Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/25/2018 in all areas

  1. Και όμως ένας αποφάσισε να επενδύσει ουκ ολίγα ευρώ και να αγοράσει την πανάκριβη και εξαιρετικά γρήγορη BMW CSL Ίσως να θέλει να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στους πελάτες του, ίσως και να θέλει τα Σαββατοκύριακα να πετάγεται μέχρι την πίστα του Spa για να κάνει κανένα γρήγορο γύρο, το γεγονός είναι πως ο συγκεκριμένος επαγγελματίας πρέπει να είναι ο πιο γρήγορος… ταρίφας στον κόσμο. Και βέβαια, όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες πρόκειται για κανονικό ΤΑΧΙ και όχι για ειδικό όχημα μεταφορές VIP, όπου ίσως μια τέτοια επένδυση θα είχε κάποιο νόημα. Το γεγονός είναι ότι οι φωτογραφίες της συγκεκριμένης BMW CSL στους δρόμους της Glasbachrennen , κάνουν το γύρο του κόσμου και πολλοί είναι αυτοί που σίγουρα θα κακίζουν τον ταξιτζή για την επιλογή του, όμως εμείς λέμε πως απλά ζηλεύουν!..
    4 points
  2. Eτσι ακριβώς όπως τά λές αρχηγέ Γιάννη καί πολύ ευγενικά μιλάς ..! Από γραφικά πλέον τό ρφ2 έχει ανέβει πολλά επίπεδα , προσωπικά τά θεωρώ ανώτερα ,άν το σύστημα σου σηκώνει υψηλές ρυθμίσεις! Αγωνιστική προσoμοίωση μόνο σέ rFactor ,automobilista , Richard Burns Rally ,dirt rally ,GP Bikes . Οτιδήποτε άλλο ανήκει στήν κατηγορία video games .
    4 points
  3. Αντε @andreαφιερωμενη!!!! Βαρεθηκα τον αλλον τον σεφτελο που την εκανε της της "αρτας το γιοφυρι" ενα χρονο τωρα και ετσι την εκανα dx11 εγω αχαχαχαχχαχχα!! Features: - Full road mesh reworked. "Real road" - New shaders - Remaking main string objects, mesh, uv mapping and textures - Retopo of main road - DX11
    4 points
  4. Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει και να μας δώσει αυτό το κάτι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι. Καλα Χριστουγεννα και Χρονια Πολλα σε ολους!!!!
    4 points
  5. Ευχαριστώ για την πρόσκληση πρόκληση να συμπιλοτάρουμε αλλά είμαι αλλού πια και είμαι καλά ,εύχομαι να είστε κι εσείς όλοι εκεί καλά ! Μου λείπετε αλλά δεν γίνεται αλλιώς ίσως αργότερα ........
    4 points
  6. Ε ρε τι εχει να γινει...........Ενα δειγμα του τι εχει να ακολουθησει.. realroad,ραλλιτζιδικα cpmV2 λαστιχα,ραλλυ αναρτησεις,σασμαν,διαφορικα και με 210khm στην ευθεια παρακαλω Χαμος δεν ξερω αν θα αντεξουν τα τιμονια μας Αχαχααχαχαα
    4 points
  7. Καλό Καλοκαίρι τρισάθλια σαλιγκάρια !!! Καλά μπάνια και καλές αναβάσεις !!!
    4 points
  8. ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ rFactor2 Η δικια μου απο το RBR που ειχα κανει. http://www.mediafire.com/file/ht1nvns9jvosh7v/Anavasi Ritsonas.rfcmp
    4 points
  9. Χριστός Ανέστη! Xρονια πολλα σε ολους, Είθε το Άγιο Φως να λαμπρύνει τη «στολή της ψυχής» μας και να την ατσαλώσει με υπομονή, για τα δύσκολα που ήρθαν, για τα άγνωστα που έρχονται,
    3 points
  10. And andre vs panos https://youtu.be/aLUcz69OA3Q
    3 points
  11. Καλή Χρονιά εύχομαι σέ όλους με υγεία ,ευτυχία καί θετική σκέψη ! Καλά αγωνιστικά χιλιόμετρα αγωνιάρηδες..!
    3 points
  12. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους
    3 points
  13. Θέλω να τονίσω για μια ακόμη φορά (δεν επαινώ τον @John@John) ότι το mod Group H Special από όσα mod έχω δοκιμάσει free και payware για το είδος του, δηλαδή τύπο αυτοκινήτων, είναι εκεί έξω το καλύτερο με διαφορά. Επαναλαμβάνω ότι τα physics είναι δουλειά πάνω από ένα έτος, με στοιχεία από αληθινά αγωνιστικά, όπως φρένα, αναρτήσεις, διαδρομή αναρτήσεων, κινητήρας και πόσα άλλα. Δεν είναι τιμές κουκουρούκου που θα έλεγε και ο @John@John. Επίσης η επιβράβευση έρχεται από έξω (βλέπε Josh Hoare) και Mark Pearce και πόσοι άλλοι όπως Γάλλοι που έχουν και δικό τους πρωτάθλημα και μόλις δοκίμασαν τα αυτοκίνητα παραμιλούσαν... Τα γραφικά δεν είναι θέμα για κάποιον που γνωρίζει από physics (βλέπε RBR), γιατί τα physics μοιράζουν εγκεφαλικά λέμε !
    3 points
  14. Οπως τα βλέπω σε 15 χρόνια που θα μαι χούφταλο του κερατά αν υπάρχω, θα με πείσουν πως κάτι άλλαξε...... Μέχρι τότε να στε όλοι καλά και μη πολυσκοτίζεστε για λεπτομέρειες ,start your engines και τα μυαλά στα κάγκελα ,αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει ..... Τα λέμε στην πίστα κάποια στιγμή ......
    3 points
  15. Glasbachrennen...η ιστορία μας θυμίζει ότι στις 7 και 8 Σεπτέμβρη του 1974 συναντήθηκαν πρώτη φορά οδηγοί με "πειραγμένα" αυτοκίνητα στο Bad Liebenstein για τον πρώτο αγώνα του Glasbachrennen. Ο καλύτερος χρόνος για το 2013 ήταν του Simone Faggioli με Norma M20FC 2:02,162 και το 2016 ο ίδιος έγραψε 2:01.557. Στον 22ο Internationalen ADAC Glasbachrennen το 2017 ο Christian Merli με την Osella FA 30 γράφει χρόνο 1:58.440. Στις 17.06.2019 στο εικονικό πρωτάθλημα αναβάσεων θα συναντηθούν οδηγοί από όλες τις μεριές του πλανήτη για να γράψουν χρόνους που θα μείνουν στην ιστορία. Η κατηγορία των αυτοκινήτων είναι η Group H Special με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τροποποιημένα μηχανικά μέρη όπως κινητήρας, 6τάχυτο κιβώτιο ( sequential manual gearbox), αναρτήσεις, φρένα κ.τ.λ. που αποδίδουν πάνω από 300 άλογα και φτάνουν μέχρι 460 άλογα. Oι οδηγοί θα προσπαθήσουν να γράψουν τους καλύτερους χρόνους μετά από 3 περάσματα. Όλοι νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και μερικοί με εμπειρία από αγώνες GT3 και F1 που υπάρχουν αναμεσά τους νομίζουν ότι μπορούν να είναι οι γρηγορότεροι. Όμως τα γεγονότα έδειξαν ότι το Hillclimb είναι αδρεναλίνη που εκτοξεύεται στα ύψη σε αυτήν την μικρή διάρκεια του αγώνα. Ο μόνος αντίπαλος είναι ο χρόνος που τους περιμένει υπομονετικά στην γραμμή τερματισμού. Και οδηγοί από GT3 και άλλες κατηγορίες δέχτηκαν ότι το hillclimb είναι άλλη κατηγορία αγώνων που σε μερικά λεπτά απελευθερώνει όση αδρεναλίνη χρειάζεσαι για έναν ολόκληρο αγώνα Le Mans ! Αν αισθάνεσαι έτοιμος και νομίζεις ότι είσαι γρήγορος σε περιμένουμε στην Δευτέρα στην ανάβαση Glasbachrennen να αποδείξεις σε όλους τους simracers ότι ανήκεις στους γρηγορότερους του πλανήτη ! Ανάμεσά τους και ο γρηγορότερος sim racer του πλανήτη ο @mad_dog ή αλλιώς "Π ι λ ό τ ο ς"...
    3 points
  16. Χαιρετώ την παρέα . Απ ότι βλέπω ακόμα στις φλέβες σας ρέει 100άρα racing αντί για αίμα και φυσικά ο αθεράπευτα ρομαντικός @mad_dog βάζει νερό στην 100άρα του και ασχολείται με το μισητό ACC χαχχα. Λοιπόν θα ψηνόμουν για ένα πρωταθληματάκι ,οραματίζομαι βέβαια συμμετοχές βαρύγδουπες όπως @rapid_fast @liakjim @sosna etc. Λίγο ουτοπιστικό μου ακούγεται αλλά που ξέρεις όλα μπορεί να γίνουν άλλωστε είναι της μόδας τα reunions . Ας το χουμε στα υπόψιν και ίσως όταν βγάλουν την τελική έκδοση να κάνουμε κάτι . Ως τότε συνεχίστε να υπάρχετε , χαιρετισμούς σε όλα τα καλά παιδιά @andre@troffeo@John@John@spyder@sC_w0lveS
    3 points
  17. Νάτος ο @andy Πάλι... Αν δεν κάνω λάθος, ΔΕΝ πρέπει να έχουμε συστηθεί φίλε @andy Γιατί εμφανίζεσαι και χάνεσαι ξαφνικά σαν τον κομήτη ένα πράγμα!!! Μπορούμε να το κάνουμε για να ξέρουμε με ποιον μιλάμε? Εγώ είναι ο Γιώργος. Εσύ??? Αν κάνεις και εσύ τον κόπο να συστηθείς, για να ξέρω με ποιόν μιλάω και άρα σε τι επίπεδο είσαι (πχ αν είσαι μαθητής Γυμνασίου-Λυκείου μια χαρά τα πας σε κριτική και άποψη) και να σου δώσω απαντήσεις. Τώρα σε ότι έχει να κάνει με τα GT3 του ACC, ΔΕΝ μπορώ να εκφράσω άποψη, γιατί όπως έχω γράψει και άλλη φορά, το ACC ΔΕΝ το θεωρώ αλλά και ΔΕΝ είναι ακόμα ολοκληρωμένο, οπότε όπτε και εάν ολοκληρωθεί θα το πάρω και θα σου πω την άποψη μου. Τα GT3 του rFactor 2 είναι αν όχι τα καλύτερα, από τα καλύτερα και τα συγκρίνω ΜΟΝΟ με αυτά του iRacing που μαζί με τα GTE και τα LMP1 & LMP2 τα σπάνε!!! Τα GT# του Assetto Corsa είναι για τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ όπως και όλο το παιχνίδι δλδ και δεν δέχομαι να βάζεις σε σύγκριση, αν ένα ποδήλατο είναι πιό γρήγορο από το Aprilia RSV 1000 που οδηγώ, με το οποίο έχω πάνω από 200χλμ σε 7 δευτερόλεπτα!!! ΑΡΑ, είτε έχω τιμόνι, είτε δεν έχω τιμόνι, απλά ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ!!! Είναι κατανοητό αυτό???? Αν ναι σε παρακαλώ πολύ ΜΗΝ ξαναμπείς στον κόπο να γραψεις για το Assetto Corsa και πολύ περισσότερο, ΜΗΝ το ξανασυγκρίνεις με το rFactor γιατί απλά γελάω και δεν μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά, ΕΚΤΟΣ και εάν όπως σου έγραψα παραπάνω είσαι μαθητής Γυμνασίου, άντε βαριά μαθητής Λυκείου, οπότε θα δεχτώ ότι πεις!!! Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το ΚΑΛΥΤΕΡΟ mod ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ SIM RACING ever και το έχει φτιάξει ο φίλος @John@John και αναφέρει παραπάνω ο φίλος @mad_dog, για να καταλάβεις τι είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο έστω και σε virtual reality και να αποκτήσεις μια εμπειρία για να μπορείς να κρίνεις καλύτερα, αλλά έγραψες μια "ειρωνία" τις προάλες (18/3): "Μερικά παιδάκια παίζουν με DD τιμόνια! Ξεχνάτε το AC,γιατί?" Και σε έχω με "κιτρινη" κάρτα, εγώ προσωπικά!!!
    3 points
  18. Ο Γιάννης @John@John ξεκίνησε να φτιάχνει και άλλα Escort MK2 HC.... ΤΩΡΑ στο δυναμόμετρο!!!
    3 points
  19. Γιώργο πόσο δίκιο έχεις που τον αποκαλείς κουλομαρία. Δες τι πήγε και πήρε ο άνθρωπος. Καλά μιλάμε ντιπ άσχετος. Που πας ρε κακομοίρη με CSL. Φιλοθεε, μια φορά να το φέρεις στον τερματισμό εγώ δεν ξανατρέχω. Δοκίμασα μερικά αυτοκίνητα στην παλιά trieste. To X19 τρένο. Μανούλα για κλειστές διαδρομές. Θα έχει πρόβλημα σε αναβάσεις με ευθείες που θέλουν πολλά χιλιόμετρα. Η Alfa γεννήθηκε για αναβάσεις. Τρυπώνει στις στροφές έχει γκάζια. Είναι όμως απότομη και "ευαίσθητη". Το ΜΚ2 σταθερή αξία. Αν φέρεις το setup εκεί που βολεύεσαι το κάνεις οτι θέλεις. Δεν με βολεύει με τίποτα το view που έχει. Ότι και να κάνω δε βλέπω καλά. Αν δεν ήταν αυτό το είχα πάρει ασυζητητί. Δεν ξέρω τι γίνεται με το αριστεροτίμονο. CSL , M1 , και Ferrari Porsche άλλη κατηγορία. Πολύ γρήγορα αλλά θέλουν δουλειά στο setup για να τα πας σταθερά. Ο κίνδυνος παραμονεύει σε κάθε στροφή. Το KADETT PSYCHO θηρίο ανήμερο. Μόνο που το ακούς τρομάζεις. Δεν μπορώ να στρίψω στα κλειστά κομμάτια. Μπορεί να φταίω εγώ. Ascona. Μπορεί να είναι μεγάλο, βαρύ,κουρσούμι αλλά έχει την πιο γκαβλιάρικη οδήγηση από όλα. Το χώνεις στη φουρκέτα και το γυρνάς σα πούπουλο. Έχει τις δυστροπίες του αλλά αν το σεβαστείς θα σε αποζημιώσει. Όλα τα ρημάδια έχουν τα συν και τα πλην. Πας να καταλήξεις σε ένα και σκέφτεσαι ένα άλλο και ξανά μανά τα ίδια και τα ίδια. Ρε ποιος π....ς τα έφτιαξε. Μπορώ να πω με σιγουριά οτι είναι το ποιο ΖΩΝΤΑΝΟ MOD που έχω δοκιμάσει στο rF2. ΟΚ, ένα από τα ποιο ζωντανά του rF2. Ναι, συγκρινόμενο πάσχει στα γραφικά αλλά εγώ όταν οδηγώ βλέπω μόνο το Apex της στροφής. Εξάλλου όλοι ξέρουμε οτι αυτό είναι το rFactor. Οδήγηση. Λοιπόν όποιος θέλει να νιώσει την χαρά της οδήγησης ας περάσει μια βόλτα από τα γκαράζ των GROUP_H_SPECIAL. *** Άφησα το τιμόνι και έκανα μια βόλτα με τα πόδια έξω από τα γκαράζ. Αυτά τα διαμαντάκια πρέπει οπωσδήποτε να κοντραριστούν στις πίστες. Άκουσα να το λένε.
    3 points
  20. rFpro is a driving simulation for engineering development of vehicle dynamics and the control systems that affect vehicle dynamics, ADAS and Autonomous Driving. rFpro allows the training and testing of the entire ADAS / Autonomous toolchain. From deep learning, training AI, to testing detection algorithms, validation against ground truth and validation with or without a human driver. rFpro’s high quality 3D digital models of public roads enable accelerated offline development and testing process. Driving simulation for vehicle dynamics is all about closing the loop through the driver and the vehicle model as quickly as possible while delivering a high quality and immersive environment. rFpro is proven in the demanding motorsport categories of F1, NASCAR, WEC, Indy, Super GT, IMSA, and Formula E as well as being used by most of the top 10 road car OEMs and Tier-1s for chassis, powertrain, and control system engineering.
    3 points
  21. Καλησπέρα και από εμενα! ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑ χθες μετα από πολυ μεγάλο διάστημα, την αίσθηση του ΑΡΙΣΤΟΥ ΜΟΝΤ (και πάλι χίλια μπράβο Γιάννη και Γιάννη και όποιον άλλον βοήθησε!), την ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ, αλλα και τον πραγματικά δύσκολο ανταγωνισμό!!! Οι αγώνες φέτος προβλέπονται ΚΑΥΤΟΙ!!! Χαχαχαχα Σε ότι αφορά το αυτοκίνητο, ούτε και εμενα με ικανοποίησε το Χ/19 σε απόλυτο χρόνο, αφού έφαγα ΠΟΛΥ ξύλο από την Alfa και τον@spyder αλλα πιστεύω ότι σε κάθε πιστα θα ειναι καλύτερο και διαφορετικό αμαξι! Το δικο σου@mad_dog μου άρεσε και είμαι σίγουρος ότι σε μεγάλες και απλωτές αναβάσεις θα μοιράσεις πόνο, ΑΝ έχεις χέρια, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Αναμένω τις επόμενες δοκιμές στο τέλος όμως της επόμενης βδομάδας, θα απουσιάζω στο εξωτερικό, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  22. Το Assetto, αν και το εχω πλέον καταργήσει από τους σκληρούς μου δίσκους στο πισι, ήταν πολυ καλό σε ότι είχε να κάνει με αυτοκίνητα «βόλτας», είτε ήταν η Gullietta 1.3, είτε το FIAT το 500αρακι το Abarth, είτε ένα οποιοδήποτε Super Car. Δεν μπόρεσε να μας πει ΤΙΠΟΤΑ σε pure racing αυτοκίνητα, ΟΛΩΝ των κατηγοριών!!! Ποσο μάλλον, μια κακή για εμενα εκδοχή των tally, ΔΕΝ μπορεί να μας πει το αναφερόμενο με την S4 mod!!! Άλλωστε για αυτό προσπαθούν τωρα με το ASSETTO CORSA COMPETIZIONE να κάνουν κάτι στα GT3- GT4. Αν θέλετε την γνώμη μου, ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ να το καταφέρνουν!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  23. Το δοκιμάσατε;;;@mad_dog η οποίος αλλος??? Εγώ είχα την έκδοση Deluxe από την Παρασκευή και έκανα αρκετές δοκιμές. Τι μου άρεσε: 1. Πολυ καλύτερο από το Dirt Rally! 2. Οι Νέες ειδικές σε Ισπανία (άσφαλτος) και Αμερική (χώμα), απλά τα ΣΠΑΝΕ!!! Ακολουθούν για εμενα, η Πολωνία και μετα όλες οι υπόλοιπες. 3. ΑΠΛΟΤΗΤΑ στα πάντα, κάτι που σε κάνει να ασχοληθείς πολυ λίγο με κάτι έξω από οδήγηση. 3. Μεγάλες σε χιλιομετρα ειδικές. 4. Πολυ καλό FFB (για εμενα, θα εξηγήσω παρακάτω) 5. Υποστήριξη σε κάθε είδους hardware, ανεξάρτητα από αυτά που λένε ότι υποστηρίζει το παιχνίδι, για παράδειγμα Heusinkveld πετάλια. 6. Πολυ καλό multiplayer και γενικά το racenet, όταν δουλεύει ειναι super! 7. Άριστη υλοποίηση στα R5, τα αλλα ειναι σχετικά γνωστά από το Dirt Rally. 8. Ουσιαστικά έχει ένα ακόμα παιχνίδι μέσα του, ολοκληρωμένο! και αυτό ειναι το rally cross!!! Με ολοκληρωμένο content (μέχρι και φορμουλακια dirt rally έχει) και πολυ διασκέδαση! Τι δεν μου άρεσε: 1. Απουσία WRC (εκτός από τα 2000, θα ήθελα και τα σημερινά WRC+) S2000 (εντάξει έχει τα R5) και Kitcar! 2. Απουσία των ειδικών που είχε το Dirt Rally και ιδιαίτερα Ελλάδα, Monte και κανα χιόνι! Η Γερμανία δεν με τρελαίνει, αλλα ως 2η ασφάλτινη καη θα ήταν. 3. Αν και βελτιωμένη η αίσθηση και η φυσική στις ασφάλτινες, εντούτοις μου δίνει την αίσθηση ότι έχει υπερβολικό grip, σαν να έχεις ενεργοποιημένα «βοηθήματα» και αυτό θα πρέπει να το φτιάξουν άμεσα αν θέλουν να το πουν ολοκληρωμένο Sim! Βέβαια ΟΛΑ γίνονται για τους κονσολαδες που παίζουν με χειριστήρια και θέλουν κάτι εύκολο..., ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ RBR... 4. Τα σεταπ των αυτοκινήτων μου φάνηκαν πολυ «φτωχά» και basic (εννοώ τις ρυθμίσεις που μπορείς να κανεις) , αν και δεν εχω προχωρήσει πολυ το παιχνίδι και υπάρχει περίπτωση να ξεκλειδώνουν στην πορεία του. Τωρα σε πτι έχει να κάνει με το FFB και τα πολλά παράπονα που γράφονται στα φόρουμ, εμενα (διαθέσιμες όλες οι ρυθμίσεις μου αν κάποιος τις θέλει) μου δούλεψε ΑΨΟΓΑ και μάλιστα το overall το εχω χαμηλά για να μην σπάσουν τα χεράκια μου... ΠΡΟΣΟΧΗ θέλει στο σεταπ των τιμονιων κλπ, γιατί εγώ κατάλαβα ότι πρέπει να «τραβάει» από την registry υλικό και ρυθμίσεις από το προηγούμενο Dirt Rally για όποιον το είχε. Αφού πέρασα καμία ώρα ψάχνοντας, έσβησα όλες τις ρυθμίσεις που τις έφερνε το παιχνίδι (από την registry???) και βρήκα άκρη!!! Το Racenet ΔΕΝ μου κόλλησε ποτε, αλλα επειδή έγινε ΧΑΜΟΣ από άλλους, μου έδωσαν δώρο 1.000.000 credits και ετσι αγόρασα επιτόπου το Skoda Fabia R5!!! ΤΥΧΕΡΟΣ, γιατί μέρα από ένα «πρωταθλημα» στο carrier, είχα καταφέρει να μαζέψω μόλις 450.00 και το Fabia κοστίζει 650.000 «κούτα» [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Εν κατακλείδι, για μένα ειναι ένα τίμιο και και παιχνίδι, που ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ!!! Όχι μόνο με περισσότερο content, ετσι και αλλιώς έχουν ανακοινώσει για την ύπαρξη seasons με αναβάθμιση σε αυτοκίνητα και ειδικές, αλλα πρέπει να εξελιχθεί σε φυσική και γενικά σε simulation κατάσταση, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην άσφαλτο!!! ΜΑΚΑΡΙ!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  24. Φιλε μου, σεβαστές οι απόψεις οπως όλων, αλλα εχω κάποιες ενστάσεις επι αυτών! 1. Δοκίμασες κάπου το μοντ η έστω μεμονωμένα αυτοκίνητα η διαδρομές (αναβάσεις) και έχεις άποψη;;; 2. Πρέπει να εισαι ο πρώτος ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ, που να θεωρεί τις αναβάσεις ως “hotlapping” οπως γράφεις... Sorry, αλλα παίζει να ειναι ότι πιο άσχετο εχω ακούσει στα 53 χρόνια μου, περι αγώνων και ανταγωνισμού!!! Δηλαδή σύμφωνα με την λογική σου, οι αγώνες really, WRC κλπ, ειναι ΜΑΠΑ και “hotlapping”, αφού «δεν έχουν μαχες σώμα με σώμα»! Μήπως έχεις μπερδέψει τις Ρωμαϊκές αρένες και τους μονομάχους;;; Κάτι σαν Χριστιανοί εναντίων λιονταριών;;; Αν ναι, ειναι σε αλλο game και όχι σε sim racing!!! 3. Γιατί τόση «ευθιξία» για την υποτιθέμενη «πόρτα» που «θα φάμε» στο workshop??? Μπας και εισαι τίποτα admin εκει??? Χαχαχαχα Τέλος, να εισαι εντελώς ΣΙΓΟΥΡΟΣ, ότι εμείς θα ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ, κάτι που εύχομαι και σε εσένα στους αγώνες σου στις πίστες του κόσμου!!! Φιλικά (ΠΑΝΤΑ) Γιώργος Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  25. Διαβασμένος φαίνεσαι. Καλή επιτυχία και σε σένα bro. Μην διστάσεις να μας ενημερώνεις για τις αγωνιστικές σου δραστηριότητες όπου και αν είναι αυτές.
    3 points
  26. Όχι. Εμείς εδώ είμαστε Άνδρες.
    3 points
  27. Fiat X1/9 with an Alfa Romeo 156 D2 Inline-Four Manuel Dondi is the current two-time Italian HillClimb champion. He accomplish this feat thanks to his talent and a very light race car. The tube chassis and Fiat X1/9 body weighs 600 kg (1322 lb) and is powered by a 2.0 L Twin Spark inline-four from an Alfa Romeo 156 D2 race car. The naturally aspirated engine makes 320 hp at 9,000 rpm. Watch as Manuel shows why he and his X1/9 are champions. Με αυτο το διαμαντι των 800kg με το 2.0L Alfa Romeo 156 D2 320 hp/9,000 rpm ,κλεινει και η 20αδα των ατμοσφαιρικων πισωκινητων αυτοκινητων αναβασεων.
    3 points
  28. Νά στε καλά ρε παιδιά ..,σάς ευχαριστώ πολύ ..,ειρήνη -αγάπη - ευτυχία ..σε όλους !
    3 points
  29. 2 περιστέρια να’ ρθουνε να φέρουνε ευχές 0λοι σας να γιορτάσετε με γέλια και χαρές. 1 όμορφο ξεκίνημα να έχει η χρονιά 9 χιλιάδες όνειρα να βγουν αληθινά. Το νέο έτος να σας φέρει υγεία, χαρά, αγάπη. Χρόνια πολλά. Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος!!!!
    3 points
  30. Τι, επίπεδο !!! Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.
    3 points
  31. Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία, για όλους μας αλλα και τους αγαπημένους μας!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  32. Χρόνια Πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλο το κόσμο, εύχομαι υγεία και ευτυχία σε όλους.
    3 points
  33. Εύχομαι ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε όλους εσάς και τις οικογένειές σας. Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
    3 points
  34. Παρακάτω στο video η ίδια ειδική με την μόνη διαφορά οδηγά ο Πιλότος...γιατί με τον παραπάνω οδηγό με έπιασε ο ύπνος... Ηar har har * Καλό πέρασμα @troffeo, είχες μερικά λαθάκια, σίγουρα κατεβάζεις χρόνο ακόμη περισσότερο. Ωραίος !
    3 points
  35. ΑΑΑ το McLaren MP4/8. Καλά, για FFB οτι και να πούμε είναι λίγο.
    3 points
  36. 3 points
  37. Μολις πηρα confiramation να μετατρεψω ολες τις αναβασεις απο εδω http://www.toms-sim-side.de/
    3 points
  38. Καλημέρες!!! Για ποιο πρωτάθλημα μιλας??? Απο αυτό το malt whisky που πινεις, πρέπει να σε «πειράζει» η χημική ένωση του δρύινου βαρελιού με το ελάχιστο και ζεστό οξυγόνο που αναπνέεις στην περιοχή σου... ???????? Εγώ, δεν νομίζω να καταφέρω να τρέξω αγώνα, ούτε να ανοίξω υπολογιστή δλδ, πριν το τέλος Αυγούστου με τίποτα!!! Πολυ δουλειά, πολλές υποχρεώσεις και καθόλου χρόνος! Οχι ότι χρειάζομαι χρόνο για να κερδίσω τον «άσχετο», αν βάλεις @mad_dog μόνο τους αγώνες που έχω τρέξει και τους δικούς σου καλύτερους οποιους θέλεις, πάλι σε έχω ?, αλλά όπως έχω ξαναγράψει όταν κανείς 1.500 χιλιόμετρα την βδομάδα για δουλειά, ΔΕΝ μπορείς να κάτσεις μπροστά σε τιμόνι για να τρέξεις αγώνα ούτε για πλάκα! Επιπλεον, αυτή την βδομάδα είχα κανονίσει να τρέξω τον αγώνα, αύριο Δευτέρα το απόγευμα βαφτίζει ο Θάνος (thazio για όσους ξέρουν) τον γιο του και έτσι ο «άχρηστος» με το ΤΑΧΙ γλιτώνει για ακόμα μια φορά: 1. Το διασυρμό-εξευτελισμο 2. Τα νεύρα και την γνωστή εξαφάνιση του μετά από το τέλος του αγώνα, χωρίς «καληνύχτες» 3. Την «ταραγμένη» ψυχική υγεία που του προκαλεί το Γκρι ΜΚ2 με το νούμερο 18!!!! Καλο αγώνα σε όλους και κυρίως ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!
    2 points
  39. Φιλοθεε μην τους ακούς. Ζηλεύουν. Εγώ πλέον σε ποντάρω σε στοιχηματικές στην Αγγλία.
    2 points
  40. Eπίσης να πω ότι στις δοκιμές μου άρεσε το Lada 2101, αλλά μεχρι να ξεκινήσει το πρωτάθλημα θα δοκιμάσω και μερικά άλλα αγωνιστικά. Όπως είπε και ο @troffeo θα είναι όντως ανταγωνιστικό και με την είσοδο περισσοτέρων οδηγών θα είναι πράγματι τo κάτι διαφορετικό στον κόσμο του rF2, το μοναδικό μέχρι στιγμής πρωτάθλημα αναβάσεων στο rF2 !
    2 points
  41. @spyder Γιάννη καλησπέρα! Καταρχάς έγραψα για το συμβάν, οπως καταλαβαίνεις με 5.000χλμ/μήνα μέσο όρο τα συμβάντα ειναι δυστυχώς πολλά [emoji3525], γιατί πρώτη φορά συνέδεσα το ποσο καλό προσωπικά μου κάνει η ενασχόληση με το σιμ ρεισινγκ και με κρατάει (και τον εγκέφαλο μου) σε μια «αξιοπρεπή φόρμα» πάνω από τον μέσο χρήστη-οδηγό στους δρόμους! Πραγματικά ΤΕΡΑΣΤΙΑ η συμβολή του, τόσο που με κάνει να θέλω να το μοιραστώ με όσους περισσότερους μπορώ! Σε αυτό κάθε αυτό το συμβάν, η νταλίκα ήταν στην δεξιά λωρίδα με κατεύθυνση ίδια με εμενα (Θεσσαλονίκη ας πουμε) και πάνω σε μια πολυ ήπια και νορμαλ στροφή, ο οδηγός της θέλοντας να ανάψει τσιγάρο οπως μου είπε μετα, «έχασε» τον προσανατολισμό του και τον έλεγχο του οχήματος του με συνέπεια να «ισιώσει» την καμπή της στροφής και άρα να έρθει σχεδόν κάθετα προς τα πάνω μου από την δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου μου. Όταν τον ειδα και επειδή η αντίληψη μου ήταν ότι η ταχύτητα του ήταν μεγάλη, παρόλο που εγώ είχα 130χλμ στο κοντέρ μου αλλα ο ανθρώπινος εγκέφαλος στην κάθετη κίνηση δεν μπορεί να αντιληφθεί την πραγματική ταχύτητα και ποτε την θεωρεί μικρότερη και ποτε μεγαλύτερη, η πρώτη σκέψη-αντίδραση μου(εκτός από τον φόβο [emoji1]) ήταν να σκεφτώ να φρεναρω. Σε αυτό ακριβώς το σημείο με βοήθησε η σχέση μου με το σιμ ρεισινγκ, εκτός την εμπειρία που εχω λόγω ηλικίας, εμπειρίας, αγωνιστικής εμπλοκής παλαιότερα κλπ. Οπως έγραψα στο ντισκορντ, τελικά το έσωσα μένοντας στο γκάζι, ενώ η νταλίκα «πάλεψε» με τα ντουβάρια... 2 ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: 1. Το αυτοκίνητο μου ΔΕΝ ειναι supercar!!! Ένα απλό Opel insignia grand sport (μην σας ξεγελάει το όνομα) 1.6 diesel με 130 άλογα και 30 kg ροπής και περίπου 1.500 kg (https://gr.opel.mobi/vehicles/modela-opel/aftokinita/insignia-grand-sport/index.html), όποτε δεν τίθεται θέμα ότι «έσκαψα» την άσφαλτο η ότι της έβαλα (φωτιά)!!! Χαχαχαχα Αυτό που εγώ πιστεύω ότι σώζει ειναι να μείνεις στην ταχύτητα που έχεις minimum, ποσο μάλλον όταν από τα 130, πας για παράδειγμα στα 140. 2. Το cruise control, πραγματικά το πιστεύω, όταν το μάθεις και το εμπιστευτείς κυριως, μπορεί να σε ΣΩΣΕΙ για τον απλούστατο λόγο ότι ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ το πεντάλ, άρα ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ!!! Σε μπέρδεψα;;; Εννοώ ότι αν δεν είχα το cruise control και το οδηγούσα manual, υπάρχει περίπτωση την στιγμή που ειδα την νταλίκα και φοβήθηκα, να άφηνα το πόδι από το πεντάλ του γκαζιού έστω για 1 δευτερόλεπτο, έως να αντιδράσω οπως αντέδρασα τελικά και να ξαναπατήσω το γκάζι, τότε θα είχα: Χάσει από την ταχύτητα μου, με αποτέλεσμα να ζοριστεί και να καθυστερήσει να επιταχύνει και τελικά να την γλύτωσε. Σορυ για την «φλυαρία» μου, αλλα πιστεύω ότι ειναι πολυ χρήσιμη η «ανάλυση» και το ποσο μας επηρεάζει ΘΕΤΙΚΑ το χόμπι μας!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...