Jump to content

rFactor2 [Greek]


mad_dog

Recommended Posts

καλημέρες και συγγνώμη για το offtopic, γνωρίζεις αν μπορούμε να αγοράσουμε με πιστωτική από το Steam μάλλον με έπεισες για rf2

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Από ότι γνωρίζω ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Σε καλωσορίζω θερμά στο τελειότερο sim όλων των εποχών αυτή την στιγμή (αληθινό καιρό, αληθινή αγωνιστική γραμμή, ελαστικά, φυσική μηχανής με θερμοκρασίες νερού, λαδιού κ.α.)

Sent from my SM-G928F using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

Σε καλωσορίζω θερμά στο τελειότερο sim όλων των εποχών αυτή την στιγμή (αληθινό καιρό, αληθινή αγωνιστική γραμμή, ελαστικά, φυσική μηχανής με θερμοκρασίες νερού, λαδιού κ.α.)

Sent from my SM-G928F using Tapatalk

στο steam έχει μόνο το rfactor όχι το 2

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Νόμισα εννοουσες την version από την ίδια την ISI...αλλά και πάλι η κοινότητα σε καλωσορίζει θερμά, σήμερα έχουμε αγώνα με Group C (θέλει χέρια δεν είναι για όλους, 700 άλογα σε 800kg με turbo lag και όλα τα σχετικά...)

 

 

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρες, χθες έκανα δοκιμές στην Mid Ohio με Group C...είμαι πολύ πίσω στους χρόνους, μάλλον χρειάζομαι setup...

Aυτοί που ενδιαφέρονται να τρέξουν το Group C επιβάλλεται να διαβάσουν το pdf Overview που είναι μαζί με το πακέτο. Εκεί έχει λεπτομέρεις για το κάθε αυτοκίνητο.

Aνάλυση για την Porsche

Τα λάστιχα... η Porsche έχει τα R500 και R600 (σε σχέση με την Mazda που φορά τα Dunlop)

Tα λάστιχα της Dunlop έχουν καλύτερο grip στην σκληρή γόμα από ό,τι της Porsche. Επίσης υπάρχουν 2 version μηχανές για την Porsche η  WSC με τα 3.0 litre και twin turbo version (είναι περισσότερο για  endurance races) και υπάρχει και η  IMSA version με τα 2.8 litre και single turbo version

Από το sim, έχετε την δυνατότητα να αυξήσετε στο setup τα bar...το default είναι στα 1.25 bar, αν όμως αποφασίσετε να πάρετε την version IMSA, δοκιμάστε με 1.30 bar...

Το turbo έχει 15 positions...7-10 είναι για srint αγώνες, η 15η για Quali...

Tα φρένα...εδώ έχουμε πρόβλημα σε σχέση με το Mazda γιατί το Porsche φοράει iron brakes, σημαίνει ότι έχουμε περισσότερο δρόμο για να σταματήσουμε...στην Mid Ohio έχουν πλεονέκτημα τα Mazda, η πίστα είναι κλειστή με πολλές απότομες στροφές...στις ευθείες όμως όταν μπει το turbo τα Mazda απλά χαζεύουν τις Porsche...

Για το Mazda δεν ξέρω, δεν το δοκίμασα πολύ και δεν το ξέρω το αυτοκίνητο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι τελείως διαφορετικά...

Όποιος δοκιμάσει το Porsche και έχει καλό setup στην Mid Ohio...μπορεί να το μοιραστεί μαζί μας...

:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το γκάζι και το συμπλέγκτη δεν πιάνει εδώ...

To αυτοκίνητο θέλει αλλο style οδήγησης...ανέβασε αν θες το replay να δούμε πως οδηγάς από μέσα και έξω αν μπορείς...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Συνεχίζω εδώ, λόγω ban από το άλλο forum.

 

Τα αυτοκίνητα στον αγώνα μπορεί να είναι τα ίδια. Γιατί μπορεί να κάνω mod που θα έχουν όλα τα ίδια λάστιχα.

Δηλαδή φθορά ίδια. Τώρα πως οδηγάς ή πως είναι η κατανομή βάρους του κάθε αυτοκινήτου αυτό δεν με αφορά.

Δηλαδή υπάρχει πιθανότητα να γίνει ο αγώνας με τα 3 αυτά αυτοκίνητα που είναι στον Server.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Λοιπον ας την συνεχισω την κουβεντα (περι πρωταθληματος, με τι αυτοκινητο κλπ....) εδω.

Ειναι καποια πραγματακια που εχω την αναγκη καιρο τωρα να πω, αλλα ολο τα επαιρνε το ποταμι.

Ελπιζω ο αγαπητος (not :P ) admin να δωσει βαση.

Τον δικαιολογω λιγο, γιατι ειδε αποτομα κοσμο και εχει πελαγωσει...

Προταση-Συμβουλη απο εναν σχετικα απειρο στα simracing αλλα με αρκετη πειρα στο online gaming και ειδικα στο ολο στησιμο και οργανωση ενος community.

Kαλως ή κακως για να στηθει ενα πρωταθλημα οπως το φανταζεται ο αγαπητος(not) Φιλοθεος και να εχει καποιο ενδιαφερον και να ειναι ανταγωνιστηκο πρεπει να εχει κοσμο. Κοσμο που ξερει τι και πως. Ποσο κοσμο; Δεν ξερω ακριβως, αλλα σιγουρα περισσοτερο απο οσους εχουμε μαζευτει μεχρι τωρα.
Ενα ποσοστο απο αυτους που εχουμε μαζευτει εδω, σε αυτο το ποσοστο ανηκω και εγω, μαθαινουμε τωρα το παιχνιδι, τους καποιους κανονες του, τα τεχνικα χαρακτηριστικα του και κυριως το content του.

Για να ερθει κοσμος και κυριως ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ αυτος ο κοσμος, πρεπει να τον παρεις απο το χερακι να του γνωρισεις το παιχνιδι και, πολυ σημαντικο, να μην τον "τρομαξεις" ή να τον κανεις να νιωσει αβολα.

Εδω τωρα αρχιζει η προταση που εχω να κανω.

Πρωτο, βασικο, βαζουμε λιγο νερο στο κρασι μας. Σταματαμε την ειρωνεια και δεχομαστε και καμια μ@λακια (κατα την αποψη μας). Δεχομαστε ισως και καποια αλλη αποψη που μπορει να θεωρουμε λαθος.

Δευτερον, αφηνουμε το θεμα Επισημο πρωταθλημα, λιγο στην ακρη. Εδω θα ειμαστε, δε θα χαθουμε. Εχουμε, θελω να ελπιζω, πολυ καιρο ακομα μπροστα μας.

Τριτον. Ενας αγωνας την εβδομαδα (αντε το πολυ 10μερες) με διαφορετικα combo καθε φορα, ωστε να γνωρισουμε το content του παιχνιδιου. Ισως σε λιγο πιο χαλαρο κλιμα στην αρχη αλλα σιγα-σιγα να γινεται μυηση στο πιο αυστηρο κλιμα που θα επιβαλει ενα πρωταθλημα, οταν ερθει η ωρα να γινει.

Αυτα τα ολιγα απο μερους μου, ελπιζω εστω και καποια απο αυτα να ληφθουν σοβαρα υπ οψιν.....

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα που λέγαμε και στο λύκειο. Του τα έχω πει και εγώ στο Λάμπ παλαιότερα, και ευγενικά και τον έχω πάρει από τα μούτρα.

Η γνώμη μου είναι ότι για να μαζέψουμε κόσμο, δεν είναι απαραίτητο να αφήσουμε στην άκρη το "σοβαρό" πρωτάθλημα. Για να έχεις όμως ένα σοβαρό πρωτάθλημα, πρέπει να έχεις μια οργάνωση με σταθερό πλάνο πιστών,αυτοκινήτων κα κανόνων. Ξεκινήσαμε απο τα Urd, πήγαμε στις f1 του 91, μετά στα group c, μετά στα BTTC (sic), μετά ξανά στα Urd και τώρα στα apex με τάση προς τα gt3 world. Ε δεν γίνεται να είμαστε όπου φυσήξει ο άνεμος, μόνο σοβαρό δεν είναι. Επίσης δεν νοείται κάθε αγώνας να εχει διαφορετική διάρκεια και διαφορετικούς κανόνες. Σταθερά πράγματα, είτε endurance είτε ένας αγώνας σπριντ και ένας endurance εναλλάξ. Όχι μία 50 γύροι μια 20, μια δυο αγώνες μια ένας, ναι-όχι τις άσπρες γραμμές και δεν ξέρω 'γω τι.

Τελος πιστεύω μια καλή κίνηση για επιπλέον άτομα είναι να κάνουμε ένα άνοιγμα στα παιδιά του f1axion που είναι αδελφό φόρουμ, ήτοι φίλο-αραφακτορικά προσκείμενο.

Edited by gchristod
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά ως διοργανωτής, στρίμερ -ναι πίσω στο 2012? κάναμε στρίμ αγώνες LFS- παιδί για τα νερά κ τις πετσέτες κ ενίοτε πρηξ@ρχίδης είχα προσπαθήσει να κοινωνήσω στον mad αυτά που εύγλωττα προλάληλες.Ένα από κείνα τα πρωταθλήματα τα είχε πάρει κ ο πρωτοεμφανιζόμενος τότε Lylankor-Mobius που ήρθε τελευταία στο Assetto.

https://gvrteam.wordpress.com/gvr-umc-s2/

Κοιτώντας πίσω,για τα δεδομένα της Ελλάδας κ βασισμένα σε κόπο λίγων ανθρώπων -όχι της αφεντιάς μου- ήταν αρκετά πρωτοποριακά ομολογώ.

Όσο μιλούσαμε μου έδειξε να αντιλαμβάνεται πλήρως κ να ενστερνίζεται τα όσα λεγαμε.Στη συνέχεια μερικές βδομάδες μετά τον είδα να ακολουθεί το ίδιο τροπάρι,οπότε προφανώς κ δεν θα ξαναέλεγα κάτι περισσότερο.

Το θέμα είναι ο τρόπος κ η υπομονή.Όταν ¨κράζεις¨ ααααααα προβατααααα μπουυυυυυ κόσμο καλώς ή κανώς δεν θαχεις.Άντε να έχεις τους ανθρώπους που θα προσπαθήσουν να σε γνωρίσουν κ να καταλάβουν το καλοκάγαθο του χαρακτήρος -mad μην πάρεις αέρα δεν θα ξανακούσεις καλά λόγια από μένα-

Επίσης να τονίσω οτι ως σόσνα εκτιμώ τον κόπο,ώρα,μεράκι,χρόνο που ρίχνει για κάθε αγώνα,φόρουμ,ντάουνλοντ κλπ,αλλά θέλει κ τρόπο.

Δυστυχώς λόγω σχολείου κ εξετάσεων δεν έχω χρόνο,αλλά τέλη Σεπτέμβρη θεού θέλοντος θα ξαναμπω.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, liakjim said:

Υ.Γ. Τέλος κακώς ασχολείστε με το rF2. Το ΑC προσφέρει ανώτερη οδηγική εμπειρία, ειδικά με 1.6 και μετά. Αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη.

Καταλαβαίνω τους λόγους που φύγατε από το thelab, αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που γυρίσατε την πλάτη στο ανώτερο Assetto.

Αν ειχε αληθινο καιρο,βροχες,νυχτες κλπ θα το σκεφτομουν,απο τη στιγμη που δεν εχει τουλαχιστο ειναι απαγορευτικο για την ωρα απο εμενα :)

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aγαπητοί μου φίλοι συνοδογοί,

χαίρομαι ειλικρινά που λαμβάνει μια τοσο σοβαρή και επικοδομοτική συζήτηση. Θα προσπαθήσω να απαντήσω ώστε να καταλάβουμε όλοι τι ζητάω και αν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί.

Έγιναν αναφορές για τον αριθμό των laps ότι δεν είναι σταθερός. Σκοπός είναι να τρέχουμε μια ώρα τουλάχιστον. Αυτό ανάλογα την πίστα δίναι πάντα διαφορετικό αριθμό laps.

Eπίσης, κάτι ακούστηκε για F1Axion. Nα σας πληροφορήσω ότι έτρεχα εκεί στην αρχή πριν γνωρίσω τον κόσμο του RBR. Γαι την F1Axion θέλω μόνο να σας πω ότι είναι ο ορισμος του harcdore.

Tρέχαμε πάντα μια ώρα και μισή και φυσικά όλους τους γύρους όπως οι πραγματικές πίστες. Υπήρχαν στο forum τους thread με τις ποινές και σύστημα χρημάτων. Αν π.χ. έκαιγες κινητήρα 2 φορές είχες ποινή και χρηματική ποινή (ξεκινούσαμε όλοι με ένα x ποσό). 

Εδώ τουλάχιστον μια μικρή ομάδα που έχει έρθει από το AC δεν έχει επαφή με τέτοια θέματα hardcore. Επίσης πάντα τρέχαμε F1. Ποτέ άλλο αγωνιστικό.

Τώρα στην αρχή που ξεκινήσαμε με URD και μετά σε Apex έχει να κάνει με την γνωριμία του sim. 

Αυτοί που επιθυμούν αλλαγή combo κάθε εβδομάδα, προτείνω να στήνει server ο @gchristod για αυτόν τον σκοπό για να μάθουν και οι καινούργιοι το sim και πως λειτουργεί. Eκεί μπορούν να μάθουν συμπεριφορα αγώνα και πως να οδηγάνε με ασφάλεια κάτω από πίεση.

Αλλά για την συνέχεια έχει σκοπό και επιθυμώ ΕΝΑ αγωνιστικό. Επίσης ο αριθμός των laps θα γίνεται όπως στην πραγματικότητα των GT3, αν είναι πολύ το ελάχιστο είναι 1 ώρα, για να υπάρχει στρατηγική pit stop.

Οι αγώνες θα γίνονται μια με δύο φορές τον μήνα για να υπάρξει η κατάλληλη προετοιμασία ή να δωθεί χρόνος σε μερικούς από εμάς να δουλέψουν πάνω στο setup αφού έχουν χρόνο μόνο Σ/Κ, ΑΛΛΑ και να δωθεί μια σοβαρότητα, όχι τρέχουμε κάθει Κυριακή και ο άλλος τρέχει για χαβαλέ ή χαλάει την εκκίνηση κ.τ.λ. γιατί σου λέει, τι έγινε θα τρέξω την άλλη Κυριακή.

Για τους παραπάνω λόγους προτείνω ένα poll με τι αμάξι θα τρέξουμε σε όλο το πρωτάθλημα.

Δηλαδή εδώ ο server παραμένει hardcore που έτσι ξεκίνησε και οι αριθμοί των laps έτσι ώστε να τρέχουμε το min μια ώρα.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

 

 

47 minutes ago, liakjim said:

Υ.Γ. Τέλος κακώς ασχολείστε με το rF2. Το ΑC προσφέρει ανώτερη οδηγική εμπειρία, ειδικά με 1.6 και μετά. Αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη

Όπως το είπες, προσωπική σου άποψη. Για εμένα δεν υπάρχει περίπτωση να στηθεί hardcore πρωτάθλημα στο AC. 

Δεν έχει τα εργαλεία το ΑC για να στηθεί hardcore πρωτάθλημα και φυσικά το FFB...πολύ κάτω από το rF2... 

47 minutes ago, liakjim said:

Αν δεν θέλετε thelab, στήστε ένα δικό σας εδώ παράλληλα.

Εννοείται ότι τα παιδιά από το thelab του AC όποτε θέλουν μπορούν να έρθουν εδώ και να κάνουν ότι θέλουν με το δικό τους πρωτάθλημα στο AC.

 

Link to comment
Share on other sites

Θα αμολήσω λίγα πικρόχολα σχόλια αλλά τι να κάνω θέλω να είμαι ειλικρινής.

Αρχικά να ευχαριστήσω τον Μαντ για τον κόπο και το χρήμα που καταβάλλει για να μπορούμε να ξεδίνουμε ,από κει και πέρα όμως πιστεύω πως πρέπει να δούμε τα πράγματα όπως είναι και να τα πούμε με το όνομά τους.

1 . Αυτό που είχαμε μέχρι σήμερα μόνο αποκαρδιωτικό  μπορεί να είναι για κάποιον που θέλει να συμμετέχει ,τους λόγους τους ανέφεραν οι Wolves kai Ghristod  (Κώστας και Γιάννης) συνοπτικά συνεχείς αλλαγές αυτοκινήτων και κανονισμών .

2. Πολύ βασικό το ανέφερε ο Jimliak  οι αγώνες πρέπει να γίνονται με ISI cars and tracks,το γιατί είναι προφανές αλλά για του λόγου το αληθές κάντε το εξής πείραμα που έκανα κι εγώ σήμερα.

Πάρτε το megane trophy (πισωκίνητο) και τρέξτε το σε πίστα της isi η ακόμα και στην παλιο monza που τρέχουμε αυτή τη βδομάδα και μετά αλλάξτε αυτοκίνητο πάρτε ένα από αυτά που τρέχουμε αυτή την Κυριακή και τρέξτε το εκεί που τρέξατε και το megane .

Αν μετά από αυτό το τέστ δεν δείτε τις τεράστιες διαφορές  τότε δεν έχω τίποτα άλλο να πω .

Το mod είναι απλά disconected from the road το megane super connected .

Mε το mod δεν καταλαβαίνεις το δρόμο ούτε όταν φρενάρεις ούτε όταν στρίβεις  και εδώ πρέπει να αποδώσω τα εύσημα στον @jimliak  γιατί αυτουνού μάλλιασε η γώσσα να μας το επισημαίνει ξανά και ξανά.

3. Πρέπει να δούμε τα πράγματα όπως είναι ,απέχουμε πολύ από τα να είμαστε έτοιμοι για τέτοιου είδους πρωτάθλημα που οραματίζεται ο mad αφού με το ζόρι μαζευόμαστε 6-9 άτομα που τις περισσότερες φορές απουσιάζουν από τον επόμενο αγώνα 2-3 τουλάχιστον ,οι περισσότεροι μπαίνουν απροπόνητοι λόγω υποχρεώσεων οπότε δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει αυτό που ζητάμε.

4. Υπάρχουν και προπονημένοι που συμπεριφέρονται ανώριμα και χαλάνε τον αγώνα και το κλίμα, ο νοών νοείτω ,μου θέλει τρομάρα του και πολλές συμμετοχές και κανονισμούς χαρντκόρ .

Οπότε Δημήτρη θα συμφωνούσα με το σκεπτικό σου αλλά υπάρχουν εγγενείς δυσκολίες στο να εφαρμοστεί .

Mπορούμε βέβαια να συνεχίσουμε να προσπαθούμε.

@marmagas@gchristod@geovas77@rapid_fast@sosna@John@John@angelovzr@sC_w0lveS@spyder@mad_dog  καντε αυτό το τεστάκι με το μεγκάν και τα άλλα και πείτε τις εντυπώσεις σας.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, panosdimip said:

Πάρτε το megane trophy (πισωκίνητο)  ....................

Το Mégane Trophy: 3.5 L 24-valve V6, 330 PS ,αυτο ειναι? Μπορει να εχεις και δικιο,αλλα με -100,150   αλογα απο τα GT3 λογικο ειναι να καθεται πιο φιλικο στην πιστα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aπό εμένα δεν υπάρχει πρόβλημα (αλλά το παράξενο είναι με τα ελαστικά ότι στο parc ferme δούλευε μόνο με αυτοκίνητα της ISI...άσχετο...)

Λοιπόν...πείτε με τι αυτοκίνητα θέλετε να τρέξουμε με ISI !!!

Πείτε αυτοί που πράγματι θέλετε να τρέξετε. Αν θέλετε να βάλω την πίστα που έλεγε ο @panosdimip στον Server με τα megaune. 

(ποιά είναι η πίστα να ετοιμάσω τον server...)

28 minutes ago, panosdimip said:

4. Υπάρχουν και προπονημένοι που συμπεριφέρονται ανώριμα και χαλάνε τον αγώνα και το κλίμα, ο νοών νοείτω ,μου θέλει τρομάρα του και πολλές συμμετοχές και κανονισμούς χαρντκόρ .

Σταμάτα παραπονιάρη...ούτε μια πλακίτσα δεν αντέχεις...

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Το μεγκαν ειναι το πρωτο που ειχα πιασει οταν αγορασα το rf2. Ο λογος ηταν οτι μου φανηκε σαν το πιο user friendly για να ξεκινησεις τη γνωριμια με το παιχνιδι.
Πραγματικα ειναι κ@υλα μεγαλη...

@liakjim ουτε το ΑC εγκαταλειψαμε, τουλαχιστον εγω, ουτε το lab. Με το lab εχω τα θεματακια μου, εχω "κρυωσει" λιγο, που λεμε, αλλα ειμαι εκει ακομα. Κυριως λογω καποιων παιδιων που ειναι εκει. Οταν θα ξαναμαζευτουν ολοι πισω θα τρεχω και εκει...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε όλοι να σηκωθεί ο server με το παρακάτω ???

 

13 minutes ago, John@John said:

Το Mégane Trophy: 3.5 L 24-valve V6, 330 PS ,αυτο ειναι? Μπορει να εχεις και δικιο,αλλα με -100,150   αλογα απο τα GT3 λογικο ειναι να καθεται πιο φιλικο στην πιστα.

Γιάννη δεν ξέρω αν το οδήγησες...αλλά σαν συμπεριφορά είναι bencmark...στο λέω εγώ που το έχω δοκιμάσει...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ρε μαντ μην βιάζεσαι!!!!

 

ΑΣΕ τον κόσμο να εκφραστεί!!!

 

Ποιος σε κυνηγάει???

 

Προσπαθώ να γράψω, σεντόνι δεν λέω, και ΔΕΝ σε προλαβαίνω...

 

ΜΑκάρι να ήσουν το ίδιο γρήγορος και στην πίστα!!!!:D

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, troffeo said:

ΜΑκάρι να ήσουν το ίδιο γρήγορος και στην πίστα!!!!:D

Xαχαχα

Γίώργο...το ξέρεις ότι είμαι γρηγορότερος από εσένα...και αυτό ακόμη δεν το έχεις χωνέψει...και ούτε μπορείς !!!

Har har har 

Link to comment
Share on other sites

Το Megane Παναγιώτη ήταν ο λόγος που με κράτησε το rf2,αν θυμάσαι τότε που το τρέξαμε στο Μόντρεαλ και στην Πορτογαλία.

Φιλόθεε έχασες τελείως το πόιντ σε αυτά που είπα. Ανέφερα να προσεγγίζαμε τα παιδιά του f1axion για περισσότερο κόσμο και μου λες τι κάνατε όταν τρέχατε εκεί, τι σχέση έχει αυτό? Δεν σε πικάρω, στο πλαίσιο της συζήτησης το λέω.

Αυτό που τρέχουμε έναν αγώνα το μήνα για μένα είναι βάσανο. Τη μόντσα πλέον ούτε να τη δω δεν θέλω, αν τρέξω απόψε θα είναι μάλλον διαδικαστικό και για την παρέα. 2 εβδομάδες είναι υπεραρκετές για να βρεις και το τελευταίο χιλιοστό, οτιδήποτε παραπάνω φλερτάρει με τον ψυχαναγκασμό προσωπικά.

Επίσης να τρέχουν δυο σερβερ ταυτόχρονα rf2 για τα 5-6 άτομα που είμαστε είναι υπερβολή. Αυτό που είπε ο Πάνος να βάζουμε εμβόλιμα έναν αγώνα raceroom στα κενά που είναι και το κόλημμά μου θα ήταν ιδανικό, ειδικά από τη στιγμή που αρκετά παιδιά το βλέπουν θετικά το παιχνίδι.

Αλλά αυτό που προέχει στο οτιδήποτε τρέξουμε το ξαναλέω είναι η σταθερότητα, χάρντκορίλα ή μη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...