Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/26/2019 in all areas

  1. Και όμως ένας αποφάσισε να επενδύσει ουκ ολίγα ευρώ και να αγοράσει την πανάκριβη και εξαιρετικά γρήγορη BMW CSL Ίσως να θέλει να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στους πελάτες του, ίσως και να θέλει τα Σαββατοκύριακα να πετάγεται μέχρι την πίστα του Spa για να κάνει κανένα γρήγορο γύρο, το γεγονός είναι πως ο συγκεκριμένος επαγγελματίας πρέπει να είναι ο πιο γρήγορος… ταρίφας στον κόσμο. Και βέβαια, όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες πρόκειται για κανονικό ΤΑΧΙ και όχι για ειδικό όχημα μεταφορές VIP, όπου ίσως μια τέτοια επένδυση θα είχε κάποιο νόημα. Το γεγονός είναι ότι οι φωτογραφίες της συγκεκριμένης BMW CSL στους δρόμους της Glasbachrennen , κάνουν το γύρο του κόσμου και πολλοί είναι αυτοί που σίγουρα θα κακίζουν τον ταξιτζή για την επιλογή του, όμως εμείς λέμε πως απλά ζηλεύουν!..
    4 points
  2. Eτσι ακριβώς όπως τά λές αρχηγέ Γιάννη καί πολύ ευγενικά μιλάς ..! Από γραφικά πλέον τό ρφ2 έχει ανέβει πολλά επίπεδα , προσωπικά τά θεωρώ ανώτερα ,άν το σύστημα σου σηκώνει υψηλές ρυθμίσεις! Αγωνιστική προσoμοίωση μόνο σέ rFactor ,automobilista , Richard Burns Rally ,dirt rally ,GP Bikes . Οτιδήποτε άλλο ανήκει στήν κατηγορία video games .
    4 points
  3. Χριστός Ανέστη! Xρονια πολλα σε ολους, Είθε το Άγιο Φως να λαμπρύνει τη «στολή της ψυχής» μας και να την ατσαλώσει με υπομονή, για τα δύσκολα που ήρθαν, για τα άγνωστα που έρχονται,
    3 points
  4. And andre vs panos https://youtu.be/aLUcz69OA3Q
    3 points
  5. Καλή Χρονιά εύχομαι σέ όλους με υγεία ,ευτυχία καί θετική σκέψη ! Καλά αγωνιστικά χιλιόμετρα αγωνιάρηδες..!
    3 points
  6. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους
    3 points
  7. Θέλω να τονίσω για μια ακόμη φορά (δεν επαινώ τον @John@John) ότι το mod Group H Special από όσα mod έχω δοκιμάσει free και payware για το είδος του, δηλαδή τύπο αυτοκινήτων, είναι εκεί έξω το καλύτερο με διαφορά. Επαναλαμβάνω ότι τα physics είναι δουλειά πάνω από ένα έτος, με στοιχεία από αληθινά αγωνιστικά, όπως φρένα, αναρτήσεις, διαδρομή αναρτήσεων, κινητήρας και πόσα άλλα. Δεν είναι τιμές κουκουρούκου που θα έλεγε και ο @John@John. Επίσης η επιβράβευση έρχεται από έξω (βλέπε Josh Hoare) και Mark Pearce και πόσοι άλλοι όπως Γάλλοι που έχουν και δικό τους πρωτάθλημα και μόλις δοκίμασαν τα αυτοκίνητα παραμιλούσαν... Τα γραφικά δεν είναι θέμα για κάποιον που γνωρίζει από physics (βλέπε RBR), γιατί τα physics μοιράζουν εγκεφαλικά λέμε !
    3 points
  8. Οπως τα βλέπω σε 15 χρόνια που θα μαι χούφταλο του κερατά αν υπάρχω, θα με πείσουν πως κάτι άλλαξε...... Μέχρι τότε να στε όλοι καλά και μη πολυσκοτίζεστε για λεπτομέρειες ,start your engines και τα μυαλά στα κάγκελα ,αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει ..... Τα λέμε στην πίστα κάποια στιγμή ......
    3 points
  9. Glasbachrennen...η ιστορία μας θυμίζει ότι στις 7 και 8 Σεπτέμβρη του 1974 συναντήθηκαν πρώτη φορά οδηγοί με "πειραγμένα" αυτοκίνητα στο Bad Liebenstein για τον πρώτο αγώνα του Glasbachrennen. Ο καλύτερος χρόνος για το 2013 ήταν του Simone Faggioli με Norma M20FC 2:02,162 και το 2016 ο ίδιος έγραψε 2:01.557. Στον 22ο Internationalen ADAC Glasbachrennen το 2017 ο Christian Merli με την Osella FA 30 γράφει χρόνο 1:58.440. Στις 17.06.2019 στο εικονικό πρωτάθλημα αναβάσεων θα συναντηθούν οδηγοί από όλες τις μεριές του πλανήτη για να γράψουν χρόνους που θα μείνουν στην ιστορία. Η κατηγορία των αυτοκινήτων είναι η Group H Special με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τροποποιημένα μηχανικά μέρη όπως κινητήρας, 6τάχυτο κιβώτιο ( sequential manual gearbox), αναρτήσεις, φρένα κ.τ.λ. που αποδίδουν πάνω από 300 άλογα και φτάνουν μέχρι 460 άλογα. Oι οδηγοί θα προσπαθήσουν να γράψουν τους καλύτερους χρόνους μετά από 3 περάσματα. Όλοι νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και μερικοί με εμπειρία από αγώνες GT3 και F1 που υπάρχουν αναμεσά τους νομίζουν ότι μπορούν να είναι οι γρηγορότεροι. Όμως τα γεγονότα έδειξαν ότι το Hillclimb είναι αδρεναλίνη που εκτοξεύεται στα ύψη σε αυτήν την μικρή διάρκεια του αγώνα. Ο μόνος αντίπαλος είναι ο χρόνος που τους περιμένει υπομονετικά στην γραμμή τερματισμού. Και οδηγοί από GT3 και άλλες κατηγορίες δέχτηκαν ότι το hillclimb είναι άλλη κατηγορία αγώνων που σε μερικά λεπτά απελευθερώνει όση αδρεναλίνη χρειάζεσαι για έναν ολόκληρο αγώνα Le Mans ! Αν αισθάνεσαι έτοιμος και νομίζεις ότι είσαι γρήγορος σε περιμένουμε στην Δευτέρα στην ανάβαση Glasbachrennen να αποδείξεις σε όλους τους simracers ότι ανήκεις στους γρηγορότερους του πλανήτη ! Ανάμεσά τους και ο γρηγορότερος sim racer του πλανήτη ο @mad_dog ή αλλιώς "Π ι λ ό τ ο ς"...
    3 points
  10. Χαιρετώ την παρέα . Απ ότι βλέπω ακόμα στις φλέβες σας ρέει 100άρα racing αντί για αίμα και φυσικά ο αθεράπευτα ρομαντικός @mad_dog βάζει νερό στην 100άρα του και ασχολείται με το μισητό ACC χαχχα. Λοιπόν θα ψηνόμουν για ένα πρωταθληματάκι ,οραματίζομαι βέβαια συμμετοχές βαρύγδουπες όπως @rapid_fast @liakjim @sosna etc. Λίγο ουτοπιστικό μου ακούγεται αλλά που ξέρεις όλα μπορεί να γίνουν άλλωστε είναι της μόδας τα reunions . Ας το χουμε στα υπόψιν και ίσως όταν βγάλουν την τελική έκδοση να κάνουμε κάτι . Ως τότε συνεχίστε να υπάρχετε , χαιρετισμούς σε όλα τα καλά παιδιά @andre@troffeo@John@John@spyder@sC_w0lveS
    3 points
  11. Νάτος ο @andy Πάλι... Αν δεν κάνω λάθος, ΔΕΝ πρέπει να έχουμε συστηθεί φίλε @andy Γιατί εμφανίζεσαι και χάνεσαι ξαφνικά σαν τον κομήτη ένα πράγμα!!! Μπορούμε να το κάνουμε για να ξέρουμε με ποιον μιλάμε? Εγώ είναι ο Γιώργος. Εσύ??? Αν κάνεις και εσύ τον κόπο να συστηθείς, για να ξέρω με ποιόν μιλάω και άρα σε τι επίπεδο είσαι (πχ αν είσαι μαθητής Γυμνασίου-Λυκείου μια χαρά τα πας σε κριτική και άποψη) και να σου δώσω απαντήσεις. Τώρα σε ότι έχει να κάνει με τα GT3 του ACC, ΔΕΝ μπορώ να εκφράσω άποψη, γιατί όπως έχω γράψει και άλλη φορά, το ACC ΔΕΝ το θεωρώ αλλά και ΔΕΝ είναι ακόμα ολοκληρωμένο, οπότε όπτε και εάν ολοκληρωθεί θα το πάρω και θα σου πω την άποψη μου. Τα GT3 του rFactor 2 είναι αν όχι τα καλύτερα, από τα καλύτερα και τα συγκρίνω ΜΟΝΟ με αυτά του iRacing που μαζί με τα GTE και τα LMP1 & LMP2 τα σπάνε!!! Τα GT# του Assetto Corsa είναι για τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ όπως και όλο το παιχνίδι δλδ και δεν δέχομαι να βάζεις σε σύγκριση, αν ένα ποδήλατο είναι πιό γρήγορο από το Aprilia RSV 1000 που οδηγώ, με το οποίο έχω πάνω από 200χλμ σε 7 δευτερόλεπτα!!! ΑΡΑ, είτε έχω τιμόνι, είτε δεν έχω τιμόνι, απλά ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ!!! Είναι κατανοητό αυτό???? Αν ναι σε παρακαλώ πολύ ΜΗΝ ξαναμπείς στον κόπο να γραψεις για το Assetto Corsa και πολύ περισσότερο, ΜΗΝ το ξανασυγκρίνεις με το rFactor γιατί απλά γελάω και δεν μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά, ΕΚΤΟΣ και εάν όπως σου έγραψα παραπάνω είσαι μαθητής Γυμνασίου, άντε βαριά μαθητής Λυκείου, οπότε θα δεχτώ ότι πεις!!! Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το ΚΑΛΥΤΕΡΟ mod ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ SIM RACING ever και το έχει φτιάξει ο φίλος @John@John και αναφέρει παραπάνω ο φίλος @mad_dog, για να καταλάβεις τι είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο έστω και σε virtual reality και να αποκτήσεις μια εμπειρία για να μπορείς να κρίνεις καλύτερα, αλλά έγραψες μια "ειρωνία" τις προάλες (18/3): "Μερικά παιδάκια παίζουν με DD τιμόνια! Ξεχνάτε το AC,γιατί?" Και σε έχω με "κιτρινη" κάρτα, εγώ προσωπικά!!!
    3 points
  12. Ο Γιάννης @John@John ξεκίνησε να φτιάχνει και άλλα Escort MK2 HC.... ΤΩΡΑ στο δυναμόμετρο!!!
    3 points
  13. Γιώργο πόσο δίκιο έχεις που τον αποκαλείς κουλομαρία. Δες τι πήγε και πήρε ο άνθρωπος. Καλά μιλάμε ντιπ άσχετος. Που πας ρε κακομοίρη με CSL. Φιλοθεε, μια φορά να το φέρεις στον τερματισμό εγώ δεν ξανατρέχω. Δοκίμασα μερικά αυτοκίνητα στην παλιά trieste. To X19 τρένο. Μανούλα για κλειστές διαδρομές. Θα έχει πρόβλημα σε αναβάσεις με ευθείες που θέλουν πολλά χιλιόμετρα. Η Alfa γεννήθηκε για αναβάσεις. Τρυπώνει στις στροφές έχει γκάζια. Είναι όμως απότομη και "ευαίσθητη". Το ΜΚ2 σταθερή αξία. Αν φέρεις το setup εκεί που βολεύεσαι το κάνεις οτι θέλεις. Δεν με βολεύει με τίποτα το view που έχει. Ότι και να κάνω δε βλέπω καλά. Αν δεν ήταν αυτό το είχα πάρει ασυζητητί. Δεν ξέρω τι γίνεται με το αριστεροτίμονο. CSL , M1 , και Ferrari Porsche άλλη κατηγορία. Πολύ γρήγορα αλλά θέλουν δουλειά στο setup για να τα πας σταθερά. Ο κίνδυνος παραμονεύει σε κάθε στροφή. Το KADETT PSYCHO θηρίο ανήμερο. Μόνο που το ακούς τρομάζεις. Δεν μπορώ να στρίψω στα κλειστά κομμάτια. Μπορεί να φταίω εγώ. Ascona. Μπορεί να είναι μεγάλο, βαρύ,κουρσούμι αλλά έχει την πιο γκαβλιάρικη οδήγηση από όλα. Το χώνεις στη φουρκέτα και το γυρνάς σα πούπουλο. Έχει τις δυστροπίες του αλλά αν το σεβαστείς θα σε αποζημιώσει. Όλα τα ρημάδια έχουν τα συν και τα πλην. Πας να καταλήξεις σε ένα και σκέφτεσαι ένα άλλο και ξανά μανά τα ίδια και τα ίδια. Ρε ποιος π....ς τα έφτιαξε. Μπορώ να πω με σιγουριά οτι είναι το ποιο ΖΩΝΤΑΝΟ MOD που έχω δοκιμάσει στο rF2. ΟΚ, ένα από τα ποιο ζωντανά του rF2. Ναι, συγκρινόμενο πάσχει στα γραφικά αλλά εγώ όταν οδηγώ βλέπω μόνο το Apex της στροφής. Εξάλλου όλοι ξέρουμε οτι αυτό είναι το rFactor. Οδήγηση. Λοιπόν όποιος θέλει να νιώσει την χαρά της οδήγησης ας περάσει μια βόλτα από τα γκαράζ των GROUP_H_SPECIAL. *** Άφησα το τιμόνι και έκανα μια βόλτα με τα πόδια έξω από τα γκαράζ. Αυτά τα διαμαντάκια πρέπει οπωσδήποτε να κοντραριστούν στις πίστες. Άκουσα να το λένε.
    3 points
  14. rFpro is a driving simulation for engineering development of vehicle dynamics and the control systems that affect vehicle dynamics, ADAS and Autonomous Driving. rFpro allows the training and testing of the entire ADAS / Autonomous toolchain. From deep learning, training AI, to testing detection algorithms, validation against ground truth and validation with or without a human driver. rFpro’s high quality 3D digital models of public roads enable accelerated offline development and testing process. Driving simulation for vehicle dynamics is all about closing the loop through the driver and the vehicle model as quickly as possible while delivering a high quality and immersive environment. rFpro is proven in the demanding motorsport categories of F1, NASCAR, WEC, Indy, Super GT, IMSA, and Formula E as well as being used by most of the top 10 road car OEMs and Tier-1s for chassis, powertrain, and control system engineering.
    3 points
  15. Καλησπέρα και από εμενα! ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑ χθες μετα από πολυ μεγάλο διάστημα, την αίσθηση του ΑΡΙΣΤΟΥ ΜΟΝΤ (και πάλι χίλια μπράβο Γιάννη και Γιάννη και όποιον άλλον βοήθησε!), την ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ, αλλα και τον πραγματικά δύσκολο ανταγωνισμό!!! Οι αγώνες φέτος προβλέπονται ΚΑΥΤΟΙ!!! Χαχαχαχα Σε ότι αφορά το αυτοκίνητο, ούτε και εμενα με ικανοποίησε το Χ/19 σε απόλυτο χρόνο, αφού έφαγα ΠΟΛΥ ξύλο από την Alfa και τον@spyder αλλα πιστεύω ότι σε κάθε πιστα θα ειναι καλύτερο και διαφορετικό αμαξι! Το δικο σου@mad_dog μου άρεσε και είμαι σίγουρος ότι σε μεγάλες και απλωτές αναβάσεις θα μοιράσεις πόνο, ΑΝ έχεις χέρια, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Αναμένω τις επόμενες δοκιμές στο τέλος όμως της επόμενης βδομάδας, θα απουσιάζω στο εξωτερικό, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  16. Το Assetto, αν και το εχω πλέον καταργήσει από τους σκληρούς μου δίσκους στο πισι, ήταν πολυ καλό σε ότι είχε να κάνει με αυτοκίνητα «βόλτας», είτε ήταν η Gullietta 1.3, είτε το FIAT το 500αρακι το Abarth, είτε ένα οποιοδήποτε Super Car. Δεν μπόρεσε να μας πει ΤΙΠΟΤΑ σε pure racing αυτοκίνητα, ΟΛΩΝ των κατηγοριών!!! Ποσο μάλλον, μια κακή για εμενα εκδοχή των tally, ΔΕΝ μπορεί να μας πει το αναφερόμενο με την S4 mod!!! Άλλωστε για αυτό προσπαθούν τωρα με το ASSETTO CORSA COMPETIZIONE να κάνουν κάτι στα GT3- GT4. Αν θέλετε την γνώμη μου, ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ να το καταφέρνουν!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  17. Το δοκιμάσατε;;;@mad_dog η οποίος αλλος??? Εγώ είχα την έκδοση Deluxe από την Παρασκευή και έκανα αρκετές δοκιμές. Τι μου άρεσε: 1. Πολυ καλύτερο από το Dirt Rally! 2. Οι Νέες ειδικές σε Ισπανία (άσφαλτος) και Αμερική (χώμα), απλά τα ΣΠΑΝΕ!!! Ακολουθούν για εμενα, η Πολωνία και μετα όλες οι υπόλοιπες. 3. ΑΠΛΟΤΗΤΑ στα πάντα, κάτι που σε κάνει να ασχοληθείς πολυ λίγο με κάτι έξω από οδήγηση. 3. Μεγάλες σε χιλιομετρα ειδικές. 4. Πολυ καλό FFB (για εμενα, θα εξηγήσω παρακάτω) 5. Υποστήριξη σε κάθε είδους hardware, ανεξάρτητα από αυτά που λένε ότι υποστηρίζει το παιχνίδι, για παράδειγμα Heusinkveld πετάλια. 6. Πολυ καλό multiplayer και γενικά το racenet, όταν δουλεύει ειναι super! 7. Άριστη υλοποίηση στα R5, τα αλλα ειναι σχετικά γνωστά από το Dirt Rally. 8. Ουσιαστικά έχει ένα ακόμα παιχνίδι μέσα του, ολοκληρωμένο! και αυτό ειναι το rally cross!!! Με ολοκληρωμένο content (μέχρι και φορμουλακια dirt rally έχει) και πολυ διασκέδαση! Τι δεν μου άρεσε: 1. Απουσία WRC (εκτός από τα 2000, θα ήθελα και τα σημερινά WRC+) S2000 (εντάξει έχει τα R5) και Kitcar! 2. Απουσία των ειδικών που είχε το Dirt Rally και ιδιαίτερα Ελλάδα, Monte και κανα χιόνι! Η Γερμανία δεν με τρελαίνει, αλλα ως 2η ασφάλτινη καη θα ήταν. 3. Αν και βελτιωμένη η αίσθηση και η φυσική στις ασφάλτινες, εντούτοις μου δίνει την αίσθηση ότι έχει υπερβολικό grip, σαν να έχεις ενεργοποιημένα «βοηθήματα» και αυτό θα πρέπει να το φτιάξουν άμεσα αν θέλουν να το πουν ολοκληρωμένο Sim! Βέβαια ΟΛΑ γίνονται για τους κονσολαδες που παίζουν με χειριστήρια και θέλουν κάτι εύκολο..., ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ RBR... 4. Τα σεταπ των αυτοκινήτων μου φάνηκαν πολυ «φτωχά» και basic (εννοώ τις ρυθμίσεις που μπορείς να κανεις) , αν και δεν εχω προχωρήσει πολυ το παιχνίδι και υπάρχει περίπτωση να ξεκλειδώνουν στην πορεία του. Τωρα σε πτι έχει να κάνει με το FFB και τα πολλά παράπονα που γράφονται στα φόρουμ, εμενα (διαθέσιμες όλες οι ρυθμίσεις μου αν κάποιος τις θέλει) μου δούλεψε ΑΨΟΓΑ και μάλιστα το overall το εχω χαμηλά για να μην σπάσουν τα χεράκια μου... ΠΡΟΣΟΧΗ θέλει στο σεταπ των τιμονιων κλπ, γιατί εγώ κατάλαβα ότι πρέπει να «τραβάει» από την registry υλικό και ρυθμίσεις από το προηγούμενο Dirt Rally για όποιον το είχε. Αφού πέρασα καμία ώρα ψάχνοντας, έσβησα όλες τις ρυθμίσεις που τις έφερνε το παιχνίδι (από την registry???) και βρήκα άκρη!!! Το Racenet ΔΕΝ μου κόλλησε ποτε, αλλα επειδή έγινε ΧΑΜΟΣ από άλλους, μου έδωσαν δώρο 1.000.000 credits και ετσι αγόρασα επιτόπου το Skoda Fabia R5!!! ΤΥΧΕΡΟΣ, γιατί μέρα από ένα «πρωταθλημα» στο carrier, είχα καταφέρει να μαζέψω μόλις 450.00 και το Fabia κοστίζει 650.000 «κούτα» [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Εν κατακλείδι, για μένα ειναι ένα τίμιο και και παιχνίδι, που ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ!!! Όχι μόνο με περισσότερο content, ετσι και αλλιώς έχουν ανακοινώσει για την ύπαρξη seasons με αναβάθμιση σε αυτοκίνητα και ειδικές, αλλα πρέπει να εξελιχθεί σε φυσική και γενικά σε simulation κατάσταση, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην άσφαλτο!!! ΜΑΚΑΡΙ!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  18. Μπαίνω.. δεν με ειδες? Ουγγαρία έχεις... Ο σέρβερ έχει πρόβλημα με τα επιλεκτικά αποτελέσματα και τις αποκρύψεις των χρονων των υπερ-οδηγών.. Π.χ. Μονζα 1,43,580 που κανένας άλλος παγκόσμια δεν κατάφερε να κάνει... Ρωτάω ξανα.. Αφού μπορούσες να τον κλείσεις και να μην περάσει, γιατί τον άφησες και μετά τον τράκαρες? Αυτό δεν καταλαβαίνω. Εχεις εξήγηση? απο το πρωί το σκέφτεσαι.. Πες κάτι..
    2 points
  19. Αλλη φορα μην βαζεις το κρανος για να καταλαβω οτι εισαι εσυ αχαχαχαχαχα
    2 points
  20. Πάντως οτι καλύτερο έχω δει σε motion rig. Μετά τον αγώνα σίγουρα χρειάζεσαι σάουνα και σπα.
    2 points
  21. INTRODUCING THE GT PRO & CHALLENGER SERIES 2020 https://www.studio-397.com/rfactor2-gt-series-2020/
    2 points
  22. Εγώ λέω να κάνεις ένα σέρβερ γνωριμίας με Password για τα παιδιά εδώ, να δοκιμάσουν το παιχνίδι αυτήν την Πέμπτη. Ας αφήσουμε τις ακρότητες για μετά ? Αντε @andreκαι @spyderπροτείνω να το αγοράσετε αν δεν το χετε κάνει ακόμα και φυσικά όποιος άλλος θέλει πιστεύω είναι καλοδεχουμενος από τον admin @mad_dog.. ΥΓ. Προτείνεται ανεπιφύλακτα και δια ροπάλου η χρήση VR η εμπειρία γίνεται εκ των ουκ άνευ και δια παντός.
    2 points
  23. Καλές γιορτές @panosdimip :) οπως και Χρονια Πολλα με υγεια και σε ολους και στις οικογενιες σας. Καλα Χριστουγεννα !!!!!
    2 points
  24. Πρόσφατα είχα το ίδιο πρόβλημα και έσβησα το player.json και έφτιαξε, άβυσσος τα ΠιΣι Το ACC καλύτερο του AC αλλά το rF2 έχει καλύτερη πληροφορία στο τιμόνι όπως κι εσύ κατάλαβες.
    2 points
  25. Απο ότι λένε εδώ παίζουν τα Simucube 1 και 2, Heusinkveld pro και ultimate pedals, Heusinkveld shifter και dsd button box
    2 points
  26. Έχω το Oculus rift CV1, το οποίο είναι σχεδόν προηγούμενο μοντέλο από το S. Λεω σχεδόν γιατί ουσιαστικά περιμένουν να βγει το Oculus 2 που θα έχει σημαντικές διάφορες! Για πρώτη φορά θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον άσχετο σε ότι αφορά την αίσθηση και τον ρεαλισμό, όταν χρησιμοποιείς VR! Τα λέει όλα, αν και δεν μπορούν να ειπωθούν αλλά μόνο να τα βιώσεις για να καταλάβεις την τεράστια διαφορά. Θα μπορούσα να πω ότι είναι σαν να βλέπεις ταινία ασπρόμαυρη του Βωβού κινηματογράφου και μετά να τρεις τον πόλεμο των άστρων, με υπερπαραγωγή έγχρωμη από το Χόλιγουντ (και βάλε)!!! Το μόνο «μείον» που εντοπίζω είναι η ζεστη, όχι τόσο από την προσπάθεια, η οποία προέρχεται από την λειτουργείς των οθονών που βρίσκονται ακριβώς εμπρός από τα μάτια σου σε κλειστό περιβάλλον. Υπάρχουν όμως λύσεις για αυτό (διάφορες μοντες) αν και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα βγουν και από τους παραγωγούς. Τα γυαλιά του Φιλοθεου είναι αναβάθμιση σε σχέση με τα δικά μου, στον τομέα των γραφικών που μειώνουν πολύ το screen door effect, αλλά και επειδή χρησιμοποιούν LCD οθόνες αντί για OLED. Για να μην βιώνεις όμως καταστάσεις sickness πρέπει να είναι ΟΚ ο οργανισμός σου, αλλά κυρίως να έχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ υπολογιστή σε ΟΛΑ του τα κομμάτια! Πολυ θετικά ακούγονται και για την πρόταση της Valve (steam), αλλά και για την πρόταση της HP η οποία θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο ως τελική έκδοση. Το κόστος για αγορά ΝΕΟΥ εξοπλισμού, θα είναι δυστυχώς πάνω από €600, αλλά για εμένα είναι το ίδιο καθώς για να παίξεις με 3 καλές οθόνες χρειάζεσαι τα ίδια χρήματα. Φιλοθεε ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ρε φίλε!!!
    2 points
  27. Το επίπεδο της συζήτησης σας με συγκίνησε.
    2 points
  28. -69*Κύριοι συνοδηγοί, φίλοι και οπαδοί (του @mad_dog), ο αγώνας στο Glasbachrennen βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL μη ικανοποιημένο, δοκιμάστηκαν πολλά setup, αλλά η μπέμπα αν και τέρας δεν ταίριαζε καθόλου σε αυτήν την ανάβαση. Η μπέμπα θέλει άπλα και όχι κλειστά κομμάτια για να δείξει τον επιθετικό της χαρακτήρα. Ο οδηγός σκέφτεται να αλλάξει αυτοκίνητο και άς έχει ποινή μηδενισμού. Αλλά δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο να μαντρώσει το ταλέντο του και να δώσει χαρά σε τρισάθλια σαλιγκάρια. Απλά το κάνει για να ανέβει και ο ανταγωνισμός διότι ακόμη και με τον μηδενισμό το πρωτάθλημα θα το κατακτήσει. Στα του αγώνα τώρα, οι Γάλλοι έκαναν πολύ προπόνηση και αυτό φάνηκε από τους χρόνους. Τα μικρά αυτοκίνητα με το ιδανικό setup έδειξαν τι είναι ικανά να κάνουν. Οι δικοί μας οι Έλληνες πάλεψαν αλλά δεν τα κατάφεραν. Οι Γάλλοι το έχουν πάρει ζεστα, αφού ακόμη και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές χτες ήταν στον server και παρόλο που είχε βροχή ήταν μέσα και έτρεχαν. Αυτό μόνο για να δείτε πόσο ζεστά έχουν πάρει το θέμα. Στον επόμενο αγώνα ο οδηγός θα κατέβει πολύ πιθανόν με άλλο αυτοκίνητο για να δείξει γραμμές και πως οδηγάνε σε μια ανάβαση 17km ! Αλλά ακόμη είναι νωρίς μπορεί να κριθεί από τις δοκιμές που θα κάνει με την μπέμπα προτού προβεί σε αυτήν την μεγάλη απόφαση, αλλαγής αυτοκινήτου. Οι αναβάσεις είναι ένα πολύ δύσκολο άθλημα, γιατί τα λάθη δεν συγχωρούνται. Έχεις 3 ευκαιρίες να αποδείξεις τι μπορείς να κάνεις και από εκεί και πέρα θα κριθείς από το χρονόμετρο και τους αντίπαλους οδηγούς. Όταν είσαι στην γραμμή ανάβασης, μιλάω πάντα για το online αγώνα, o αγωνοδίκης φωνάζει το νούμερο του αυτοκινήτου και ετοιμάζεσαι να πας στην γραμμή εκκίνησης. Εκεί βλέπεις τον αντίπαλο που ετοιμάζεται να κάνει εκκίνηση και σκέφτεσαι ότι είσαι γρηγορότερος. Μερικοί οδηγοί σαν εμένα είναι ψύχραιμοι, μερικά άλλα σαλιγκάρια τα κυριεύει ο πανικός και αυτό φαίνεται από τις θέσεις και την βαθμολογία... Μείνατε συντονισμένοι, η επόμενη ανάβαση είναι 17.3km !!!
    2 points
  29. Αγαπητοί μου φίλοι συνοδηγοί και τρισάθλιο σαλιγκάρι @troffeo, o 5ος αγώνας Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL 3.5 (με τα θηριώδη 440 αδάμαστα άλογα να τραντάζουν την γη στο πέρασμά τους στα ικανά και χειρουργικά χέρια του Πιλότου) όχι έτοιμο και ικανό να απειλήσει τα υπόλοιπα πληρώματα και να γευτεί την θέα εκεί ψηλά στο βάθρο όπου έχει συνηθίσει να βρίσκεται. Το αγωνιστικό δεν είχε καλό setup, και τα περάσματά του πτωχά και πολύ μακριά παό τους πρώτους. Στον αγώνα αυτόν, υπήρξαν δυνατά πληρώματα από την Γαλλία και το FIAT X/19 έδειξε τι είναι ικανό να κάνει σε κλειστές αναβάσεις. Σίγουρα και η προετοιμασία έπαιξε κάποιο ρόλο, αλλά οι μηχανικοί έστησαν έτσι το αγωνιστικό που πατούσε σαν κάρτ. Τάπα οι Γάλλοι και το FIAT σαν σαύρα δεν ξεκολλούσε λέμε ! Οι δικοί μας Έλληνες πάλεψαν άλλα έπεσαν με τιμή στην μάχη. @spyder και @andre γρήγοροι όπως πάντα αλλά 3 sec διαφορά σε αυτές τις συνθήκες μοιάζουν με ώρες. Οι Γάλλοι βρήκαν το setup, πίεσαν όσο έπρεπε και στο τέλος ερωτηματικά αιωρούνταν στον αέρα πως και αν είναι δυνατόν... Ο @troffeo αν και χωρίς προπόνηση έγραψε καλούς χρόνους, αλλά πολύ μακριά από τους πρώτους. Ο @John@John και αυτός χωρίς προπόνηση προσπάθησε και έγραψε ικανοποιητικούς χρόνους για κάποιον που δεν είχε κάνει προπόνηση. Για μένα οι αγώνες έχουν πάψει να έχουν ενδιαφέρον από την στιγμή που λείπει ο Αυστραλός, γιατί όπως είχα πει ήθελα να κερδίσω το πρωτάθλημα με την συμμετοχή του Αυστραλού. Δεν δέχομαι πρωταθλήματα σαν δώρο, γιατί αλλιώς δεν μπορώ να υπερασπιστώ τον τίτλο του Πιλότου. Στην επόμενη συμμετοχή θα έχουμε εκπλήξεις, οπότε μείνετε συντονισμένοι !
    2 points
  30. Φιλοθεε ο λαός σου περιμένει εξηγήσεις για την χαμηλή σου απόδοση, τελευταία. Ο Αυστραλός μου έστειλε mail και μου λέει " πόσους αγώνες πρέπει να λείψω επιτέλους, για να με περάσει ο @mad_dog " Το δεν έκανα προπόνηση, όπως λέει και ο Γιώργος δεν είναι δικαιολογία. Το όνομα mad dog είναι ταυτισμένο με τις αναβάσεις. Πρέπει να εξηγηθείς. **Εντωμεταξύ κανε και το Review του αγώνα.
    2 points
  31. Eπειδή υπάρχουν και γελωτοποιοί και άσχετοι με το simracing, που νομίζουν ότι γνωρίζουν, αλλά δυστυχώς όταν τοποθετούνται το μόνο που καταφέρνουν είναι να γίνονται ο περίγελος της simracing κοινότητας. Μια ενημέρωση για το καλύτερο ή ένα από τα καλύτερα mods που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή για το rF2, τα Group H Spcial. Tα αυτοκίνητα δημιουργούνται από το μηδέν. Αυτό σημαίνει ΔΕΝ είναι conversion ή τροποποίηση από ήδη υπάρχον mod. Υπάρχει ΜΟΝΟ το 3D-Model του αγωνιστικού. Από εκεί και πέρα, κινητήρας, διάγραμμα ροπών/ιπποδύναμης, ελαστικά, διάμετροι δισκόφρενων, θερμοκρασίες, αναρτήσεις, βάρος κ.τ.λ. δημιουργούνται από το μηδέν ! Οι πληροφορίες είναι από τα αληθινά αγωνιστικά όπως διάμετρος και πάχος φρένων, αναρτήσεις, κινητήρας κ.τ.λ. ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΙΑ τιμή που να είναι της φαντασίας, είναι όλες από αληθινά δεδομένα. Το αποτέλεσμα, όσοι είχαν την τιμή να δοκιμάσουν τα αγωνιστικά απλά παραμιλάνε και είναι με εγκεφαλικά. Και τα έχουν δοκιμάσει ξένοι που δεν έχουν σχέση με την εδώ κοινότητα, απλά λένε είναι το κάτι άλλο, πολύ καλή δουλειά και δεχτήκαμε και προτάσεις για αγώνες και σε πίστα (πίστες κατηγορίας BTCC γιατί ταιριάζουν καλύτερα στον χαρακτήρα των αυτοκινήτων). Πριν κλείσω θα ήθελα να κάνω μια τοποθέτηση για μερικούς, που νομίζουν ότι με το να βγάζουν χολή ανεβαίνουν και στην εκτίμηση των υπολοίπων αλλά θεωρούνται και ειδικοί του sim racing. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να μείνουν στην κοινότητα του simracing ως γελωτοποιοί και άσχετοι. To simracing εκτός από την ευχαρίστηση που δίνει σε όσους ασχολούνται με αυτό το άθλημα, καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια από τους modders, ώστε να πετύχουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν καλύτερα με το αληθινό μοντέλο. Καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια, τόσο από ήχους και φυσική, που για το Group H Special, χρειάστηκε περίπου 1,5 χρόνος ώστε να βγει έξω. Και δεν μιλάμε για ένα-δύο αυτοκίνητα αλλά για πολλά περισσότερα. Πολλές χιλιάδες ώρες δοκιμών ώστε να βγει ένα καλό αποτέλεσμα POB και άλλες τόσες ώρες ώστε να διορθωθεί η ανάρτηση ή η απόδοση του κινητήρα ή οι θερμοκρασίες των φρένων και πολλά περισσότερα που δεν είναι της παρούσης. Δεν γίνεται ένας τυχαίος ή ο κάθε τυχαίος να ΜΗΝ σέβεται τις χιλιάδες ώρες του/των modders που θυσιάζουν ώστε να δώσουν ένα free mod και αντί να χειροκροτήσουν την προσπάθεια να βγάζουν χολή. Και από την άλλη, βέβαια πρέπει να υπάρχει κριτική, που πάντα βέβαια είναι ευπρόσδεκτη αλλά αυτοί που κάνουν την τοποθέτηση πρέπει να γνωρίζουν και μερικά θέματα με το simracing. Και αν δεν γνωρίζουν να φροντίσουν να ενημερωθούν. Και αν νομίζουν ότι ξέρουν όλα τουλάχιστον να δείξουν σεβασμό σε αυτούς που θυσιάσαν ώρες για να δώσουν κάτι στην κοινότητα για να μπορέσουν να το ευχαριστηθούν. Δεν νοείται ο κάθε τυχάρπαστος και άσχετος να μιλάει και να νομίζει ότι είναι και γνώστης, όταν με αυτά που λέει τρώει στην μάπα την στάμπα του άσχετου και γελωτοποιού ! Συγνώμη για το σεντόνι. Θα τα πούμε στις πίστες τρισάθλια σαλιγκάρια και όποιος τολμά ας έρθει να αντιμετωπίσει το τρόμο των οδηγών, τον έναν και μοναδικό αληθινό Π Ι Λ Ο Τ Ο !
    2 points
  32. Φιλοθεε μην τους ακούς. Ζηλεύουν. Εγώ πλέον σε ποντάρω σε στοιχηματικές στην Αγγλία.
    2 points
  33. Δεν κάνουμε κανα αγώνα «φιλικό» εκεί, ετσι για το διαφορετικό από τις αναβάσεις;;;; Εαν συμφωνείτε να το κάνουμε μέσα Ιουνίου, σε ΣΚ που δεν θα έχουμε αγώνα Δευτέρα.
    2 points
  34. Με πολύ μεγάλη μου χαρά, βλέπω ότι φέτος, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ, πάς πιο ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ και έχεις χαρούλες ΝΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ!!! Σου εύχομαι να συνεχίσει αυτή η συνήθεια σε όλη την διάρκεια της χρονιάς και να μην χρειασθεί να πηγαίνεις για ύπνο με τις κότες πάλι....???
    2 points
  35. Συμφωνώ, άλλο το αγγλικό χιούμορ και άλλο το ελληνικό.
    2 points
  36. Δεν ξερω ποιο να διαλεξω........... ... Μαλλον του Μπαλντουμη θα παρω :)
    2 points
  37. Δυστηχως η ευτυχως ,μαλλον δεν ειναι εξακριβωμενο μπορει να εχουμε ακομα μια συμμετοχη :
    2 points
  38. Nαι αυτό κάνω, το M1 είναι υπέροχο, αλλά το Lada μου άρεσε πιο πολύ, ίσως επειδή είναι στενή ανάβαση και έχει πλεονέκτημα. Αλλού ίσως το Μ1 να είναι καλυτερο. Σίγουρα όμως το κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό και το κάθε αυτοκίνητο θα έχει πλεονεκτήματα σε μερικές ανβάσεις σε σχέση με κάποιο άλλο. Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα, αλλά μέχρι να ξεκινήσει μπορεί να έχω διαλέξει άλλο...χαχαχα το κακό είναι δεν ξέρεις τι να διαλέξεις όλα είναι υπάροχα ! Να πω ότι με το Lada έτρεξα σε μη πατημένη πίστα, που σημαίνει ότι σε πατημένη με λάστιχο θα κατέβει άνετα στο 2:00, αφού μπήκα σε μη πατημένη και έγραψα για πλάκα σε 4 περάσματα τον χρόνο που είδες ! Με το M1 τρέχαμε 1 ώρα, 4 αυτοκίνητα, πατημένη άσφαλτος και έγραψα με το ζόρι 2:02, δεν κατέβαιενε με τίποτα. Αλλά ίσως σε μερικές άλλες αναβάσεις να έχει πλεονέκτημα όπως είπες και εσύ. Πολύ βασικό και φυσικά όσοι τα δοκίμασαν το setup είναι πολύ βασικό, το αυτοκίνητα ακούνε το παραμικρό κλικ και θέλει πολύ δουλειά μέχρι να βρεις το κατάλληλο. Μην ξεχνάμε στις αναβάσεις πας με την ταυτότητα στο στόμα και αν βγεις εκτός ή το καρφώσεις πουθενά ο αγώνας τελειώνει εκεί. Θα δούμε...
    2 points
  39. Θεωρώ ότι ειναι το mod, η διαδικασία, η αδρεναλίνη, για λίγα λεπτά της ώρας που σου δίνουν όμως μια πλήρη αίσθηση ανταγωνισμού και ικανοποίησης, η οποία συγκρίνεται με 24ωρο αγώνα! Εδώ το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΛΑΘΟΣ η έστω η παραμικρή λεπτομέρεια που δεν ελέγχθηκε σωστά, ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ!!! Δεν ειναι, οπως όλοι οι άλλοι αγώνες σε ειδικές και πίστες, μεσαίοι-μεγάλοι αγώνες, που αν κανεις κάποιο λάθος ίσως μπορείς να το καλύψεις μέσα στον αγώνα και να πλασαριστεις σε καλή θέση. @mad_dog αυτό που θα δοκιμάσεις όσα πιο πολλά αυτοκίνητα μπορείς ειναι πολυ καλό!!! Θα σε συμβούλευα, αν μου επιτρέπεις, 2 πραγματάκια: 1. Μια μέρα ΕΝΑ αυτοκίνητο!!! 2. Εγώ θα τα έτρεχα με ένα common και κυριως minimal setup και ΜΟΝΟ τα 2-3 που θα ξεχώριζα τελικά (σαν αίσθηση, ευχαρίστηση η το πως κάθονται στην τιμονιέρα κλπ), θα καθόμουν να ασχοληθώ πιο βαθιά, με σεταπ αυτοκινήτου και σεταπ τιμονιέρα!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Προβλέπω ο Αντρεας@andre να μας πάρει τα σώβρακα φέτος!!!! Μπράβο του μόνο και που τα καταφέρνει να τα οδηγήσει τα τέρατα της OPEL!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  40. Εεεε αφου το λεει και αυτος (Nicki Thiim) τοτε ειναι ενταξει το παιχνιδακι.Βλεποντας ομως οτι εχεις καποια προτιμηση προς το Ασσεττο πληροφοριακα υπαρχει μια μεγαλη κοινοτητα στην https://gt3.f1axion.gr/ και μια ακομη πιο μεγαλη στο https://www.thelab.gr/forums/forum/249-assetto-corsa/ που ασχολουντε με τετοια ομορφα αμαξια .Σιγουρα εκει θα βρεις πολλους συνυποστηρικτες του παιχνιδιου αυτου που διωργανωνουν αγωνες νομιζω και καθε εβδομαδα.
    2 points
  41. Το Assetto Competizione όπως είναι τώρα πιάνει πάτο Μεγάλη αποτυχια Το πρώτο το έχω πει πολλές φορές είναι ένα απλό GT (Gran Turismo) που ήθελε να γίνει sim. Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
    2 points

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...