Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/01/2019 in all areas

  1. Και όμως ένας αποφάσισε να επενδύσει ουκ ολίγα ευρώ και να αγοράσει την πανάκριβη και εξαιρετικά γρήγορη BMW CSL Ίσως να θέλει να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στους πελάτες του, ίσως και να θέλει τα Σαββατοκύριακα να πετάγεται μέχρι την πίστα του Spa για να κάνει κανένα γρήγορο γύρο, το γεγονός είναι πως ο συγκεκριμένος επαγγελματίας πρέπει να είναι ο πιο γρήγορος… ταρίφας στον κόσμο. Και βέβαια, όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες πρόκειται για κανονικό ΤΑΧΙ και όχι για ειδικό όχημα μεταφορές VIP, όπου ίσως μια τέτοια επένδυση θα είχε κάποιο νόημα. Το γεγονός είναι ότι οι φωτογραφίες της συγκεκριμένης BMW CSL στους δρόμους της Glasbachrennen , κάνουν το γύρο του κόσμου και πολλοί είναι αυτοί που σίγουρα θα κακίζουν τον ταξιτζή για την επιλογή του, όμως εμείς λέμε πως απλά ζηλεύουν!..
    4 points
  2. Χριστός Ανέστη! Xρονια πολλα σε ολους, Είθε το Άγιο Φως να λαμπρύνει τη «στολή της ψυχής» μας και να την ατσαλώσει με υπομονή, για τα δύσκολα που ήρθαν, για τα άγνωστα που έρχονται,
    3 points
  3. And andre vs panos https://youtu.be/aLUcz69OA3Q
    3 points
  4. Καλή Χρονιά εύχομαι σέ όλους με υγεία ,ευτυχία καί θετική σκέψη ! Καλά αγωνιστικά χιλιόμετρα αγωνιάρηδες..!
    3 points
  5. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους
    3 points
  6. Θέλω να τονίσω για μια ακόμη φορά (δεν επαινώ τον @John@John) ότι το mod Group H Special από όσα mod έχω δοκιμάσει free και payware για το είδος του, δηλαδή τύπο αυτοκινήτων, είναι εκεί έξω το καλύτερο με διαφορά. Επαναλαμβάνω ότι τα physics είναι δουλειά πάνω από ένα έτος, με στοιχεία από αληθινά αγωνιστικά, όπως φρένα, αναρτήσεις, διαδρομή αναρτήσεων, κινητήρας και πόσα άλλα. Δεν είναι τιμές κουκουρούκου που θα έλεγε και ο @John@John. Επίσης η επιβράβευση έρχεται από έξω (βλέπε Josh Hoare) και Mark Pearce και πόσοι άλλοι όπως Γάλλοι που έχουν και δικό τους πρωτάθλημα και μόλις δοκίμασαν τα αυτοκίνητα παραμιλούσαν... Τα γραφικά δεν είναι θέμα για κάποιον που γνωρίζει από physics (βλέπε RBR), γιατί τα physics μοιράζουν εγκεφαλικά λέμε !
    3 points
  7. Οπως τα βλέπω σε 15 χρόνια που θα μαι χούφταλο του κερατά αν υπάρχω, θα με πείσουν πως κάτι άλλαξε...... Μέχρι τότε να στε όλοι καλά και μη πολυσκοτίζεστε για λεπτομέρειες ,start your engines και τα μυαλά στα κάγκελα ,αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει ..... Τα λέμε στην πίστα κάποια στιγμή ......
    3 points
  8. Glasbachrennen...η ιστορία μας θυμίζει ότι στις 7 και 8 Σεπτέμβρη του 1974 συναντήθηκαν πρώτη φορά οδηγοί με "πειραγμένα" αυτοκίνητα στο Bad Liebenstein για τον πρώτο αγώνα του Glasbachrennen. Ο καλύτερος χρόνος για το 2013 ήταν του Simone Faggioli με Norma M20FC 2:02,162 και το 2016 ο ίδιος έγραψε 2:01.557. Στον 22ο Internationalen ADAC Glasbachrennen το 2017 ο Christian Merli με την Osella FA 30 γράφει χρόνο 1:58.440. Στις 17.06.2019 στο εικονικό πρωτάθλημα αναβάσεων θα συναντηθούν οδηγοί από όλες τις μεριές του πλανήτη για να γράψουν χρόνους που θα μείνουν στην ιστορία. Η κατηγορία των αυτοκινήτων είναι η Group H Special με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τροποποιημένα μηχανικά μέρη όπως κινητήρας, 6τάχυτο κιβώτιο ( sequential manual gearbox), αναρτήσεις, φρένα κ.τ.λ. που αποδίδουν πάνω από 300 άλογα και φτάνουν μέχρι 460 άλογα. Oι οδηγοί θα προσπαθήσουν να γράψουν τους καλύτερους χρόνους μετά από 3 περάσματα. Όλοι νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και μερικοί με εμπειρία από αγώνες GT3 και F1 που υπάρχουν αναμεσά τους νομίζουν ότι μπορούν να είναι οι γρηγορότεροι. Όμως τα γεγονότα έδειξαν ότι το Hillclimb είναι αδρεναλίνη που εκτοξεύεται στα ύψη σε αυτήν την μικρή διάρκεια του αγώνα. Ο μόνος αντίπαλος είναι ο χρόνος που τους περιμένει υπομονετικά στην γραμμή τερματισμού. Και οδηγοί από GT3 και άλλες κατηγορίες δέχτηκαν ότι το hillclimb είναι άλλη κατηγορία αγώνων που σε μερικά λεπτά απελευθερώνει όση αδρεναλίνη χρειάζεσαι για έναν ολόκληρο αγώνα Le Mans ! Αν αισθάνεσαι έτοιμος και νομίζεις ότι είσαι γρήγορος σε περιμένουμε στην Δευτέρα στην ανάβαση Glasbachrennen να αποδείξεις σε όλους τους simracers ότι ανήκεις στους γρηγορότερους του πλανήτη ! Ανάμεσά τους και ο γρηγορότερος sim racer του πλανήτη ο @mad_dog ή αλλιώς "Π ι λ ό τ ο ς"...
    3 points
  9. Καλησπέρα racers ! Eνα βιντεάκι από τις μάχες με τον vita ! Αν θέλει κάποιος από την παρέα στον faust είμαστε τις Πέμπτες και μπορεί και τις Τρίτες από τις 10 και μετά ....
    2 points
  10. Δηλώσεις μετά τον αγώνα (οδηγός: mad_dog) Είμαι άνθρωπος που δεν κάνει δηλώσεις μετά τους αγώνες γιατί τα έργα και οι πράξεις μιλούν από μόνες τους. Κατέβηκα σχεδόν χωρίς προπόνηση με τους άσπονδους εχθρούς μου να με περιμένουν στην γωνία ελπίζοντας να κάνω το λάθος. Ενας Πιλότος δεν κάνει ποτέ λάθη και τίποτα δεν είναι τυχαίο, οι αλλαγές ταχυτήτων, το τιμόνι και η αισθηση του γκαζιού με το φρένο μοιάζουν περισσότερο με χορο μπαλέτου παρά οδήγηση. Και όμως ένας Πιλότος όταν οδηγά το θέαμα που μένει και αφήνει να πλανάται είναι λες και βλέπεις μια χορογραφία στην άσφαλτο. Οι κινήσεις απαλές και όμως δείχνουν άγριες σαν τα κύματα της θάλασσας, που μόνο ο Πιλότος μπορεί και είναι σε θέση να δαμάσει. Για να μην μακρυγορώ, θέλω να πω ότι αυτός ο αγώνας ήταν ένας περίπατος χωρίς αγχος, μια βόλτα στην εξοχή ή αν προτιμάτε μια χαρούμενη βόλτα στο ηλιοβασίλεμα. Οδηγοί που τόλμισαν και με κοίταξαν στα μάτια (ονόματα δεν λέμε ούτε ρουφιάνοι είμαστε @troffeo τον λένε) έμειναν με την απορία και με τις σκέψεις πως είναι αδύνατον όχι μόνο να με πλησιάσουν στους χρόνους αλλά απεντίας είναι θείο δώρο να έχουν την χαρά να αγωνίζονται δίπλα μου ! Τα λέμε στον επόμενο αγώνα αγαπητοί μου φιλοί και οπαδοί μου ! Statements after the race (driver: mad_dog) I am a person who does not make statements after the races because the works and deeds speak for themselves. I went down almost without training with my helpless enemies waiting for me in the corner hoping to make a mistake. A Pilot never makes mistakes and nothing is accidental, the gear changes, the steering wheel and the feeling of the accelerator with the brake are more like a ballet dance than driving. And yet a Pilot when he drives the spectacle that stays and lets it wander is as if you see a choreography on the asphalt. The movements are gentle and yet look wild like the waves of the sea, which only the Pilot can and is able to tame. Not to be outdone, I mean this race was a stress-free walk, a walk in the countryside or if you prefer a happy walk at sunset. Drivers who dared and looked me in the eyes (we do not say names or we are traitors, they call him @troffeo) were left with the question and the thoughts that it is impossible not only to approach me in time but in return it is a divine gift to have the joy of fighting side by side my! See you in the next match my dear friends and fans!
    2 points
  11. Σορρυ που δεν ήρθα χθες, με πήρε ο ύπνος νωρίς. Τα λέμε στο επόμενο.
    2 points
  12. Χωρίς πατέντα που θα ήταν αυτή η χώρα. Ιδέα-σχεδιασμός-υλοποίηση Ο Ξάδερφος. Το κάτω μέρος που έσπασε σε δυο σημεία, μέσα έξω λάμα για τις απότομες επιταχύνσεις επιβραδύνσεις. Συν διαγώνια στήριξη με λάμα για τα πλευρικά G. Ηλεκτροκολληση Κόψιμο Τρύπημα βίδωμα βάψιμο. Ο μάστορας έδωσε εγγύηση για μοτέρ μέχρι 780hp. Βρήκα και παρήγγειλα ένα ζευγάρι καινούρια αλλά θα παραλάβω σε 30+ μέρες. Δεν προλαβαίνουν λόγω covid.
    2 points
  13. Μπαίνω.. δεν με ειδες? Ουγγαρία έχεις... Ο σέρβερ έχει πρόβλημα με τα επιλεκτικά αποτελέσματα και τις αποκρύψεις των χρονων των υπερ-οδηγών.. Π.χ. Μονζα 1,43,580 που κανένας άλλος παγκόσμια δεν κατάφερε να κάνει... Ρωτάω ξανα.. Αφού μπορούσες να τον κλείσεις και να μην περάσει, γιατί τον άφησες και μετά τον τράκαρες? Αυτό δεν καταλαβαίνω. Εχεις εξήγηση? απο το πρωί το σκέφτεσαι.. Πες κάτι..
    2 points
  14. Αλλη φορα μην βαζεις το κρανος για να καταλαβω οτι εισαι εσυ αχαχαχαχαχα
    2 points
  15. Τι λες ρε παιδι μου τωρα..........πολλα ετη φωτος μπροστα μιλαμε. Ειπαν ποτε βγαινει να κανω preeorder ???
    2 points
  16. Πάντως οτι καλύτερο έχω δει σε motion rig. Μετά τον αγώνα σίγουρα χρειάζεσαι σάουνα και σπα.
    2 points
  17. INTRODUCING THE GT PRO & CHALLENGER SERIES 2020 https://www.studio-397.com/rfactor2-gt-series-2020/
    2 points
  18. Εγώ λέω να κάνεις ένα σέρβερ γνωριμίας με Password για τα παιδιά εδώ, να δοκιμάσουν το παιχνίδι αυτήν την Πέμπτη. Ας αφήσουμε τις ακρότητες για μετά ? Αντε @andreκαι @spyderπροτείνω να το αγοράσετε αν δεν το χετε κάνει ακόμα και φυσικά όποιος άλλος θέλει πιστεύω είναι καλοδεχουμενος από τον admin @mad_dog.. ΥΓ. Προτείνεται ανεπιφύλακτα και δια ροπάλου η χρήση VR η εμπειρία γίνεται εκ των ουκ άνευ και δια παντός.
    2 points
  19. Καλή χρονιά κι από μένα στα παλικάρια που φυλάνε τις Θερμοπύλες του simracing.
    2 points
  20. Καλά Χριστούγεννα σε όλους τους φίλους συνοδηγούς αργούς (@troffeo, @rapid_fast) και γρήγορους (oπως @mad_dog, @spyder, @andre, @panosdimip, @John@John και όσους άλλους έχω ξεχάσει) ! Har har har
    2 points
  21. Καλές γιορτές @panosdimip :) οπως και Χρονια Πολλα με υγεια και σε ολους και στις οικογενιες σας. Καλα Χριστουγεννα !!!!!
    2 points
  22. Πρόσφατα είχα το ίδιο πρόβλημα και έσβησα το player.json και έφτιαξε, άβυσσος τα ΠιΣι Το ACC καλύτερο του AC αλλά το rF2 έχει καλύτερη πληροφορία στο τιμόνι όπως κι εσύ κατάλαβες.
    2 points
  23. Απο ότι λένε εδώ παίζουν τα Simucube 1 και 2, Heusinkveld pro και ultimate pedals, Heusinkveld shifter και dsd button box
    2 points
  24. Έχω το Oculus rift CV1, το οποίο είναι σχεδόν προηγούμενο μοντέλο από το S. Λεω σχεδόν γιατί ουσιαστικά περιμένουν να βγει το Oculus 2 που θα έχει σημαντικές διάφορες! Για πρώτη φορά θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον άσχετο σε ότι αφορά την αίσθηση και τον ρεαλισμό, όταν χρησιμοποιείς VR! Τα λέει όλα, αν και δεν μπορούν να ειπωθούν αλλά μόνο να τα βιώσεις για να καταλάβεις την τεράστια διαφορά. Θα μπορούσα να πω ότι είναι σαν να βλέπεις ταινία ασπρόμαυρη του Βωβού κινηματογράφου και μετά να τρεις τον πόλεμο των άστρων, με υπερπαραγωγή έγχρωμη από το Χόλιγουντ (και βάλε)!!! Το μόνο «μείον» που εντοπίζω είναι η ζεστη, όχι τόσο από την προσπάθεια, η οποία προέρχεται από την λειτουργείς των οθονών που βρίσκονται ακριβώς εμπρός από τα μάτια σου σε κλειστό περιβάλλον. Υπάρχουν όμως λύσεις για αυτό (διάφορες μοντες) αν και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα βγουν και από τους παραγωγούς. Τα γυαλιά του Φιλοθεου είναι αναβάθμιση σε σχέση με τα δικά μου, στον τομέα των γραφικών που μειώνουν πολύ το screen door effect, αλλά και επειδή χρησιμοποιούν LCD οθόνες αντί για OLED. Για να μην βιώνεις όμως καταστάσεις sickness πρέπει να είναι ΟΚ ο οργανισμός σου, αλλά κυρίως να έχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ υπολογιστή σε ΟΛΑ του τα κομμάτια! Πολυ θετικά ακούγονται και για την πρόταση της Valve (steam), αλλά και για την πρόταση της HP η οποία θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο ως τελική έκδοση. Το κόστος για αγορά ΝΕΟΥ εξοπλισμού, θα είναι δυστυχώς πάνω από €600, αλλά για εμένα είναι το ίδιο καθώς για να παίξεις με 3 καλές οθόνες χρειάζεσαι τα ίδια χρήματα. Φιλοθεε ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ρε φίλε!!!
    2 points
  25. Λοιπόν, θα τοποθετηθώ επί του θέματος στο όνομα που ακούει VR. Κατάφερα καθαρά από τύχη να αποκτήσω -από κάποιον που του προξενούσε ζαλάδες- το Oculus Rift S σε πολύ καλή τιμή σχεδόν τζάμπα. Μιλάμε για συσκευή 5 ημερών... Λοιπόν, για μένα ήταν θέμα γιατί τώρα δεν μπορώ να έχω τις τρεις οθόνες. Οπότε αναγκαστικά θα πήγαινα σε λύση VR, αλλά όχι να δώσω και 600€-800€. Και να τα είχα δεν θα τα έδινα. Μέχρι 400€ το πολύ θα έδινα. Δοκίμασα το rF2 και μόνο στα GT3, ειδικά την Porsche. Tην πρώτη φορά είχα ζαλάδες γιατί έτρεξα στην Mid Ohio που έχει ανηφόρες κατηφόρες, τυφλές με ανάβαση και στροφές κ.τ.λ. Kαταρχήν να πω ότι η αίσθηση ειδικά την πρώτη φορά που κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο είναι χωρίς λόγια. Ειδικά αν το μοντέλο είναι με λεπτομέρειες απλά μένεις χαζός. Μετά η οδήγηση, που όπως είναι γνωστό τρέχω με όλα βγαλμένα όπως και τιμόνι και στο rF2 είναι σαν να είσαι μέσα. Αλλά κύριοι, ιδρώνεις πολύ, έχεις άμεση επαφή με το αυτοκίνητο και λειτουργείς αλλιώς από ότι όταν τρέχεις με οθόνες. Προσωπικά ίδρωσα πολύ και κουράστηκα, σαν να οδηγούσα αληθινό αμάξι. Το αίσυημα είναι τέτοιο, που είναι πράγματι σαν να είσαι μέσα. Ειδικά στις δοκιμές κοιτούσα επάνω δεξιά τον καθρέπτη όπως στις αληθινές καταστάσεις, ή κοιτούσα δεξιά, αριστερά ή στις στροφές κοιτούσα αλλιώς όπως θα έκανα με το αληθινό αυτοκίνητο. Περιττό να πω, ότι από εδώ και πέρα ΜΟΝΟ με VR. Στο ACC, μου άρεσε αρκετά γιατί εκεί είναι και η λεπτομέρεια μεγαλύτερη, αλλά το feeling και τα physics σου χαλάνε αυτήν την ωραία αίσθηση. Βέβαια εννοείται ότι μόνο θετικά μπορώ να πω και για το ACC που προσπαθεί και πιστεύω είναι στον σωστό δρόμο. Εγώ το υποστηρίζω από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε. Για να μην μακρηγορώ, θα πω μόνο ότι όποιος βγάζει χρόνους με το VR είναι χεράς, είσαι σε καταστάσεις ρεαλιστικές, βλέπεις μόνο το αυτοκίνητο, τον δρόμο και όλη αυτή η συνεργασία σε βάζει μέσα στον ρεαλισμό. Δηλαδή ότι και να πω τώρα δεν έχει νόημα, εκτός αν κάποιος δοκίμασε με VR. Αλλιώς ότι και να πω δεν θα γίνει κατανοητό. Σκεφτείτε μόνο ότι είσαι τελείως συγκεντρωμένοςμ γιατί με τα VR δεν βλέπεις έξω, δηλαδή δεν έχεις επαφή με το περιβάλλον του δωματίου. Αλλά όπως είπα μόνο αν δοκιμάσετε. Δεν ξέρω αν ο γρουσούζης μπορεί να το θέσει καλύτερα ή να το εξηγήσει καλύτερα.
    2 points
  26. Καλημέρες!!! Για ποιο πρωτάθλημα μιλας??? Απο αυτό το malt whisky που πινεις, πρέπει να σε «πειράζει» η χημική ένωση του δρύινου βαρελιού με το ελάχιστο και ζεστό οξυγόνο που αναπνέεις στην περιοχή σου... ???????? Εγώ, δεν νομίζω να καταφέρω να τρέξω αγώνα, ούτε να ανοίξω υπολογιστή δλδ, πριν το τέλος Αυγούστου με τίποτα!!! Πολυ δουλειά, πολλές υποχρεώσεις και καθόλου χρόνος! Οχι ότι χρειάζομαι χρόνο για να κερδίσω τον «άσχετο», αν βάλεις @mad_dog μόνο τους αγώνες που έχω τρέξει και τους δικούς σου καλύτερους οποιους θέλεις, πάλι σε έχω ?, αλλά όπως έχω ξαναγράψει όταν κανείς 1.500 χιλιόμετρα την βδομάδα για δουλειά, ΔΕΝ μπορείς να κάτσεις μπροστά σε τιμόνι για να τρέξεις αγώνα ούτε για πλάκα! Επιπλεον, αυτή την βδομάδα είχα κανονίσει να τρέξω τον αγώνα, αύριο Δευτέρα το απόγευμα βαφτίζει ο Θάνος (thazio για όσους ξέρουν) τον γιο του και έτσι ο «άχρηστος» με το ΤΑΧΙ γλιτώνει για ακόμα μια φορά: 1. Το διασυρμό-εξευτελισμο 2. Τα νεύρα και την γνωστή εξαφάνιση του μετά από το τέλος του αγώνα, χωρίς «καληνύχτες» 3. Την «ταραγμένη» ψυχική υγεία που του προκαλεί το Γκρι ΜΚ2 με το νούμερο 18!!!! Καλο αγώνα σε όλους και κυρίως ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!
    2 points
  27. Αγαπητοί φίλοι συνοδηγοί, για πρώτη φορά θα είχαμε την τιμήνα είχαμε στην πρώτη θέση έλληνα οδηγό, τον @andre αλλά για μια ακόμη φορά οι χαρές διαδέχτηκαν την λύπη. Πολύ γρήγορος ο @andre έδειξε ότι έμαθε την ανάβαση και τα σημεία που έπρεπε να προσέξεις, αλλά είπε ότι η ανάβαση έχει και άλλα σημεία που αν τα προσέξεις κατεβάζεις χρόνο, αλλά δεν υπήρχε ο κατάλληλος χρόνος προετοιμασίας. Οι Γάλλοι έδειξαν ότι δεν τρέχουν για πλάκα αλλά το βλέπουν το θέμα επαγγελματικά και αυτό φαίνεται από τις ώρες που είναι στον server αλλά και από τους χρόνους που γράφουν. Ο @spyder πολέμησε αρκετά, στο 3ο πέρασμα έγραψε και τον καλύτερο χρόνο του, σίγουρα αν είχε χρόνο για setup και δοκιμές θα κατέβαζε αρκετά κάτω τον χρόνο. Εγώ, δηλαδή ο Πιλότος, δεν είχα κάνει προπόνηση (αν και δεν χρειάζεται για έναν οδηγό σαν εμένα), δεν έδειξα την απαραίτητη σοβαρότητα, επειδή είδα την ανάβαση πατημένη, έλα όμως που είχε σημεία που έπρεπε να πας φυλαγμένα και αν έμπαινες όπως έπρεπε θα κατέβαζες αρκετά χρόνο. Η μπέμπα προσπάθησε, στις ευθείες η άσφαλτος κρυβότανε από τον φόβο της στο πέρασμα του θηρίου, αλλά ο οδηγός δεν μπόρεσε να την δαμάσει όπως έπρεπε και τερμάτισε τελικά 4ος. Ο φίλος @stauros gr πάλεψε, υπήρχε πρόβληα με το αυτοκίνητο και δεν ήταν όπως το ήθελε ο οδηγός. Στον αγώνα όμως έγραψε καλούς χρόνους. Ο @troffeo άφαντος, αφού κατάλαβε ότι δεν μπορεί πλέον να με φτάσει στην βαθμολογία, βρίσκει δικαιολογίες για να μην τρέχει... Ο @John@John και αυτός πολύ γρήγορος αν σκεφτούμε ότι έκανε 5-6 περάσματα και μετά έτρεξε στον αγώνα. Ο καινούργιος οδηγός (Mitsoscoupe) τερμάτισε, αν και θα μπορούσε καλύτερα, σίγουρα θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Έναν καημό βέβαια έχω, που θα πάρω το πρωτάθλημα χωρίς τον αυστραλό, αλλά δεν μπορεί να τα έχουμε και όλα δικά μας... Θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση !
    2 points
  28. Φίλοι συνοδηγοί, ο αγωνας στην ανάβαση Trento Bondone θεωρείται ότι είναι η πράσινη κόλαση για τις πίστες. Είναι μια μεγάλη ανάβαση, δύσκολη, κλειστή και με πολλά σημεία παγίδες. Σε αυτόν τον αγώνα δεν μπόρεσα να τερματίσω. Ίσως έφταιγε το setup και το configuration της θέσης οδηγού, αλλά δεν είναι καμία δικαιολογία για έναν οδηγό παγκοσμίας κλάσης όπως ο Πιλότος. Οι δικοί μας τα πήγανε αρκετά καλά, αλλά οι ξένοι για μια ακόμη φορά έδειξαν ότι η προετοιμασία και το stup παίζει καθοριστικό ρολο. Γράψανε χρόνους πολύ καλούς και έδειξαν πόσο ζεστά έχουν δει το θέμα. Συγχαρητήρια σε όλους όσους είδαν καρό σημαία και θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση.
    2 points
  29. Το επίπεδο της συζήτησης σας με συγκίνησε.
    2 points
  30. -69*Κύριοι συνοδηγοί, φίλοι και οπαδοί (του @mad_dog), ο αγώνας στο Glasbachrennen βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL μη ικανοποιημένο, δοκιμάστηκαν πολλά setup, αλλά η μπέμπα αν και τέρας δεν ταίριαζε καθόλου σε αυτήν την ανάβαση. Η μπέμπα θέλει άπλα και όχι κλειστά κομμάτια για να δείξει τον επιθετικό της χαρακτήρα. Ο οδηγός σκέφτεται να αλλάξει αυτοκίνητο και άς έχει ποινή μηδενισμού. Αλλά δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο να μαντρώσει το ταλέντο του και να δώσει χαρά σε τρισάθλια σαλιγκάρια. Απλά το κάνει για να ανέβει και ο ανταγωνισμός διότι ακόμη και με τον μηδενισμό το πρωτάθλημα θα το κατακτήσει. Στα του αγώνα τώρα, οι Γάλλοι έκαναν πολύ προπόνηση και αυτό φάνηκε από τους χρόνους. Τα μικρά αυτοκίνητα με το ιδανικό setup έδειξαν τι είναι ικανά να κάνουν. Οι δικοί μας οι Έλληνες πάλεψαν αλλά δεν τα κατάφεραν. Οι Γάλλοι το έχουν πάρει ζεστα, αφού ακόμη και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές χτες ήταν στον server και παρόλο που είχε βροχή ήταν μέσα και έτρεχαν. Αυτό μόνο για να δείτε πόσο ζεστά έχουν πάρει το θέμα. Στον επόμενο αγώνα ο οδηγός θα κατέβει πολύ πιθανόν με άλλο αυτοκίνητο για να δείξει γραμμές και πως οδηγάνε σε μια ανάβαση 17km ! Αλλά ακόμη είναι νωρίς μπορεί να κριθεί από τις δοκιμές που θα κάνει με την μπέμπα προτού προβεί σε αυτήν την μεγάλη απόφαση, αλλαγής αυτοκινήτου. Οι αναβάσεις είναι ένα πολύ δύσκολο άθλημα, γιατί τα λάθη δεν συγχωρούνται. Έχεις 3 ευκαιρίες να αποδείξεις τι μπορείς να κάνεις και από εκεί και πέρα θα κριθείς από το χρονόμετρο και τους αντίπαλους οδηγούς. Όταν είσαι στην γραμμή ανάβασης, μιλάω πάντα για το online αγώνα, o αγωνοδίκης φωνάζει το νούμερο του αυτοκινήτου και ετοιμάζεσαι να πας στην γραμμή εκκίνησης. Εκεί βλέπεις τον αντίπαλο που ετοιμάζεται να κάνει εκκίνηση και σκέφτεσαι ότι είσαι γρηγορότερος. Μερικοί οδηγοί σαν εμένα είναι ψύχραιμοι, μερικά άλλα σαλιγκάρια τα κυριεύει ο πανικός και αυτό φαίνεται από τις θέσεις και την βαθμολογία... Μείνατε συντονισμένοι, η επόμενη ανάβαση είναι 17.3km !!!
    2 points
  31. Αγαπητοί μου φίλοι συνοδηγοί και τρισάθλιο σαλιγκάρι @troffeo, o 5ος αγώνας Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL 3.5 (με τα θηριώδη 440 αδάμαστα άλογα να τραντάζουν την γη στο πέρασμά τους στα ικανά και χειρουργικά χέρια του Πιλότου) όχι έτοιμο και ικανό να απειλήσει τα υπόλοιπα πληρώματα και να γευτεί την θέα εκεί ψηλά στο βάθρο όπου έχει συνηθίσει να βρίσκεται. Το αγωνιστικό δεν είχε καλό setup, και τα περάσματά του πτωχά και πολύ μακριά παό τους πρώτους. Στον αγώνα αυτόν, υπήρξαν δυνατά πληρώματα από την Γαλλία και το FIAT X/19 έδειξε τι είναι ικανό να κάνει σε κλειστές αναβάσεις. Σίγουρα και η προετοιμασία έπαιξε κάποιο ρόλο, αλλά οι μηχανικοί έστησαν έτσι το αγωνιστικό που πατούσε σαν κάρτ. Τάπα οι Γάλλοι και το FIAT σαν σαύρα δεν ξεκολλούσε λέμε ! Οι δικοί μας Έλληνες πάλεψαν άλλα έπεσαν με τιμή στην μάχη. @spyder και @andre γρήγοροι όπως πάντα αλλά 3 sec διαφορά σε αυτές τις συνθήκες μοιάζουν με ώρες. Οι Γάλλοι βρήκαν το setup, πίεσαν όσο έπρεπε και στο τέλος ερωτηματικά αιωρούνταν στον αέρα πως και αν είναι δυνατόν... Ο @troffeo αν και χωρίς προπόνηση έγραψε καλούς χρόνους, αλλά πολύ μακριά από τους πρώτους. Ο @John@John και αυτός χωρίς προπόνηση προσπάθησε και έγραψε ικανοποιητικούς χρόνους για κάποιον που δεν είχε κάνει προπόνηση. Για μένα οι αγώνες έχουν πάψει να έχουν ενδιαφέρον από την στιγμή που λείπει ο Αυστραλός, γιατί όπως είχα πει ήθελα να κερδίσω το πρωτάθλημα με την συμμετοχή του Αυστραλού. Δεν δέχομαι πρωταθλήματα σαν δώρο, γιατί αλλιώς δεν μπορώ να υπερασπιστώ τον τίτλο του Πιλότου. Στην επόμενη συμμετοχή θα έχουμε εκπλήξεις, οπότε μείνετε συντονισμένοι !
    2 points
  32. Φιλοθεε ο λαός σου περιμένει εξηγήσεις για την χαμηλή σου απόδοση, τελευταία. Ο Αυστραλός μου έστειλε mail και μου λέει " πόσους αγώνες πρέπει να λείψω επιτέλους, για να με περάσει ο @mad_dog " Το δεν έκανα προπόνηση, όπως λέει και ο Γιώργος δεν είναι δικαιολογία. Το όνομα mad dog είναι ταυτισμένο με τις αναβάσεις. Πρέπει να εξηγηθείς. **Εντωμεταξύ κανε και το Review του αγώνα.
    2 points
  33. ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ SPA ΜΕΤΑ ΤΙΣ 12 ΝΑ ΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ . ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Η ΠΡΩΗΝ ΤΟΥ @mad_dog
    1 point
  34. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Όλη αυτή η κλεισούρα είναι μια καλή δικαιολογία να πίσω πάλι κάνα τιμόνι. Είδα ότι από rf2 το έχετε γυρίσει πιο πολύ σε acc, οπότε με gt3 είναι η καλύτερη μου. Βεβαια κάποια πράγματα δεν αλλάζουν, τον@mad_dog ακόμα με σκυλιά του Αγίου Βερνάρδου τον ψάχνετε, αλλά κάτι περίεργοι τύπου πανοντιμπηδες, αράχνες και αλφαβητες δίνουν το παρών. Αν κανονίσετε κάνα σέρβερ βάλτε μια φωνή.
    1 point
  35. Εγώ πάντως βλέπω ότι ο οδηγός της Porsche βλέπει ότι υπάρχει μια Aston Martin πάνω στην γραμμή (αγωνιστική) της Bentley και αποφασίζει, έξυπνα για εμένα, να αλλάξει γραμμή και να εκμεταλλευτεί, το πιθανό "μπλοκάρισμα" της Bentley. Όλο αυτό τον τοποθετεί καλύτερα στην είσοδο της δεξιάς από το εσάκι που ακολουθεί, με αποτέλεσμα στην αριστερή η Bentley να είναι εκτός αγωνιστικής γραμμής (καλά μπορείς να το πεις εκτός τόπου και χρόνου) και σαφέστατα το Porsche μπροστά μισό τουλάχιστον μήκος (δηλαδή έχει περάσει την κολώνα της πόρτας) όπως ορίζουν οι κανονισμοί από καταβολής motorsport!!! ο "εταιρος" και μάλλον "κατσαπλιάς" οδηγός της Bentley δεν μπορεί να αποφασίσει πως διαχειριστεί την κίνηση-πίεση που έχει δεχθεί, μένει στο γκάζι και όποιον πάρει ο χάρος (όχι ο Γιάνναρος ε??) Πολύ πολύ απλά!!!
    1 point
  36. @panosdimip δεν θα το πιστέψεις, αλλά δεν μπορώ να βρω τα αποτελέσματα στον server...πρέπει να χάθηκαν...
    1 point
  37. Εμπιστευόμαστε @John@John Τέλος
    1 point
  38. Nordschleife Virtual vs. Reality | rFactor 2
    1 point
  39. Eννοείται δεν φτάνει κανένα εκεί έξω το rF2 στο FFB. Aλλά το ξαναλέω είναι μια καλή προσπάθεια, πολύ καλύτερο από το simcade AC και είναι για αγώνες και όχι για πανηγύρια.
    1 point
  40. RESULTS STANDINGS FIA FINAL STANDINGS
    1 point
  41. Το πληγωμένο θηρίο να φοβάσαι
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...