Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/08/2015 in all areas

  1. Μερικές και από εμένα, κεντρική οθόνη 27" 2560x1440 που τρέχει σε 1920x1200 όταν παίζω sims για να ταιριάζει με τις πλαϊνές που είναι 26" 1920x1200, συνολική ανάλυση ingame 5760x1200. Πρέπει με την 780 GTX να ρίχνω τα details μέχρι να αναβαθμίσω σύντομα την κάρτα σε 1080, μετά πιστεύω ότι θα τρέχουν με full details χωρίς πρόβλημα. PVC Βάση για το κάθισμα από Suzuki Swift Sport που την έφτιαξε ο Άρης Τείδης απο δίπλα, πατέντα για το CSP Shifter πάνω στο PVC, πετάλια CSR Elite και βάση CSW V2 μέ Universal Hub και μαγνητικά paddles Martin Ascher σε Wheel Stand Pro. To perspective στη φώτο με το iR φαίνεται στραβό αλλά όταν κάθομαι στη θέση ευθυγραμμίζονται όλα τέλεια Κάποια στιγμή που θα το πάρω απόφαση για OSW θα φτιάξω και το υπόλοιπο μισό από το PVC Cockpit (εκτός εάν πάω σε προφιλ αλουμινίου), ελπίζω η δεύτερη γενιά VR να είναι εμφανώς ανώτερη σε αναλύσεις για να πάω εκεί.
    9 points
  2. Έγινα άντρας , έγινα άντρας! Αγώνας στην Green Hell. "" Το Nürburgring είναι ίσως η πιο διάσημη πίστα παγκοσμίως και ξεχωρίζει ανάμεσα στις υπόλοιπες διότι πρόκειται για την πιο δύσκολη, την πιο απαιτητική και την πιο επικίνδυνη στον πλανήτη. ο Sir Jackie Stewart είχε πει οτι ο οδηγός βιώνει οτι δεν έχει βιώσει σε όλη του τη ζωή από την άποψη του φόβου, της έντασης και της εχθρότητας απέναντι στον ίδιο και το αυτοκίνητό του. 172 στροφές ? 84 δεξιές και 88 αριστερές ? οι οποίες καλύπτουν σχεδόν κάθε συνδυασμό ακτίνας, γωνίας, κλίσης και διάρκειας. Σχεδόν κάθε καμπή, κάθε κομμάτι της πίστας, είχε φτιαχτεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δοκιμάζει στα όρια ανθρώπους και μηχανές και αυτή η μοναδική αίσθηση μπορεί να γίνει αντιληπτή μόνο όταν την οδηγήσει κανείς. Με τις τεράστιες ανηφόρες και τις χαοτικά απότομες κατηφόρες, τα αυτοκίνητα διασχίζουν μία βασανιστικά γρήγορη διαδρομή. Όλα αυτά τα μοναδικά στοιχεία κάνουν το Nurburgring όχι απλώς μια αγωνιστική πίστα, αλλά μια αυτοκινητιστική όπερα. "" Φοβερή εμπειρία. Πολύ ήθελα να τρέξω Green Hell. Έκανα καλή προετοιμασία, προπόνηση, γαμάτο setup, αποχή από το αλκοόλ και yoga. Εκκίνηση με μισοβρεγμένο οδόστρωμα και τέρμα γκάζι. Ένα γύρο μπροστά και έρχεται σαν τρένο στη μεγάλη ευθεία και με περνάει ο @spyder (γιατί ρε Γιάννη). Οι δυο πρώτοι γύροι φοβεροί. Αλλού στεγνό αλλού βρεγμένο, εδώ φρενάρω με κατεβάσματα, εκεί χαϊδεύω λίγο το φρένο, πιο πέρα αφήνω λίγο το γκάζι. Μετά τον 3-4 γύρο που στέγνωσε παντού ήταν απόλαυση. Το αυτοκίνητο κολλημένο στην άσφαλτο σου έδινε αυτοπεποίθηση για πιο πολλά γκάζια. Ο καλύτερος μου γύρος ο τελευταίος με λάστιχα 45%. 45 λεπτά κόλασης χωρίς επαφή. Yeah Αυτή η πίστα είναι το τέλειο τεστ για το βαθμό προσομοίωσης που νοιώθουμε και τα αυτοκίνητα του @John@John συμβάλουν σ'αυτό με το παραπάνω. Thanks rF2. Thanks John John. Thanks guys of Sim Racing World. ** Έλα εντάξει ξεφύγαμε λίγο άλλα άξιζε.
    8 points
  3. 8 points
  4. Γιάννη βγάλε μια τελευταία ανακοίνωση με την ώρα και τα υπόλοιπα για να μη ψάχνουν . Ας δηλώσουν συμμετοχή όσοι έλθουν με ένα like για να ξέρουμε τελικά την απήχηση που έχει το εγχείρημα . @mad_dog @sC_w0lveS @troffeo @marmagas @rapid_fast @panosdimip @sosna @angelovzr @spyder @John@John @geovas77
    8 points
  5. Γειά σας παιδιά!......................και mad_dog (σε ξεχώρισα απο το πλήθος) Εφτιαξα αυτο το τοπικ για να σας ενημερωνω για σημαντικά νέα της F1aXion. Δευτέρα είχαμε τη 1η ζωντανή κάλυψη του αγώνα μας στο Βέλγιο σε περιγραφή Γιώργου Μπράτσου και Σπύρου Μποζινάκη. Πήγε εξαιρετικά (Στην αρχη και για κανα διλεπτο laggare) αλλά όλα κύλησαν άψογα. Σας παραθέτω το βίντεο και ευχομαι να σας αρέσει καθώς πρόκειται για μια ακόμα αμιγώς Ελληνική προσπάθεια. Για τους χρήστες του FB δώστε μας και το Like σας!! Thank you!! https://www.twitch.tv/videos/128459311
    7 points
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΕΣΣΣΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ !!! ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2018
    7 points
  7. ΜΑΚΑΡΙ να κάνει κίνηση με κατασκευή DD τιμόνι!!! ο άνθρωπος είναι απίστευτος! Και μια που αναφερθήκαμε στην Fanatec, οι άνθρωποι είναι αστείοι στην καλύτεροι, απατεώνες και να μην πω και κλέφτες στην κανονική!!! Το χειρόφρενο μου (Fanatec ο μλκς) ήταν συνδεδεμένο στα v2 πετάλια. Όταν το αγόρασα όμως (δεν υπάρχει η σελίδα πλέον αφού έχει βγεί έκδοση v1,5 χαχαχαχαχα), αλλά και στην υφιστάμενη σελίδα του και καλά v1,5, αναφέρει ΡΗΤΑ ότι το προιόν είναι λειτουργήσιμο με ΟΛΑ τα Clubsport προιόντα, δηλαδή τιμόνια CSW v1, V2, V2,5 πετάλια v1, v2 και v3, ΧΩΡΙΣ την χρήση USB adaptor (με κόστος μαζί με επιμίκυνση καλωδίου και μεταφορικά κανά 50άρικο!!!), αλλά με 2 διαφορετικά RJ12 to Jack 3,5 καλώδια. Ένα για το κύκλωμα των πεταλιών και ένα για την θύρα του τιμονιού. Εδώ τα σχετικά https://www.fanatec.com/eu-en/sim-racing-hardware/clubsport-handbrake-v1-5.html Πήγα λοιπόν να το συνδέσω στην τιμονιέρα, αλλά τα γνωστά... δηλαδή ΤΖΙΦΟΣ!!! Τους γράφω λοιπόν στο γμτ site τους και τι μου απαντάνε??? Ότι δυστυχώς το δικό μου δεν μπορεί να συνδεθεί στο τιμόνι μου, αλλά θα πρέπει να αγοράσω το USB αντάπτορα για να πάιξει ΜΟΝΟ ώς standallone το χειρόφρεονο??? Τους απαντάω με γ@μ@στ@υρίδια και σε πολύ έντονο στύλ, στηριζόμενος κυρίως στην συμβατότητα των προιόντων τους και επειδή σε αυτό πίστεψα ο μλκς και τους έσκασα τα ωραία λεφτά μου, θα ανεβάσω Print screen της επικοινωνίας, ότι είναι άχρηστοι και με δουλεύουν όπως τότε με το θέμα των πεταλιών v2 και ΚΥΡΙΩΣ ότι θέλουν ΜΟΝΟ να πουλάνε, βγάζοντας κάθε 6 μήνες "νέα" προιόντα, καμία σχέση!, βάζοντας τα "παλιά" σε αχρηστία και καθοδηγούν τον κόσμο απλά ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΑ και καλά ΝΕΑ, πετώντας ουσιαστικά τα λεφτά του!!! Η απάντηση που πήρα? "Το v1,5 μπορεί να συνδεθεί έτσι όπως θα θέλατε. Όμως δυστυχώς έχετε το v1 και αυτό μπορεί να συνδεθεί ΜΟΝΟ με τα πετάλια (μόνο με τα v2 όμως χαχαχαχαχαχα) ή ΜΟΝΟ με USB..." ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!! ΣΤΑ @ΡΧΙΔΙ@ τους δλδ!!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ FANATEC ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! Ακόμα και χάρισμα!!! ΥΓ. @mad_dog ή όποιος άλλος έχει v3 ή και v2 Fanatec πετάλια και χρειάζεται χειρόφρενο, το χαρίζω!!! Απλά πείτε ποιός το θέλει για να το κανονίσουμε. Εμένα μου ήρθαν στα 700 (πετάλια, βάση και μεταφορικά). Κανονικά θα έπρεπε να πληρώσω γύρω στα 840, αλλά έκανε ένα "μαγικό" και μου τα έστειλε ως promo ή κάπως έτσι και γλύτωσα τον ΦΠΑ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Φωτό: και φυσικά "ξεθάφτηκαν' από την αποθήκη τα "αειθαλή" (15+ χρόνων είναι τα άτιμα) και "μάχιμα' Sparco xaxaxaxaxa για να μπορώ να τα δουλεύω με άνεση! Και μια από την νέα κατασκευή από αλουμίνιο!
    7 points
  8. Χρωστάω εντυπώσεις... Καταρχάς η πρώτη εντύπωση μόλις ανοίξεις το 'μαγικό' κουτί, είναι ότι τα πετάλια (γενικά) μοιάζουν μικρότερα από ότι είχες φανταστεί βλέποντας βιντεάκια κλπ. Όχι δεν είναι καθόλου μικρά, απλά έτσι τα βλέπεις αρχικά. Δηλαδή για να καταλάβετε, εγώ φοράω 42 νούμερο παπούτσι και δεν τα φτάνω στο επάνω υψηλότερο σημείο, άρα όλα καλά. Η κατασκευή (πετάλια και βάση) είναι βράχος και η τοποθέτηση - συναρμολόγηση ακόμα και για εμένα που είμαι άσχετος, παιχνιδάκι. Έτσι και αλλιώς η συσκευασία περιέχει τα ΠΑΝΤΑ που θα χρειστείς, οπότε no problem at all!!! Επίσης το καλυμπράρισμά τους είναι μια πολύ απλή διαδικασία, η οποία ολοκληρώνεται σε 2 λεπτά. Το τελικό αποτέλεσμα είναι...ασήκωτο και μάλλον βαρύτερο από τα Fanatec v2 που με αυτά θα τα συγκρίνω παρακάτω Αν και άλλαξα όλη την κατασκευή μου (θα γράψω παρακάτω για αυτό) και χρειάζομαι χρόνο προσαρμογής στα νέα δεδομένα, η αίσθηση που σου δίνουν με την πρώτη επαφή είναι από άλλο πλανήτη! Να σημειώσω ότι έχουν ΑΠΕΙΡΕΣ ρυθμίσεις σε σχέση πάντα με τα v2 και μπορείς να τα φέρεις κυριολεκτικά "πάνω" σου! ΓΚΑΖΙ Όταν είχα πάρει τα v2, μετά από τα G27, νόμιζα ότι ανακάλυψα την Αμερική... Ε τώρα με αυτά ανακάλυψα όχι μόνο τον κόσμο, αλλά ολόκληρο το σύμπαν! Δεν μπορώ να μεταφέρω με ακρίβεια την αίσθηση, αλλά όποιος έχει κάτσει σε αγωνιστικό, όχι αυτοκίνητο που έχει γίνει αγωνιστικό αλλά αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί αγωνιστικό (εγώ έχω οδηγήσει το Honda Accord BTCC που είχε φέρει ο Χαλκίοπουλος παλιά στην Ελλάδα για όσους γνωρίζουν) μπορεί να με καταλάβει! Η ρύθμιση που έχω επιλέξει αρχικά είναι λίγο περίεργη, δηλαδή έχω βάλει την σκληρότητα στο μαλακό (μηχανική ρύθμιση) και έχω σφίξει το ελλατήριο πάνω από την μέση, αλλά μου δίνει την απόλυτη αίσθηση ΟΧΙ μόνο στο ΠΑΤΑ αλλά κυρίως στο ΑΣΕ του πεντάλ. Εδώ είναι και η μεγαλύτερη διαφορά με τα v2 αφού στο ΠΑΤΑ με την αλλαγή ελλατηρίου με πιό σκληρό και με "πείραγμα" της διαδρομής (ηλεκτρονικά με κάποιο DiView ή παρόμοιο) μπορέις να το φέρεις κάπως κοντά, το ΑΣΕ του πεντάλ ΔΕΝ μπορείς να το φέρεις με τίποτα. Δηλαδή το ένα μοιάζει με παιχνίδι και το άλλο με πραγματικό!!! ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ Η μεγάλη διαφήμηση των v2, οτι και καλά με το σύστημα τους "προσομοιώνεται" η χρήση του συμπλέκτη όπως σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο. Στην χειρότερη περίπτωση και για να μην γίνω αφοριστικός, εμπαθής κλπ, θα πω ότι είναι το ίδιο με τα v2. Υπάρχει όμως μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά...ΔΕΝ αισθάνεσαι την λαστιχιένια αίσθηση που τουλάχιστον εγώ αισθανόμουν με τα v2. Το πεντάλ το έχω αφήσει "Factory" και δεν έχω κάνει καμία διαφορετική ρύθμιση. ΦΡΕΝΟ ΧΑΜΟΣ!!! Επιτέλους μετά από 3 χρόνια σχεδόν μπορώ να φρενάρω, ΧΩΡΙΣ να το μπλοκάρω, στο όριο χωρίς να κινδυνεύω να πάθω θλάση οπίσθιου ορθού μηριαίου Οι ρυθμίσεις που έχω κάνει έιναι με μόνο τα 3 λευκά καουτσούκ χωρίς κανένα μαυρο άκαμπτο πλαστικό, οι οποίες μου δίνουν θεωρητικά ένα πάτημα 40kg περίπου (έχει range από τα 30kg έως τα 55kg αν δεν κάνω λάθος). Το πάτημα του πεντάλ επίσης έχει την αίσθηση του πραγματικού και είναι προοδευτικό σε όλη την διαδρομή του. Καμία σχέση με τα v2 με τα οποία, εγώ προσωπικά, είχα την αίσθηση σχεδόν του on-off και μπλοκάριζα τα φρένα πανεύκολα! Και εδώ επίσης άπειρες ρυθμίσεις, αλλά εκτός από τα rubbers δεν έχω πειράξει τίποτε άλλο. Έχω πειράξει όμως την διαδρομή και μέσα από αυτήν την αίσθηση και το πάτημα του πεντάλ, μέσα από το DiView στο καλυμπράρισμα. Εν κατακλείδι είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ με τα πετάλια, σε σημείο που νομίζω ότι έχω ακόμα και άλλο τιμόνι δηλαδή και θεωρώ, παρόλη την 'περίεργη" εποχή που ζούμε και τέτοιου είδους 'σπατάλες" φθάνουν στα όρια του αντικοινωνικού, ότι αξίζουν ΟΛΑ τα αρκετά ευρώ που δίνεις για να τα πάρεις!!! Τέλος, σε άλλο επίπεδο η εταιρία και η εξυπηρέτηση - σεβασμός (ασχολείται ακόμα και ό ίδιος μαζί σου για όποια σοβαρή ή μαλακισμένη ερώτηση έχεις, από την πληρωμή έως την παραλλαβή πέρασαν σκάρτες 48 ώρες με την αργία του 15αύγουστου μέσα, μου γλύτωσαν χρήματα από τον ΦΠΑ και γενικά κάνουν ότι είναι δυνατόν για να αισθάνεσαι άρχοντας και πολύ σπουδαίος!!!) στον πελάτη, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ FANATEC!!! Θα με κάνουν καλύτερο? Δεν ξέρω, ίσως... το σίγουρο είναι ότι με έχουν κάνει ΗΔΗ πολύ χαρούμενο!!! Στα πόδια όμως ικανών θα κάνουν ΜΕΓΑΛΗ διαφορά!!! Για όποιον μπορεί, τα προτείνω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ!!!
    7 points
  9. Eχτές μετά από καιρό αποφάσισα να τρέξω λίγο rF2, που είχα πολύ καιρό (νομίζω από τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος στο Ohio) να συμμετάσχω σε αγώνα. Η αλήθεια είναι ότι μετά τη βλάβη της τιμονιέρας και την επιστροφή της σχεδόν ένα μήνα αργότερα κυρίως ασχολούμαι με το AMS τρέχωντας είτε offline είτε σε αγώνες Club Racing στο RD και μου έχει κλέψει την καρδιά η Reiza με τα καταπληκτικά DLC πού έχει κάνει release. Καλή ευκαιρία η Road America που είναι στο iR μία από τις αγαπημένες μου πίστες και την ξέρω καλά να πιάσω πάλι το Megane. Η πίστα έχει αρκετές διαφορές με τη Laserscan έκδοση της αλλά τα βασικά όπως οι γραμμές και η ταχύτητα με την οποία μπαίνεις στις στροφές ευτυχώς παραμένουν ίδια. Μπήκα λοιπόν από νωρίς, χρησιμοποίησα σαν βάση το set από το Mid Ohio και σιγά σιγά με κάποιες αλλαγές κατέβηκαν οι χρόνοι μου σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Νομίζω ότι δεν είχατε ξεσκιστεί στο practice και αυτό ήταν σαφώς υπέρ μου αφού με εξέπληξε όταν είδα την pole μετά από το Qualify. Στον αγώνα έκανα μόλις ένα λάθος κάπου στο πρώτο δεκάλεπτο στην τελευταία στροφή της πίστας , μετά από ένα ελαφρό stutter που είχα ψιλοέχασα τα φρένα αλλά ο Πάνος δεν κατάφερε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού να με περάσει αφού φρόντισα να τοποθετήσω το αυτοκίνητο στην εσωτερική για την πρώτη στροφή μετά τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού. Στη συνέχεια για ολόκληρο τον υπόλοιπο αγώνα μία ανέβαινε η διαφορά στο ένα δευτερόλεπτο, μία έπεφτε κάτω από αυτό αλλά με ψυχραιμία και σταθερούς χρόνους κατάφερα να διατηρήσω την πρωτοπορία μέχρι τέλους. Μεγάλη εξέλιξη από τον @spyder, όταν του έρθει το OSW νομίζω θα τον ψάχνουμε αφού το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι ακόμα πιο σταθερός άν όχι πιό γρήγορος. Ο @panosdimip πολύ σταθερός ώς συνήθως, νομίζω δεν ήθελε να διακινδυνεύσει κάποια επαφή και γι'αυτό δεν με πίεσε περισσότερο αλλά το να μένεις τόσο κοντά πίσω από ένα άλλο αυτοκίνητο με μειωμένο οπτικό πεδίο για σαράντα λεπτά είναι πραγματικά πολύ πολύ δύσκολο. Ο @marmagas πολύ γρήγορος στο practice αλλά μάλλον κάτι δεν του πήγε καλά στο Qualify και στον αγώνα στη συνέχεια. O@andre νομίζω ότι θέλει προπόνηση σε αγώνες για να βρεί ρυθμό και να του φύγει το άγχος του online με πραγματικούς οδηγούς, νομίζω θα του κάνει καλό να πάρει και ένα δεύτερο sim που έχει καθημερινούς αγώνες online στο Race Department ή αλλού. O @sC_w0lveS δεν έτρεξε κάν qualify, κάποια στιγμή Κωστή θα πρέπει να διεκδικήσεις κάτι περισσότερο από τη συμμετοχή, πρέπει να το πιστέψεις και λίγο. Τον @rapid_fast τον έχει φάει η δουλειά και τα ταξίδια αλλά το παλεύει όποτε είναι στον υπολογιστή. Τελευταίο άφησο τον μέγιστο Πιλότο @mad_dog, δεν έχω κάποια συμβουλή αφού ως συνήθως θα κάνει του κεφαλιού του , εχτές μετά από πέντε αγώνες πρωταθλήματος ανακάλυψε το rolling start και φυσικά κατάφερε να τα κάνει σκ@τά και να φάει penalty
    7 points
  10. Η τελική βαθμολογία: GTM '92 Cup Standings.pdf Ο @panosdimip είναι επίσημα ο βασιλιάς των DTM '92 ανεξαρτήτως πίστας, δεν ξέρω αν σας το έχει πει. Τελικά έχασα την 2η θέση από το κωλοαλιενοσόσνα, μάλλον γι'αυτό του κάηκε η gpu, από τις κατάρες μου Βραβείο συνέπειας στους @spyder και @sC_w0lveS. Βραβείο τιγκανά-λοσπούλος στον @mad_dog. Παναγιώτη πες μου σε ποια διεύθυνση να σου στείλω το έπαθλο που κατασκευάστηκε ειδικά για εσένα:
    7 points
  11. 7 points
  12. Να ναι καλά ο Νάσος με τις αντισυμβατικές προτάσεις του, από μενα όχι μόνο σεταπ, αδερφή να είχα να του την έδινα Νομίζω είναι ώρα να αποκαλύψω και το μυστικό όπλο που είχα πρώτη φορά απόψε:
    7 points
  13. Απλά απίστευτο το σίμ ριγκ του Άγγελου. Ορίστε κ οι δικές μου για να κλάψετε στα γέλια κ να κάνουμε έναν έρανο μπας κ φτιάξω τπτ Τα αλτηράκια είναι 15άρια γιατί είμαι στην όφφ σίζον,οπότε με ευκολία κάθε που βάζω τιμόνι τα βάζω από πίσω για να κρατάνε κόντρα τα πετάλια.
    7 points
  14. Καλησπερα σε ολους. θα ξεκινησω παραθετωντας ενα αρχειο pdf που περιεχει ολα τα κομματια και τις διαστασεις του simrig μου. θα το βρειτε στο τελος του ποστ. Εδω ειναι ενα φορουμ με φωτο απο αλλους που χρησιμοποιησαν το ιδιο μοντελο (Motedis KPCR Rig Expert). Οπως αναφερα και πιο πανω εχω εφαρμοσει και αυτο για την ρυθμιση του τιμονιου το οποιο επισης εχω μετατρεψει προσθετωντας αυτο Στην συνεχεια παραθετω φωτογραφιες απο την κατασκευη. Η πρωτη ειναι το χειροφρενο. Tο εχω μετατρεψει σε αναλογικο χρησιμοποιωντας ενα teensy++ και μια γραμμικη μεταβλητη αντισταση. Την αντισταση στο τραβηγμα του χειροφρενου την πετυχα χρησιμοποιωντας 2 bushing απο αναρτηση αυτοκινητου. Εδω ειναι τα πεταλια απο Heunsinkveld Engineering με Derek Spears tilton pads. Οπως βλεπετε εδω ειναι που εχω κανει και την μετατροπη απο το αρχικο σχεδιο του rig που αγορασα. Πλεον τα πεταλια ειναι ρυθμιζομενα και καθ' υψος. Εδω ειναι το button box για το οποιο χρησιμοποιησα ενα BBI-32 button box controller απο Leo Bodnar καθως και ενα απλο joystick usb controller. Απο το button box ελεγχονται επισης και οι στροφες του ανεμιστηρα για PC που ειναι προσαρτημενος στο κατω μερος του αεραγωγου. Επισης φαινεται και ο σειριακος selespeed απο alfa romeo 147 καθως και η βαση για το keyboard. Η ολη κατασκευη ειναι παρα πολυ σταθερη. ακομα και στα πεταλια που εχουν maximum brake force 55kg πιεσης στο load cell δεν παρατηρειτε καθολου ελαστικοτητα. KPCR Rig.pdf
    7 points
  15. Αφίχθηκαν τα "εργαλεία"!!! Επειδή είμαι σε διακοπές δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω, αλλά ανεβάζω μερικές φωτό, Review από την ερχόμενη βδομάδα!!!
    6 points
  16. Official site of the Virtual Championship GT3 Mην περιμένετε τίποτα σπουδαίο, μια απλή σελίδα είναι με τους αγώνες που θα κάνουμε, με βαθμολογίες, φωτογραφίες και στιγμιότυπα από τους αγώνες...
    6 points
  17. Καλή Χρονιά και Καλά Μυαλά. Ας Χαρούμε το Χόμπι μας.
    6 points
  18. Με την σειρά μου να ευχηθώ σε ολους, το 2018 να ειναι γεμάτο Υγεία, χαμόγελα, αγάπη, δημιουργικότητα και χωρίς μιζέρια. Εχουμε τοσα πολλα στην ζωή μας και δεν τα βλέπουμε, απλα θέλουμε κιάλλα χωρις να ξέρουμε ποσα πολλα έχουμε. Αυτο που πραγματικα μισω στην ζωή μου ειναι η κλάψα, η μιζέρια και η απαισιοδοξία. Αν θες να βγείς νικητής στο κόσμο που ζούμε, είναι να είμαστε προπάντων ανθρωποι, μια ομάδα, μια οικογένεια. Καλή χρονιά σε ολους, προπάντων με υγεία, σε σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα....!!!
    6 points
  19. Καλή Χρονιααααααααα!!! Το 2018 να μας φέρει σε εμάς και τους αγαπημένους μας Υγεία Ευτυχία και Αγάπη!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    6 points
  20. Χρόνια πολλά αγωνιάρηδες όλου τού φόρουμ καί όχι μόνο! Σάς εύχομαι υγεία -ευτυχία - καί μέ το καλό να μάς έρθει ο νέος χρόνος ! Νά χαίρεστε τη γιορτή σας επίσης οι Μανώληδες καί Χρηστάρες ! Ευλογημένα χιλιόμετρα στά άπαντα όλα Σιμάδικα..!
    6 points
  21. Συγχαρητήρια σέ όλους πού έλαβαν μέρος στήν πράσινη κόλαση ..., μεγάλη πρόκληση γιά όλους τούς οδηγούς , αυτή η τεράστια πραγματικά πίστα , πανέμορφη διαδρομή καί συνάμα χαρακτηριστική η δυσκολία της μέ τόσες πολλές στροφές ! Καθόλου προετοιμασία γιά μένα ,οπότε δέν περίμενα & καλή απόδοση φυσικά ,πάλι λάθος ελαστικά ...,χχχαχα οκ δέν πειράζει ..,συλλογή εμπειριών κάνουμε ακόμα .., να στε καλά ρε παιδιά ..., πολύ καλή δουλειά στό μόντ Γιάννη μπράβο & πάλι ,φοβερή αίσθηση στό τιμόνι!
    6 points
  22. Σάς ευχαρισρτώ όλους γιά το καλωσόρισμα & πάλι από εδώ , ήτανε πολύ ωραίος αγώνας χθές μέ πολύ αγωνιστικό ενδιαφέρον , βέβαια εάν δέν είχα εκείνη τήν επιπόλαιη έξοδο & χάσιμο τού καπό μπροστά φαντάζομαι ότι θα μπορόυσα να πάω αρκετά πιό γρήγορα & σταθερα. Αλλά οκ ,γιά 1ο αγώνα δέν θα μπορουσα να προσδοκώ πολλά πράγματα ,αλλά μόνο & μόνο νά λάβω εμπειρία τού νέου χώρου εδώ μαζί σας! Ωραία αυτοκίνητα ..,ψαρωτικός -εντυπωσιακός ο θόρυβος πού κάνουν ..,είναι από τα μοντ πού σε κερδίζουν απο την αρχή θά έλεγα! Τό τιμόνι το αισθάνεσαι πολύ οικείο ,όπως καί τα μπασίματα στίς στροφές & τα κατεβάσματα ειδικά είναι το κάτι άλλο..., μπράβο σέ όσους ασχολούνται μἐ τήν αναβάθμιση & εξέλιξη τών αυτοκινήτων & γενικότερα σε ότι αφορά το rFactor2. Eπίσης ευχαριστώ τούς troffeo & spyder γιά τα καλά τους λόγια & να αναφέρω εδώ με τη σειρά μου ότι είναι 2 πολύ καλοί & γρἠγοροι οδηγοί ..,αλλά το βασικότερο καί πολύ έμπειροι όπως φαίνεται!
    6 points
  23. Μπράβο σε όλους για τον αγώνα χθές και στον @Antonis14 που πληγωμένος τερμάτισε στο 1ο του αγώνα. Για το @panosdimip ήταν σαν να μην πέρασε καμμία μέρα, ταχύτατος όπως πάντα, προβλέπω μεγάλες μάχες μαζί του. Για το συμβάν με το restart, 3 αυτοκίνητα εμπλακήκανε, την ώρα της προσπέρασης @troffeo σε @marmagas ακούμπησε πίσω αριστερά τον @andre και έγινε το μπάμ. Είμαστε που είμαστε λίγοι αν δε κάναμε restart θα τρέχαμε 6 άτομα. Ούτε σ'εμένα αρέσει το restart αλλά συμβαίνουν αυτά. Ναι χάσαμε ένα αγώνα με βρόχεινο οδόστρωμα που άρχισε να στεγνώνει απ'το qualify και θα γινόταν χαμός με τη στρατηγική αλλαγής στεγνών ελαστικών ή όχι αλλά δεν πειράζει, τρέξαμε όλοι και το ευχαριστηθήκαμε με ωραίες μάχες. Στην Nords υπάρχει μεγάλη πιθανότητα βροχής
    6 points
  24. Ροτσωνα σήμερα με Δημήτρη Sent from my iPhone using Tapatalk Και Άριστο!!! Και φυσικά Χάρη! Sent from my iPhone using Tapatalk
    6 points
  25. "να βλεπω θυματα" λεει ο Λελος, που μας μουσκεψε τοσες μερες με το κλαμα του...!!! Χτες επεσε στο τραπεζι η προταση να τρεξουμε ολοι με καρτ και η "Μαρθα Βουρτση" με Group C. Φημες λενε, oτι δεν θεωρει τα αμαξια ισορροπημενα και οτι πρεπει να τρεξουμε οι υπολοιποι με τα ποδια.
    6 points
  26. Τα πραγματα του σερβερ ηρθαν,θα λειτουργει υπο δικης μου διευθυνσης,ελευθερος για τον καθενα,αρκει να εχει τα πακετα και ως εκ τουτου θα τρεχει οσο γινετε 24/7.Εχει 4 αυτοκινητα ΔTM του 1989 παρμενα απο το Ραλλυγορλντ 4.0 μοντ του ΡουΦου και τα κατεβαζετε σε πακετο απο εδω DTM 1989 SERIES. (Ισως δεν ειναι το τελικο και μπορει να υπαρξουν καποιες μικροαλλαγες) Ο σερβερ λεγετε Sim-Racing-World.net DTM μπαινετε με συνθηματικο "κοκο" και δοκιμαστικα μεχρι να αρχισουν κανονικοι αγωνες και ενα πρωταθλημα χρονιας με αυτα τα αυτοκινητα,θα φιλοξενει 2 πιστες, την Oulton Park International 2015 (1.24) 4.320 χλμ και την Hockenheim Motodrom 6.746 χλμ. που την κατεβαζετε απο εδω Hockenheim Motodrom Τα παντα θα τρεχουν σε Real Road "Naturally Progressing" και Real Road Time Scale "Normal" και γενικα ολες οι ρυθμισεις του σερβερ θα τρεχουν σε νορμαλ ρυθμισεις ,χωρις βοηθειες και με ζημια 100% σε practice-qualify-race ΜΟΝΙΜΑ και λογο κανονισμων της εποχης ο τυπος εκκινησης θα ειναι ρολλινγκ σταρτ οπως και οι χρονοι των αγωνων θα ειναι της τοτε εποχης.Οσες πιστες τρεχαν τοτε και υπαρχουν στο ΡουΦου και ειναι πολυ καλες θα μπουν για το πρωταθλημα,αλλιως θα μπουν αλλες ιδιων χλμ. σε πολυ καλη ποιοτητα. Δοκιμαστικα παντα προς το παρον για λιγο διαστημα η Oulton Park International θα τρεχει με καλο καιρο ενω η Hockenheim Motodrom θα ξεκιναει με βροχη τα πρωτα λεπτα για τη δοκιμη των βροχινων ελαστικων αλλα και γενικα της συμπεριφορας των αυτοκινητων απο το βρεγμενο σε στεγνο με ωρα εκκινησης αγωνα 14:00 ,15 γυροι,δοκιμαστικα 90',qualify 8 γυροι Η αλλαγη απο πιστα σε πιστα γινετε αυτοματα η με βοουτ απο το μενου. Συνισταται η χρηση συμπλεκτη με Η ,η αλλιως οι αλλαγες των ταχυτητων να γινοντε με αφημα γκαζιου για επιτευξη γρηγορου χρονου.Καθε αμαξι εχει το δικο του τυπο και συμπεριφορα κανενα δεν ειναι το ιδιο με αλλο,ντεφολτ σετ-απ δεν υπαρχει ΚΑΘΟΛΟΥ ,τα νουμερα ειναι στην τυχη και πρεπει να στηθουν απο την αρχη (τα αυτοκινητα γινοντε φοβερα με το αναλογο σετ-απ).Τελος υπαρχουν καπιοα θεματα με τα γραφικα των αυτοκινητων ,που ομως δεν επηρεαζουν την φυσικη της επιδοσεις η την συμπεριφορα των αυτοκινητων. Τα στατηστικα του σερβερ τα βλεπετε απο εδω Sim-Racing-World.net/liveracers.com ΚΑΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    6 points
  27. Ωραίος ο αγώνας πήρε φωτιά το πρωτάθλημα, στον πόντο οι 3 πρώτοι κι ο mad μια καυτή ανάσα πίσω. Όλα είναι ανοιχτά, αν ο mad κάνει προπόνηση δεν μας βλέπω καλά, ευτυχώς τον απασχολούν τα συναισθηματικά του. Ο Κωστής είναι σε θέση να τον απειλήσει, κάνει αθόρυβη, αν εξαιρέσουμε κάτι μπινελίκια μέσω γιουτιουμπ, αλλά ουσιαστική δουλειά. Ο ραπιντούλης προσπαθεί μέσω των αεροτομών να μεταμορφώσει όλες τις πίστες σε Μοnza, ευτυχώς κάνει του κεφαλιού του χιχιχι. Ανδρίκο το επόμενο πρωτάθλημα θα είναι πολύ καλύτερο θα δεις. Σπάιντερ Ιωάννη ευτυχώς έκανες το λαθάκι κατά τη γνώμη μου κ έβαλες 6 αεροτομή αλλιώς θα χες κ pole position κ μετά μην τον είδατε τον Ιωάννη,φίου φτηνά τη γλυτώσαμε. Jim αφού έτρεξες μετά την βαρύτατη ποινή που σου επέβαλε το πειθαρχικό είσαι ήρωας, εγώ θα ήμουν ψυχικό ρακος. Τέλος αχτυπητος ο Vasmoulakis δεν καταλαβαίνει Χριστό, αν μπει μπροστά εκεί θα μείνει. @mad_dogdogouli kou kou κού κου γυάλισε μου σε παρακαλώ το κύπελλο να ναι έτοιμο.
    6 points
  28. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον "Πιλότο", κατάφερε να τερματίσει μόνο με -2 laps .... ΥΓ Ωραίος αγώνας Πάνο
    6 points
  29. Ρε μ@λακες (συγνωμη για το ρε ) δυο μερες τωρα ΤΗΝ εχετε κανει "λαστιχο". (ο Φιλοθεος και ο @liakjim στην κυριολεξια κιολας ) Ε Λ Ε Ο Σ....... Λοιπον το βραδυ πιαστε κανα τιμονι και ελατε να δοκιμασουμε το καινουργιο φορμουλακι....
    6 points
  30. Λεγε γρηγορα, ποιος εισαι; Τι τον εκανες τον Δημητρη; Φυγε αμεσως απο το pc του... Παιρνω τηλεφωνο την αστυνομια...
    6 points
  31. Με σας τους δύο (Μαρμάγκα και Παναγιώτη) πλέον δεν ξέρω αν μιλάτε σοβαρά ή αν τρολάρετε.. Στην περίπτωση που τα λέει σοβαρά ο @marmagas, Τζιμάκο μη χαλιέσαι και μην τα παίρνεις, ο Παναγιώτης πάντοτε έχει αγαθές και πυροσβεστικές προθέσεις. Δεν φταίει αυτός, φταίει η ακαταμάχητη ζωώδης γοητεία που αποπνέει όταν βρίσκεται πίσω από την ξεχαρβαλωμένη g27 του. Είναι πολλοί οι μνηστήρες της περσεφοdimp αλλά στο τέλος ξέρει ποιον να διαλέξει! Δε λέει να το διαλύσουμε κι εδώ, είναι ίσως η πιο καλά οργανωμένη παρεΐστικη ελληνική κοινότητα simracing, μην τρώμε τις σάρκες μας, λίγο demec coolness και να είμαστε λίγο στα @@ μας..... Ο @sC_w0lveS και το combo του αξίζουν την παρουσία μας, αν το αυτοκίνητο το είχα θα έτρεχα κι εγώ για την παρέα, τα καβουράκια στις τσέπες και οι εμμονές μου δεν με αφήνουν.
    6 points
  32. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Είμαι βαθύτατα συγκινημένος ! Λίγα λόγια για τον αγώνα. Στις επίσημες δοκιμές οι @panosdimip και @marmagas τα παιδιά μετά από δοκιμές που είχαν κάνει μου έδωσαν τα δικά τους setup. Του @marmagas πολύ καλό αλλά δυστυχώς δεν ταίριαζε στο οδηγικό μου stlyle. Έκανα κάτι προσπάθειες αλλά δεν μου ταίριαξε. Μετά δοκίμασα του @panosdimip. Πολύ καλό, με τους πρώτους γύρους άρχισα να γράφω 1.34 με καύσιμα αγώνα. Αλλά...στις επίσημες δοκιμές κατάλαβα ότι όσο πιέζω έχω πρόβλημα με τα ελαστικά. Ρωτούσα επίμονα τα παδιά αν κάνουν pit-stop και μου λέγανε ότι ο αγώνας βγαίνει χωρίς. Μετά στις δοκιμές προσπαθούσα να βρω τρόπο να κρατήσω ελαστικό. Τελικά άλλαξα το οδηγικό μου style για συνθήκες αγώνα. Έτσι και έγινε. Στην εκκίνηση τα πήγα αρκετά καλά, είχα μπροστά τον @marmagas. Δεν πίεσα γιατί γνώριζα ότι θα έχω πρόβλημα με τα ελαστικά, αλλά δεν τον άφησα και να χαθεί από το οπτικό μου πεδίο. Σκοπός να κρατήσω ένα σταθερό ρυθμό. Κάποια στιγμή με τον δικό μου ρυθμό είδα ότι πλησιάζω αρκετά. Μετά μίλησε ο @marmagas στο TS ότι έχει κάψει ελαστικό...στην αρχή δεν το πίστεψα γιατί λέω μπορεί να μπλοφάρει και έτσι δεν έκανα επίθεση. Μετά από 3-4 γύρους είχα ήδη φτάσει στον προφυλακτήρα του. Εκεί μελέτησα πως μπαίνει στις στοφές και πως βγαίνει. Μπορούσα και σε άλλα σημεία να τον προσπεράσω αλλά δεν ήθελα να διακινδυνέψω κάτι. Τελικά αφού ήξερα το σημείο που θα τον προσπεράσω, έκανα το εξής: προσπάθησα να μπω όσο καλύτερα μπορούσα για να έχω την τέλεια έξοδο. Το σημείο που είχα επιλέξει για σίγουρη προσπέραση (αν και γενικά στην Toban δύσκολα γίνονται προσπεράσεις) ήταν η τελευταία δεξιά στοφή πριν την ευθεία. Έτσι και έγινε. Μπήκα πολύ καλά και πέτυχα μια τέλια έξοδο. Στην έξοδο και από την εξωτερική κατάφερα και έκανα την προσπέραση. Μετά απλά κράτησα ρυθμό. Πήγαινα αρκετά καλά, αλλά πάλι ακούω από το TS o @marmagas να ρωτάει τον@spyder αν έχει ελαστικό για να τον αφήσει μπροστά να μου κάνει επίθεση. Πράγματι έτσι και έγινε. Λέω από μέσα μου...ρε τους πουσ$%δες...δεν με αφήνουν να δω νίκη... Τελικά ο @spyder από πίσω. Καρφώνεται και αυτός στο ΤS ότι δεν μπορεί να πιέσει παραπάνω γιατί δεν έχει και αυτός ελαστικό. Το ακούω...και σκέφτομαι μπορεί να με μπλοφάρουν για να κόψω ρυθμό. Λέω θα δω πόσο πλησιάζει και μετά θα οδηγήσω κατάλληλα. Τελικά είδα ότι δεν μπορούσε να με απειλήσει...βέβαια ήξερα σε ποια σημεία χάνω σε σχέση με τον @spyder γιατί μετά από εκείνα τα σημεία με έφτανε. Οπότε πάλι άλλαξα στρατηγική. Ενώ δεν μπορεί να με φτάσει γενικά, από εκείνα τα σημεία που χάνω στο βάθος τους αγώνα μπορεί να με πλησιάσει. Οπότε οδηγούσα κανονικά χωρίς πίεση, αλλά πίεζα εκεί που έβλεπα ότι χάνει ο @spyder. Όποτε με έφτανε μετά πίεζα στα άλλα σημεία (όχι όμως τόσο όσο να καταπονήσω τα ελαστικά) οπότε τον είχα σε μια σταθερή απόσταση. Αυτό το έκανα για να νομίσει ότι μπορεί να με φτάσει ώστε να πιέζει και να καίει ελαστικό και με την σκέψη ίσως και κάνει και κάποιο λάθος. Μετά από εκείνο το σημείου που είχα αλλάξει την στρατηγική είχε μια σταθερή οδήγηση. Όποτε έβλεπα ότι με πλησιάζει πίεζα στα σημεία που γνώριζα ότι εκεί είμαι γρηγορότερος και δεν υπήρξε πρόβλημα μέχρι το τέλος του αγώνα. Η νίκη πιστεύω ήρθε από την σωστή στρατηγική και την σωστή διαχείριση των ελαστικών. Και πάλι ευχαριστώ τους φίλους μου συναθλητές και συνοδηγούς για τα καλά τους λόγια.
    6 points
  33. Θα τρέξουμε σήμερα ? Για να βλέπω like να βγάζω συμπέρασμα, αν είναι να μαστε 3-4 να πάμε rf2 για προπόνηση. Το practice αρχίζει 9:15 εγώ μπορεί να μπω νωρίτερα κατά τις 8 με 8:30 αν μπει κανείς νωρίτερα ας ρίξει μήνυμα εδώ.
    6 points
  34. σου βρηκα και αβαταρ...
    6 points
  35. Α και μερικές φωτό από τα λεωφορεία μου που ΦΟΒΑΤΑΙ ο mad... Εδώ με το 1ο όχημα, όταν έτρωγε ξύλο στο RBR Εδώ αργότερα με το όχημα σε ασφάλτινα rally... τα οποία ήταν με συνταγή ΨΥΧΙΑΤΡΟΥ (FFB, apex, mapex κλπ) Τελευταία με αυτό που γυρνάω στο rFactor 2 (ενίοτε και στο Assetto Corsa), αλλά ρε mad...λίγη επιείκεια... ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ αχαχαχαχα Και τέλος, το νέο μου απόκτημα από το STEAM... Άντε ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ σε ΟΛΟΥΣ!!!
    6 points
  36. Μου αρέσει που τσακώνεστε χωρίς λόγο.. Είτε ηλεκτρονικά είτε μη ηλεκτρονικά, εφόσον όλα υπολογίζονται απο υπολογιστή ηλεκτρονικά είναι ηλεκτρονικά ελεγχομενα.. Είτε τα απλά μηχανικά είτε τα ηλεκτρονικά.. (μιλάμε για το πρόγραμμα προσομοίωσης) Το αν γενικότερα το κεντρικό ηλεκτρονικό διαφορικό κατανέμει την ροπή ηλεκτρονικά. ή έχουμε ένα απλό σιλικόνης που κατανέμει υδραυλικά δεν μου λέει κάτι.. Ετσι και αλλιώς το σιλικόνης είναι πιο δύσκολο να προσομοιωθεί, μιας και παίζουν ρόλο οι θερμοκρασίες στο κεντρικό διαφορικό, ενώ στο ηλεκτρονικό η κατάσταση είναι λίγο πιο απλή.. Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις είναι γνωστές. υπάρχουν με απλά συστήματα που αλλάζουν την σκληρότητα και το ύψος, υπάρχουν και με μαγνητικά συστήματα που τροποιποιουν τη ροή.. Υπάρχουν φυσικά και τα απλά αμορτισέρ, που είναι αερίου λαδιού, και η θερμοκρασία μεταβάλλει τις ιδιότητες τους αφού αλλάζει ο όγκος και του υγρού και του αερίου ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος αλλά και λειτουργίας.. Δεν ξέρω αν αυτά τα βασικά εξοιμοιώνονται και πόσο και σε ποιά παιγνίδια.. Τίποτε μα τίποτε απο τα παραπάνω, εμένα προσωπικά δεν μου λέει κάτι.. Απλά και μόνο, γιατί κανένας δεν μπορεί να μου αποδείξει οτι η προσομοίιωση είναι σωστή. Οταν οδήγησα ας πουμε το Μ3, και με καρφωμένο γκάζι έβαλα απο δευτέρα τρίτη, και το αμάξι δεν έφερε σβούρα, ήξερα οτι το μοντελάκι είναι λάθος.. Και το ήξερα επειδή το Μ3 το είχα οδηγήσει και είχε το συγκεκριμένο κουσούρι.. Στην προσομοίωση δεν μετράει τι μας λένε οτι κάνουν, αλλά πώς πραγματικά το κάνουν.. Θεωρώ απαράδεκτο και λάθος και κατάπτυστο, το γεγονός οτι παίζοντας με παντλς είσαι πιο αργός απο το να παίζεις με σιφτερ και συμπλέτη. Αρχιτεκτονικά παύουμε πλέον να μιλάμε για προσομοιωτή και μιλάμε για αρκέητν.. Σαν τα παλιά παιγνίδια των κοιν απ, που όταν ήσουν πίσω σε μπουστάριζαν τεχνιτά, και όταν ήσουν μπροστά σε κρατούσαν κομμένο για να υπάρχει συναγωνισμός... Κανένας εξοιμοιωτής δεν προσομοιάζει την απώλεια βαρυδίου ζυγοστάθμισης απο ένα κακό πάτημα σε κέρμπ ας πούμε.. Αφήνω πάντα στην άκρη τις φανφάρες και πάω στην ουσία.. Και αν θα είχατε οδηγήσει πραγματικά κάποτε ένα αγωιστικό αυτοκίνητο, θα νιώθατε πόσο σημαντικό είναι να χάσεις το βαρύδιο στον τροχό.. ξαναλέω.. Μαλώνετε σαν να είσαστε ντιβέλοπερς των παιγνιδιών.. Αν είσαστε, δεν έχετε κάνει καλή δουλεία.. Και το ένα και το άλλο παιγνίδι έχουν τεράστιους συμβιβασμούς αλλά προσφέρουν μεγάλη ευχαρίστηση σε πολλούς παίκτες. Βαρέθηκα να ακούω να υποστηρίζετε το Α ή το Β παιγνίδι, να σας λέμε τα κουσούρια, να μην τα παραδέχεστε και μετά να βγαίνει διορθωτική έκδοση.. Το ασσέτο ας πούμε, έχει περισσότερα σέρβις πάκς απο όλες τις εκδόσεις των γουίντουζ μαζί.. Αυτό ένα πράγμα μόνο μπορεί να σημαίνει.. Το παιγνίδι είναι ακόμα σε εξέλιξη και έχει ατέλειες.. Μέχρι λοιπόν να εξελιχθεί και να είναι σωστό, για εμένα είναι λάθος αρχιτεκτονικά.. Πραγματικά χέστηκα αν δείχνει τα πουλάκια να τιτιβίζουν πάνω στα κλαδιά απο τα δέντρα στην ίμολα, χέστηκα αν δείχνουν και τα σαλιγκάρια πάνω στο κέρμπ.. Η ουσία σε ένα εξοιμοιωτή είναι εντελώς διαφορετική.. Αυτά και καλούς αγώνες....
    6 points
  37. Εντάξει τους έδωσα το σετάπ του Βήτα στο Maranello, σώθηκαν.
    6 points
  38. Μπράβο σε όλους που συμμετείχαν σε ένα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ πρωτάθλημα με τα υπέροχα αυτοκίνητα του @John@John Με την σειρά μπράβο επίσης και στον@spyder για τις ατέλειωτες ώρες δοκιμών μαζί με τον συνονόματο του Γιάννη, για να πάρουμε όλοι μας μια παγγελματικη υλοποίηση μοντ!!! Επίσης μπράβο για την πρωτιά στις πίστες! Στον@andre για τις πρωτιές του σε γενική και αναβάσεις (γμτ με κέρδισε... χαχαχαχα)! Πολλά μπράβο στον@sC_w0lveS για την απίστευτη σταθερότητα και μεθοδικότητα σε όλους τους τομείς μέσα και έξω από πίστες! Τέλος στην αγαπημένη τρισάθλια χελωνα@mad_dog η οποία έκανε την υπέρβαση φετος, αφού απέδωσε πάνω από τα αναμενόμενα, τερματίζοντας τελικά κάπου στην μέση και κάτω, ενώ τα προγνωστικά τον έδιναν στην τελευταία θέση Χαχαχαχα Ξέρω φταιω εγώ, οι άλλοι, οι εξωγήινοι, η κακιά η ώρα, η ζέστη, το κρύο, ο ανάδρομος Ερμής και άλλοι τόσοι που βαριέμαι να γράψω χαχαχαχαχα Εγώ σου είπα αγορι μου δοκιμασμένη λύση!!! ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΑΝΩ ΑΚΡΩΝ για αρχή και βλέπουμε!!! Βέβαια δεν μπορώ να μην πω μπράβο και στα υπόλοιπα παιδιά@marmagas@Antonis14@haris274 και άλλους που τυχόν χω ξεχάσει Και του χρόνου!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  39. ΕΡΧΕΤΕ..ΠΑΛΙ ΣΤΑ 3,5L ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΑ 435HP & 1087kg Fotos 2008 by 100octane.de Technische Daten Karosserie Basis: Mercedes-Benz W 201 Aufbau: nach FIA E1-Reglement Gewicht leer-lackiert: 200 kg Rohrrahmen: 25ChrMo4 Zelle angefertigt durch: LEUKO Motorsportteile Anbauteile: Komplett aus Karbon Fahrzeuggewicht fahrfertig: 825 Kg Motor Hersteller: Judd Leistung: 415 kW (564 PS) bei 9900 U/min. 400 Nm Bohrung / Hubraum: 3,5 lt. Zylinderzahl 90-Grad-V8 Gemischaufbereitung: Motec M800 Zündung: Sequentiell über Motec / CDI 8 Gewicht trocken: 138 Kg Jahrgang / Geschichte: 1990 / Brabham F1 weitere Daten Getriebe: Hewland 6-Gang sequentiell Antriebsart: Transaxel Gewichtsverteilung: 47% vorne - 53 % hinten Bremsen: AP mit ABS TEVES MK 60 Vortriebssystem: Traktions-Kontrolle Beschleunigung: 0 - 100 km/h 2,7 sek.
    5 points
  40. Καλημέρα! Είμαι Φρανκφούρτη μήπως ακουει ο ακατανομαστος@mad_dog ?? ? ΥΓ. Για όσο είμαι εδώ ο @ακατανομαστος "υποβιβάζεται" από καλύτερος πιλότος της Γερμανίας και γίνεται τουλάχιστον ο 2ος καλύτερος μετα από εμενα! Αχαχαχαχα Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  41. Παιδια caterham 360R ειναι φοβερο. Η συμπεριφορα στο κρατημα, σχεσεις και φρενα ειναι πολυ κοντα στο πραγματικο και το λεω εχοντας συνεχη εμπειρια με παρομοιο αυτοκινητο. Μπραβο τους εχουν κανει φοβερη δουλεια. Sent from my X900+ using Tapatalk
    5 points
  42. Η μελλοντική μου αγορά Kit Augury of Open Sim Wheel θέλω να γίνω πιλότος στη θέση του πιλότου Αν δεν θέλω shifter παίρνω αυτό και του βιδώνω το τιμόνι της αρεσκείας μου ή μαζί με τιμόνι Το καλό του παραπάνω είναι, εκτός απ'τα paddles, τα κουμπιά στο τιμόνι, πολύ χρήσιμα. Αλλιώς παίρνεις ένα τιμόνι το βιδώνεις και παίζεις αλλά θές shifter ή αυτό για G27 και αυτό για τα πετάλια. Πιλότε μπορείς να μου πείς το φάρδος και βάθος της βάσης του μοτέρ;
    5 points
  43. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Συνεχίζουμε κανονικά το πρόγραμμά μας , 4 από μας θα τρέξουν ασσέττο την Κυριακή επειδή θέλουμε να είμαστε συνεπείς σε ότι λέμε, από εκεί και πέρα η συμμετοχή από κοινού με τα παιδιά απέναντι σε ένα πρωτάθλημα με αγώνες ανά 15 μέρες φαντάζει πιθανή μόνον όταν το αποφασίσουμε από κοινού, όπως κάναμε με το raceroom για να μην σπάει η ομάδα. Φυσικά μετά το τέλος του αγώνα ερχόμαστε κατευθείαν στο raceroom για να τρέξουμε μαζί σας και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση . Στο μέλλον αφού τελειώσει το RRE και αν δεν ευοδωθεί η προσπάθεια για το πρωτάθλημα με τους απέναντι , λέμε να δοκιμάσουμε assetto ή automobilista ,για το σκοπό αυτό έχουμε στείλει στη Βραζιλία αντιπροσωπεία επίλεκτων οδηγών δοκιμαστών ,δυστχώς ο καλύτερός μας πιλότος δεν πήγε μαζί γιατί έχει ανειλημμένες υποχρεώσεις λέει. Αν αυτοί αποφανθούν πως το automobilista αξίζει θα δοκιμάσουμε να τρέξουμε ένα μικρό πρωταθληματάκι και με αυτό αφού η τιμή απόκτησής του είναι πολύ λογική. Το rf2 όπως καταλάβατε θα παραμείνει στον θώκο του καθώς κρίναμε πως κανείς και τίποτα δεν μπορεί να το εκθρονίσει από εκεί.
    5 points

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...