = χάνουν πίεση = χάνουν grip = χάνουν κ άλλο θερμοκρασία = ξανα χάνουν πίεση.

Από την άλλη αν χαμηλώσεις πιέσεις, αυξάνεις παραμόρφωση = αύξηση τριβών= αύξηση θερμοκρασίας = αύξηση πίεσης.

Πάντα όμως το 1ο υπερτερεί. Σε πραγματικά μονοθέσια F1 , πάνε πάντα με μεγαλύτερες πιέσεις. Αν στο rF2 , λειτουργεί ανάποδα, είναι λάθος.

Aναφέρομαι στο πόσο αυτό είναι που θέλει ψάξιμο το τι κάνει το καθένα λίγο πολύ το καταλαβαίνω αλλά το να βάλω την αεροτομή από το +12  στο -10 ε αυτό δεν υπήρχε πιθανότητα να περάσει από το μυαλό μου.

@mad_dogΔεν με βάζει μου λέει πως δεν υπαρχει το package θα εννοεί την πίστα ,έψαξα δεν υπάρχει αντ αυτής υπάρχει μια έκδοση 2.0 στο racedepartment

 

Link to comment
Share on other sites

 

1 minute ago, liakjim said:

Τώρα για πιέσεις ελαστικών ως προς τις ανωμαλίες δεν ξέρω. Δε νομίζω ότι έχει χρησιμότητα στις ανωμαλίες.

Πέσαμε σε amateur...

3 minutes ago, panosdimip said:

@mad_dogΔεν με βάζει μου λέει πως δεν υπαρχει το package θα εννοεί την πίστα ,έψαξα δεν υπάρχει αντ αυτής υπάρχει μια έκδοση 2.0 στο racedepartment

Aπό το steam, είναι η 2.02

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...